برگزار شده

کلاس و دوره آموزشی نیمه خصوصی وبینار رایگان آشنایی با کریپتو و ارز دیجیتال با آموزشگاه مدرسه آنلاین استادسلام

ثبت نام در کلاس آنلاین نیمه خصوصی وبینار رایگان آشنایی با کریپتو و ارز دیجیتال با قیمت مناسب که آموزشگاه مدرسه آنلاین استادسلام برگزار می کند.

برگزار کننده: آموزشگاه مدرسه آنلاین استادسلام زمان ثبت نام: 1400/07/18 10:41 - 1400/08/08 18:00 زمان برگزاری: 1400/08/08 18:00 - 1400/08/08 19:30 روزهای برگزاری: شنبه
هزینه دوره: 
دریافت رایگان
  • توضیحات دوره
  • سرفصل ها
  • نظرات
دوره برگزار شده است.
توضیحات دوره
نحوه برگزاری: آنلاین
5
حداکثر ظرفیت شرکت‌کنندگان 150 نفر است.
.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}


اهداف وبینار:

نوپایی و ماهیت بازار ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین باعث شده تا همواره نیاز به یک راهنمای کامل برای کاربرانی که قصد کسب سود از این بازار را دارند، حس شود؛بارها دیده شده که افراد به صورت احساسی و صرفا با توصیه دوستانشان وارد حوزه ماینینگ یا تریدینگ شده‌اند و متاسفانه دچار ضرر‌های زیادی شده‌اند.

در دوره آگاهی لازم برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال و روش های استفاده از آن و ذخیره ‌سازی درست سرمایه از دستاورد‌های این دوره است. آشنایی با نحوه ارزشیابی و خرید و فروش نیز از دیگر مباحث این دوره‌ است.

گذراندن این دوره عملا شرایطی را مهیا می‌کند تا شما دانش خود را به بوته آزمایش ببرید و در بازار واقعی، مهارت خود را افزایش دهید. ما گذراندن این دوره را به تمام فعالان حوزه ارزهای دیجیتال توصیه می‌کنیم و امیدواریم پس از گذراندن این دوره آموزشی، تجربه شیرین‌تری در ماینینگ و تریدینگ ارزهای دیجیتال برای شما رقم بزنیم.


اگر خواندید و هر سوالی داشتید با شماره مستقیم 09037736939 تماس بگیرید


مدت وبینار رایگان آشنایی با بازار رمزارز : 90 دقیقه



دوره آموزش آنلاین آشنایی با کریپتو و ارز دیجیتال چه دوره ای است؟


رمز ارز‌ها از پروتکل‌های رمزگرافیکی و یا کد‌های فوق‌العاده پیچیده برای رمز‌گذاری دیتاهای حساس و انتقال آن‌ها استفاده می‌کنند تا معاملات امنی را فراهم کنند. توسعه‌دهندگان رمز‌ ارزها این پروتکل‌‌ها را بر پایه اصول پیچیده ریاضیات و مهندسی کامپیوتر بنا کرده‌اند که آن‌ها را غیرقابل نفوذ می‌کند. این پروتکل‌ها همچنین هویت افراد استفاده کننده از رمز‌ ارز‌ها را مخفی نگه می‌دارد و ردیابی و پیدا کردن آن‌ها را برای هر کسی و هر دولتی دشوار می‌کند. رمز ارزها همچنین برای کنترل شدن غیر متمرکز خود شناخته می‌شوند. این به آن معناست که تمام فعالیت‌ها و ارزش‌های این بازار توسط همان کد‌های پیچیده کنترل و ارزیابی می‌شوند و بانک‌ها و یا مقامات دولت ها کنترلی روی آن‌ها ندارند. ارزهای دیجیتال امکان معامله شدن توسط ارزهای واقعی را نیز دارا می‌باشند و شما می‌توانید در بعضی از مارکت های خاص و صرافی های شناخته شده، مانند بایننس (Binance)، ارز‌های دیجیتال خود را با دلار، پوند، یورو و غیره جایگزین کنید.


سرفصل ها
جهت مشاهده سرفصل و ثبت نام قطعی در دوره آموزش آنلاین آشنایی با کریپتو و ارز دیجیتال کلیک نمایید.
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.