کلاس و دوره آموزشی نیمه خصوصی Blender 3D مبتدی با استاد کورش آیت
ثبت نام در کلاس آنلاین نیمه خصوصی Blender 3D مبتدی با قیمت مناسب که استاد کورش آیت برگزار می کند.
برگزار کننده: استاد کورش آیت زمان ثبت نام: 1403/06/21 19:37 - 1403/07/21 19:37 زمان برگزاری: 1403/07/10 19:37 - 1403/08/30 19:37 روزهای برگزاری: همه روزه به جز پنجشنبه و جمعه با هماهنگی قبلی- توضیحات دوره
- سرفصل ها
- نظرات
به دوره برجسته "آموزش نرم افزار بلندر" خوش آمدید، جایی که هنر به تکنولوژی میپیوندد. این دوره با هدف ارتقای مهارتهای خلاقانهتان در زمینههای طراحی سه بعدی، انیمیشن، مدلسازی، و طراحی ویژه طراحی شده است.
نرم افزار بلندر به عنوان یک ابزار قدرتمند و حرفهای در زمینههای گرافیکی شناخته شده است، که امکان انجام پروژههای پیچیده و بزرگ را فراهم میکند. این دوره با ارائه آموزشهای عملی و کاربردی، به شما کمک میکند تا به مهارت لازم برای کسب شغلی پر درآمد در حوزه گرافیکی دست پیدا کنید.
با پیشرفت نرم افزارهای گرافیکی مانند بلندر، فرصتهای شغلی بیشماری در زمینههای مختلف ایجاد شده است، که با یادگیری این نرم افزار تخصصی میتوانید به یک حرفهای متمایز و موفق تبدیل شوید. همچنین، هر چه نسخههای جدیدتر این نرم افزار منتشر میشود، ویژگیهای نوآورانهتری ارائه میدهد که شما را در پیشرفت و توسعه حرفهای کمک میکند.
پیوستن به دوره آموزشی ما به شما فرصتی عالی برای یادگیری عمیق و به روز از این ابزار قدرتمند را میدهد. جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
با تشکر از شما که همراه ما هستید و به دنبال پیشرفت و موفقیت خود هستید.
ظرفیت کلاس 10 نفر
تعداد جلسات: 5
مدت زمان جلسات: 60 دقیقه
(امکان برگزاری به صورت حضوری در شهر تهران محله نواب)
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
---
### دوره آموزشی مبتدی نرم افزار بلندر
**بخش ۱: مقدمه**
- معرفی بلندر و کاربردهای آن در صنایع مختلف.
- دانش پیشنیازهای لازم برای شروع به کار با بلندر.
**بخش ۲: محیط کاری و اصول اولیه**
- آشنایی با رابط کاربری بلندر و تنظیمات اولیه.
- مقدمهای درباره ابزارها و منوهای مهم بلندر.
**بخش ۳: مدلسازی اولیه**
- شروع به مدلسازی با اشیاء ساده مانند کره، مکعب و استفاده از اشکال اولیه.
- تکنیکهای ابتدایی مدلسازی سهبعدی.
**بخش ۴: جزئیات و متریال**
- افزودن جزئیات به مدلها با استفاده از ابزارهای مختلف بلندر.
- آشنایی با مفاهیم متریال و اعمال متریالهای مختلف به اشیاء.
**بخش ۵: رندرینگ و نهاییسازی**
- مروری بر فرآیند رندرینگ و تنظیمات آن.
- اضافه کردن نورها و افکتهای ویژه به صحنهها.
- نحوه ذخیره و خروجیگیری پروژهها برای استفاده خارج از بلندر.
**بخش ۶: پروژههای کاربردی**
- اجرای پروژههای کاربردی از ابتدا تا انتها با استفاده از ابزارها و تکنیکهای آموخته شده.
**بخش ۷: پیشرفته و منابع اضافی**
- معرفی به ابزارها و تکنیکهای پیشرفته بلندر.
- منابع و مراجع برای ادامهی یادگیری و پیشرفت در بلندر.
---