برگزار شده
اموزش فیزیک دهم رشته تجربی به صورت کامل

کلاس و دوره آموزشی نیمه خصوصی اموزش فیزیک دهم رشته تجربی به صورت کامل با استاد محمد حسین حقیقی

ثبت نام در کلاس آنلاین نیمه خصوصی اموزش فیزیک دهم رشته تجربی به صورت کامل با قیمت مناسب که استاد محمد حسین حقیقی برگزار می کند.

برگزار کننده: استاد محمد حسین حقیقی زمان ثبت نام: 1403/04/27 10:53 - 1403/05/12 23:30 زمان برگزاری: 1403/05/14 18:00 - 1403/06/21 19:30 روزهای برگزاری: یکشنبه ها، دوشنبه ها، سه شنبه ها ساعت 18 تا 19:30
هزینه دوره: 
2,500,000 تومان
  • توضیحات دوره
  • سرفصل ها
  • نظرات
دوره برگزار شده است.
توضیحات دوره
نحوه برگزاری: آنلاین
2
حداکثر ظرفیت شرکت‌کنندگان 5 نفر است.
آموزش فیزیک دهم رشته تجربی به صورت نیمه خصوصی

فیزیک دهم از جمله دروس مهم کلاس دهم است زیرا ضریب بالایی هم در کنکور و هم در امتحان نهایی دارد. با یکبار یادگیری عمیق و درست آن می توان به همه ی سوالات حتی دشوار به درستی پاسخ داد. حال اگر این یادگیری همراه با فنونی برای سریع تر حل کردن باشد بسیاری از سوالات سریع تر از زمان خود حل خواهند شد. یک معلم فیزیک باید به مطالب فیزیک اشراف داشته باشد و بتواند به خوبی این مطالب را منتقل کند. همچنین به دانش آموز کمک کند تا سوالات را سریع تر حل کند.


ویژگی های این کلاس

این کلاس یک کلاس نیمه خصوصی است که دانش آموزان به راحتی می توانند سوالات خود را بپرسند و برای هر یک به خوبی زمان گذاشته خواهد شد. در مجموع 15 جلسه 90 دقیقه ای خواهد بود که در مدت 5 هفته روز های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه برگزار خواهد شد. زمان آن احتمالا ساعت 18 خواهد بود و در این رابطه دانش آموزان می توانند نظر خود را به من بگویند تا در زمانی که راحت تر هستند کلاس برگزار شود. در پایان هر هفته یک تمرین به دانش آموزان داده خواهد شد تا دانش خود را در درس تثبیت کنند. در جلسه بعد رفع اشکال آن تمرین برگزار می شود (در صورت لزوم). تعدادی کوئیز نیز از دانش آموزان گرفته خواهد شد تا سطح تسلط آن ها ارزیابی شود.

کلاس به صورت فشرده خواهد بود ولی تمام مطالب کتاب درسی پوشش داده خواهد شد.

روش تدریس

جزوه ای در اختیار دانش آموزان داده می شود که بخشی از آن تایپ شده و بخش دیگر آن در حین تدریس باید کامل شود. این جزوه شامل تعداد مناسبی سوال و تست از جدید ترین آزمون های کشوری است تا به تسلط دانش آموزان عمق دهد. بخشی از درس نیز به کمک اسلاید پوشش داده می شود. بسیاری از مطالب هستند که بسیاری از معلم ها به آن نمی پردازند در صورتی که در تست ها بسیار استفاده می شوند. انشاالله این فرمول ها و مفاهیم نیز در حین درس گفته خواهد شد.


درباره من

من محمد حسین حقیقی فارغ التحصیل مدرسه علامه حلی 1 تهران و دانشجوی کارشناسی رشته مهندسی برق در دانشگاه صنعتی شریف هستم. در کنکور سال 1401 رشته ریاضی موفق شدم رتبه ی 88 منطقه 1 و 127 کشور را کسب کنم و به رشته دلخواهم در یکی از بهترین دانشگاه های تهران برسم. حال شرایطی فراهم شده تا بتوانم به دانش آموزان عزیز کمک کنم تا بتوانند مسیر دبیرستان را به راحتی پشت سر بگذارند و موفق شوند.


این دوره مناسب دانش آموزانی است که کلاس نهم خود را پشت سر گذاشته اند و می خواهند به کلاس دهم بروند و یا افرادی که می خواهند مطالب دهم را بار دیگر به صورت فشرده آموزش ببینند.


تخفیف این دوره

تنها تا ۱۰ مرداد می توانید این کلاس را با 30 درصد تخفیف خریداری کنید.



سرفصل ها
فصل 1
فصل 2
فصل 3
فصل 4
حل سوال و تست
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.