برگزار شده

کلاس و دوره آموزشی نیمه خصوصی دوره اصول و فنون سرپرستی کارگاه با استاد عباس پیریایی

ثبت نام در کلاس آنلاین نیمه خصوصی دوره اصول و فنون سرپرستی کارگاه با قیمت مناسب که استاد عباس پیریایی برگزار می کند.

برگزار کننده: استاد عباس پیریایی زمان ثبت نام: 1401/10/16 09:30 - 1401/10/30 09:30 زمان برگزاری: 1401/11/01 19:00 - 1401/11/05 20:30 روزهای برگزاری: شنبه ، یکشنبه ، دوشنبه ، سه شنبه ، چهارشنبه ساعت 19:00 الی 20:30
هزینه دوره: 
دریافت رایگان
  • توضیحات دوره
  • سرفصل ها
  • نظرات
دوره برگزار شده است.
توضیحات دوره
نحوه برگزاری: آنلاین
2
حداکثر ظرفیت شرکت‌کنندگان 2 نفر است.

دوره اصول و فنون سرپرستی کارگاه

سرپرست کارگاه ساختمانی اغلب به فردی گفنه می شود که مسئول تمامی برنامه های روزمره پروژه عمرانی است. سرپرست کارگاه یا مسئول کارگاه به عنوان یکی از کلیدی ترین نیروها در پروژه های عمرانی محسوب می شود و نقش حائز اهمیتی در پیشبرد اهداف پیمانکار در اجرای پروژه را دارد. سرپرست کارگاه باید به مسائل فنی و اصول و فنون سرپرستی کارگاه مسلط باشد و بر نحوه اجرای نیروهای خود و عملکرد آنها نظارت داشته باشد.

هدف دوره:

توانایی مدیریت و هدایت نیروهای در کارگاه، آشنایی با آزمایشات عمرانی، تهیه صورت جلسه و متره برآورد و نقشه خوانی از اهداف برگزاری دوره اصول و فنون مسئول کارگاه است.

چگونگی و نوع سرپرستی کارگاه بنا به وسعت کارگاه، متفاوت است. در یک کارگاه کوچک و متوسط فقط یک فرد با صلاحیت فنی مانند مهندس یا تکنسین با تجربه قادر به سرپرستی کارگاه خواهد بود. در صورتی که در یک کارگاه وسیع و بزرگ، سرپرستی کارگاه تقسیم می شود. سرپرستان جزء در واحد امور اجرایی مسئول برنامه ریزی و اجرای عملیات قسمت هایی از کارگاه خواهند بود. این مسئله به خصوص در کارگاه هایی که طرح از قسمت های متعدد و مجزا هم تشکیل شده، مصداق خواهد داشت. در این صورت فرد دیگری مسئولیت کارگاه را برعهده خواهد داشت و به عنوان سرپرست کلی کارگاه نصب می شود و سرپرستان جزء تحت نظر او انجام وظیفه خواهند نمود.

در هر صورت سرپرست کارگاه باید دارای خصوصیات و تجارب لازم و کارایی مورد نظر برای انجام وظایفش باشد. بعضی ویژگی های یک سرپرست کارگاه و وظایف او بیان خواهد شد. داشتن این خصوصیات و برشمردن وظایف متعدد دلیل نمی شود که همه ی کارها را خود سرپرست انجام دهد. بلکه همچنان که در نمودار سازمانی مشاهده می شود، او با تقسیم کار بین معاونین و قائم مقام خود، باید فرصت بیشتری برای برای بررسی دقیق تر مسائل و اهم آن ها داشته باشد.

( در این دوره خصوصیات یک سرپرست کارگاه،وظایف مهم سرپرست کارگاه و . . . . بر طبق سرفصلهای مصوب و کاربردی این رشته بحث و بررسی می گردد) .

در این دوره که در (سه جلسه) رایگان به مدت 5 ساعت برگزار میگردد در مورد یک سرپرست کارگاه صحبت خواهیم نمود که در یک پروژه ساخت چه خصوصیات و چه وظایفی را باید داشته باشد تا بتواند پروژه خود و کارگاه اجرایی خود را به نحو مطلوب و با بهره وری بالا هدایت و رهبری نماید و پروژه خود را به نحو مطلوبی به پایان برساند .

این دوره برای کلیه علاقه مندان به این رشته تهیه گردیده است و امید است در این دوره مطالبی کاربردی و کارگاهی را در اختیار شما هنر جویان قرار دهیم و شمارا با شرایط و موارد این رشته در بحث اجرایی ، فنی و بازار کار آشنا نماییم .


سرفصل ها
سرفصل دوره اصول و فنون سرپرستی کارگاه :
  • آشنایی با انواع ماشین آلات راهسازی و عمرانی
  • آشنایی با اصول ایمنی کارگاه های ساختمانی
  • تشریح اصول حرفه ای و اخلاق مهندسی
  • نحوه کنترل کیفیت و نظارت
  • تشریح قوانین و انواع قراردادهای ساختمانی
نظرات
ثبت نظر جدید
  • رقیه  مرانلو
    رقیه مرانلو
    سلام وقت بخیر این کلاس چطور برگزار میشه آیا من میتوانم در این کلاس چیزی یاد بگیرم آموزش های کاف داده می شود؟
    1401/12/07 00:44
    • عباس پیریایی
      عباس پیریایی
      با سلام خدمت شما در مورد کدام دوره شما در خواست دارید ؟ سعی ما براین بوده که مطالب مورد نیاز و کاربردی را در دوره های تخصصی برای هنرجویان بیان نماییم .
      1401/12/19 08:03
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.