برگزار شده

کلاس و دوره آموزشی نیمه خصوصی دوره رشد مهارتهای فردی و اجتماعی با آموزشگاه آکادمی آموزشی فرتاش

ثبت نام در کلاس آنلاین نیمه خصوصی دوره رشد مهارتهای فردی و اجتماعی با قیمت مناسب که آموزشگاه آکادمی آموزشی فرتاش برگزار می کند.

برگزار کننده: آموزشگاه آکادمی آموزشی فرتاش زمان ثبت نام: 1402/03/13 16:18 - 1402/04/29 20:00 زمان برگزاری: 1402/05/12 15:00 - 1402/06/30 17:00 روزهای برگزاری: پنج شنبه ها ساعت ۴ الی ۶ بعد از ظهر
هزینه دوره: 
4,890,000 تومان
  • توضیحات دوره
  • سرفصل ها
  • نظرات
دوره برگزار شده است.
توضیحات دوره
نحوه برگزاری: حضوری
6
حداکثر ظرفیت شرکت‌کنندگان 15 نفر است.
ما در این دوره چگونه مهارت های فردی شما را تقویت میکنیم؟تله های فکری/شخصیتیبیشتر احساسات ناخوشایند افراد ناشی از تله های ذهنی آنهاست. تله های ذهنی باعث می‌شوند که شما دچار اضطراب و افسردگی یا دیگر مسائل روحی و روانی شوید. حتی این موضوع میتواند در مواردی باعث از بین رفتن انگیزه‌ی شما شود. بنابراین بهتر است که انواع تله های ذهنی را بشناسید تا بتوانید راحت تر آنها را کنترل کنید.ما با بررسی تحلیلی تله های فکری/شخصیتی و آشنایی فرد با پیامدهای هریک از آنها و ارائه‌ی راهکارهای موثر و کارآمد، به صورت کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت در جهت رفع این تله ها و موانع اقدام میکنیم.

کنترل استرس و افزایش اعتماد به نفساعتماد به نفس، در حقیقت نظر ما درباره‌ی خودمان است. هنگامی که ما اعتماد به نفس خوبی داریم، درباره‌ی خودمان و به طور کلی درباره‌ی زندگی احساس مثبتی داریم و قادریم با فراز و نشیب‌های زندگی بهتر دست و پنجه نرم کنیم.اما هنگامی که اعتماد به نفس پایینی داریم، خودمان و زندگی‌مان را به شکلی منفی‌تر و انتقادی‌تر می‌بینیم. هم‌چنین نسبت به حلِ چالش‌هایی که زندگی پیشِ روی‌مان قرار می‌دهد، احساس ناتوانی بیشتری می‌کنیم.در این دوره ما با شناخت و ارائه‌ی تحلیل از ابعاد مختلف استرس و ارزیابی اعتماد به نفس و آشنایی فرد با پیامدهای آن و ارائه‌ی راهکارهای کاربردی و تکنیکی جهت کنترل و کاهش پلکانی استرس و افزایش اعتماد به نفس، شما عزیزان را یاری خواهیم کرد.افزایش عزت نفس و خوداتکاییارزیابی سطح عزت نفس و خوداتکایی فرد و آشنایی با پیامدهای نداشتن عزت نفس و همچنین ارائه ی راهکارهای کاربردی جهت رشد پلکانی عزت نفس و خوداتکاییفراگیری روش های مطالعه و یادگیری موثرافرادی که به فکر پرورش مهارت های فردی خود هستند همواره به دنبال یادگیری مطالب جدید می گردند تا بتوانند در زندگی و کسب و کار و همچنین روابط خود با دیگران موفق باشند.به روزرسانی اطلاعات در موفقیت اشخاص سهم بسیار اساسی دارد. این یادگیری مختص به کسانی است که ذهن خود را به دانش قبلی محدود نکرده و اشتیاق فراوانی برای افزایش علم و توانایی خود دارند.در این دوره با روش های صحیح مطالعه و ارائه‌ی تکنیک های شخصی سازی برای بازیابی اطلاعات و افزایش قدرت یادگیری به روش Learn how to learn آشنا می‌شوید.

آشنایی با روش های تمرکز (پایا و پویا)نداشتن تمرکز یکی از بزرگترین مشکلات رایج بین انسان هاست. افراد زیادی آن را در دوران کودکی خود تجربه کرده اند و برخی از ما در دوران تحصیل و بزرگسالی با این مشکل مواجه بوده‌ایم. اگر افزایش تمرکز دغدغه شماست و دلتان میخواهد با بهترین روش های بالا بردن تمرکز آشنا شوید؛ با این دوره همراه باشید.در این دوره به شناخت تحلیلی مشکلات عدم تمرکز فرد و ارائه‌ی تکنیک های مرتبط با تیپ شخصیتی جهت بالا بردن سطح تمرکز میپردازیم.پرورش خلاقیت و مهارت آموزی سرعت رشد کسب‌وکارها در دنیای صنعتی امروز و شدت رقابت در یک حرفه یا یک شاخه از کسب‌وکار به‌قدری زیاد شده است که باید برای برنده شدن در فضای رقابتی امروز از ابزارهای مختلفی استفاده کرد. یکی از این ابزارها، استفاده از «خلاقیت» در طراحی، اجرا و پیاده‌سازی ایده‌هایی است که هر روزه به ذهن بسیاری از ما خطور میکند. اما بسیاری اوقات این ایده‌ها یا از قبل انجام شده‌اند یا به ‌قدری جدید و نو هستند که باید برای اجرایی شدن آن‌ها، ریسک فراوانی انجام داد و حضوری پرقدرت در دنیای ایده‌های موجود در بازارداشت و از ابزار ویژه‌ای استفاده کرد؛ ابزاری به نام خلاقیت.در این دوره به کشف خلاقیت ها و جداسازی گزاره‌های ناصحیح و ارائه‌ی راهکارهایی جهت تثبیت و خودشکوفایی خلاقیت و کسب مهارت های فردی هم راستا میپردازیم.

با شرکت در کارگاه رایگان آموزش نظم از تخفیف ۲۰ درصدی دوره آموزشی رشد مهارت‌های فردی و اجتماعی بهره‌مند شوید.

سرفصل ها
  • آشنایی با روش های متمرکز
  • افزایش عزت نفس و خوداتکایی
  • پرورش خلاقیت و مهارت آموزی
  • بررسی تله های فکری و شخصیتی
  • کنترل استرس و افزایش اعتماد به نفس
  • فراگیری روش های مطالعه و یادگیری موثر
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.