برگزار شده

کلاس و دوره آموزشی نیمه خصوصی دوره مکالمه فشرده با آموزشگاه آموزشگاه زبانهای خارجی نیکان

ثبت نام در کلاس آنلاین نیمه خصوصی دوره مکالمه فشرده با قیمت مناسب که آموزشگاه آموزشگاه زبانهای خارجی نیکان برگزار می کند.

برگزار کننده: آموزشگاه آموزشگاه زبانهای خارجی نیکان زمان ثبت نام: 1401/08/01 14:29 - 1401/08/17 14:29 زمان برگزاری: 1401/08/18 14:29 - 1401/09/15 14:29 روزهای برگزاری: زوج و فرد
هزینه دوره: 
400,000 تومان
  • توضیحات دوره
  • سرفصل ها
  • نظرات
دوره برگزار شده است.
توضیحات دوره
نحوه برگزاری: آنلاین
2
حداکثر ظرفیت شرکت‌کنندگان 2 نفر است.
دوره فشرده مکالمه:

دوره ویژه ی مکالمه فشرده زبان انگلیسی بیشتر به افرادی توصیه میگردد که قصد دارند برای شرکت در ازمون های بین المللی مانند IELTS ویا TOFEL و ...اماده شوند و یا پایه مناسبی برای جمله بندی در سطح پری اینتر دارند.

این دوره ها با انجام خاص در ارائه مطالب اموزشی و پرداختن به نکات مهم و کاربردی در مکالمه طراحی شده اند و خیلی سریعتر و فشرده تر ازدوره های ترمیک با تمرکز و محوریت روی امر مکالمه به اموزش میپردازند.

تمرکز دوره های فقط مکالمه روی دو اسکیل اسپیکینگ و لیسنینگ بوده و مهارتهای خواندن و نوشتن که دو مهارت تکمیلی برای انگلیسی جنرال هستند.

تمامی دوره ها در هر دو حالت انلاین و حضوری در بالاترین کیفیت اموزشی بر اساس بهترین منابع اموزش با تاکید بر مهارت مکالمه برگزار میشوند.

تمامی اساتید اشنا به روش های نوین تدریس در حالت حضوری و انلاین میباشند و با استفاده از منابع اموزش و کمک اموزش بر اساس شرایط و نوع درس به تدریس موضوعات زبانی خواهند پرداخت به صورتی که شما بتوانید در موقعیت های واقعی از موارد اموزش داده شده به خوبی استفاده نمایید .

در دوره های مکالمه فشرده انلاین و یا حضوری از روی کتاب برای تدریس استفاده نمیشود ولی کتب کمک درسی شامل

Word skills/speak out/speak now میباشند.

کتاب های فوق اند که از جمله بهترین و جدید ترین منابع اموزش روز دنیا بوده و مهارت مکالمه را بر اساس موقعیت های مختلف پوشش داده و دارای شرح درسی جذاب برای هر درس میباشند.

سرفصل ها
Movie
Video

نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.