برگزار شده

کلاس و دوره آموزشی نیمه خصوصی هنر فرینه‌گی بر اساس کهن‌الگوها Archetypes با آموزشگاه موسسه آیین فرانو هوپاد

ثبت نام در کلاس آنلاین نیمه خصوصی هنر فرینه‌گی بر اساس کهن‌الگوها Archetypes با قیمت مناسب که آموزشگاه موسسه آیین فرانو هوپاد برگزار می کند.

برگزار کننده: آموزشگاه موسسه آیین فرانو هوپاد زمان ثبت نام: 1401/02/07 14:30 - 1401/02/21 14:30 زمان برگزاری: 1401/02/22 19:00 - 1401/04/09 21:00 روزهای برگزاری: پنجشنبه‌ها ساعت 19:00 الی 21:00
هزینه دوره: 
1,500,000 تومان
  • توضیحات دوره
  • سرفصل ها
  • نظرات
دوره برگزار شده است.
توضیحات دوره
نحوه برگزاری: آنلاین
5
حداکثر ظرفیت شرکت‌کنندگان 10 نفر است.

هنر فرینه‌گی بر اساس کهن‌الگوها Archetypes چیست:

شاید یکی از ابتدایی ترین و مهم ترین کارهایی که لازم است هر انسانی در زندگی انجام دهد، شناخت خود باشد. آدمی که خود را بشناسد، انتخاب های درست تر، روابط بهتر و سالم تر، موفقیت و پیشرفت ها و اعتماد به نفس مناسب تری خواهد داشت.

شخصیت‌شناسی بر اساس کهن‌ الگو Archetypes به این صورت است که با مطالعه و بررسی شباهت‌های بشر، مدل‌های مشخص و کلی برای شخصیت افراد ارائه می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند، به طور کامل با شخصیت واقعی خود آشنا شوند. علاوه بر این، با معرفی دیگر شخصیت‌ها و آشنایی هرچه بیشتر با خلقیات اطرافیانمان، نحوه یک تعامل درست و مفید را به ما آموزش می‌دهد.

در مسیر آشنایی با کهن ‌الگوهای زنانه و موضوع خودشناسی، مسئله انواع اختلالات روانی توجه ما را به خود جلب می‌کند. این دسته از بیماری‌ها و اختلالات روانی، از ابعاد و انواع گوناگونی برخوردارند، که برخی از آن‌ها شیوع بیشتری در جامعه دارند.

افسردگی و اضطراب نمونه‌ای از همین اختلالات روانی‌اند که در هر دو جنس مرد و زن قابل مشاهده‌ هستند و بخش عمده از ارجاع به کلینیک‌ها و روانشناسان را خود اختصاص دادند.

به همین دلیل علم روانشناسی به منظور تشخیص و درمان آن‌ها گام‌های بزرگی برداشت و این اقدامات به دنبال درمان‌های بالینی و راهکار صورت گرفت.

اگر شما هم به یک فرد متخصص و مرکزی معتبر نیازمندید، ثبت نام در دوره هنر فرینه‌گی بر اساس کهن‌الگوها Archetypes موسسه آموزشی موسسه‌ی آیین فرانو هوپاد، بهترین گزینه است.

در این دوره که بر اساس کتاب زنانی که با گرگ ها میدوند در 8 جلسه‌ی 2 ساعته، به بررسی و شناخت کهن الگو های زنانه خواهد پرداخت.


اهداف مزایای شرکت در این دوره مهم:

  • الگوی ناخودآگاه انرژی روان زنان می‌سنجد.
  • رفتار و شخصیت زنان را پیش بینی می‌کند
  • با شناسایی و کشف کهن ‌الگوی موجود در ضمیر ناخودآگاه اشخاص، علت بسیاری از رفتارها و انتخاب هایی که حتی خود فرد از آن‌ها مطلع نیست را تعیین می‌کند.
  • به ما کمک می‌کند تا به شناخت خود نزدیک‎تر شویم.
  • به ما کمک می‌کند تا با شناخت شخصیت های گوناگون، می‌توانیم با خلقیات اطرافیانمان هم آشنا شویم و بهترین نحوه تعامل را با آنها بیابیم.



***************توجه*************** برگزاری دوره با تخفیف ویژه برای مدارس و آموزشگاه‌ها.***************توجه***************


*******توجه*******جهت اطلاع از سایر دوره‌ها و هماهنگی براگزاری دوره برای مدارس و آموزشگاه‌ها، با شماره درج شده در پروفایل آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.*******توجه*******

سرفصل ها
  • بر اساس کتاب: زنانی که با گرگها میدوند.
  • شناخت تیپ های شخصیتی Archetypes.
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.