برگزار شده

کلاس و دوره آموزشی نیمه خصوصی ویژه ۷ تا ۱۲ سال با آموزشگاه آموزشگاه زبانهای خارجی نیکان

ثبت نام در کلاس آنلاین نیمه خصوصی ویژه ۷ تا ۱۲ سال با قیمت مناسب که آموزشگاه آموزشگاه زبانهای خارجی نیکان برگزار می کند.

برگزار کننده: آموزشگاه آموزشگاه زبانهای خارجی نیکان زمان ثبت نام: 1401/08/01 14:08 - 1401/08/17 14:08 زمان برگزاری: 1401/08/17 14:08 - 1401/09/14 14:08 روزهای برگزاری: زوج و فرد
هزینه دوره: 
390,000 تومان
  • توضیحات دوره
  • سرفصل ها
  • نظرات
دوره برگزار شده است.
توضیحات دوره
نحوه برگزاری: حضوری
3
حداکثر ظرفیت شرکت‌کنندگان 6 نفر است.
دوره ی ویژه ی هفت تا دوازده سال :

دوره ی اموزشی زبان انگلیسی ویژه ی گروه سنی هفت تا دوازده سال شامل کتب درسی کمک اموزشی،فلش کارت،جاسات فیلم و اهنگ ،اموزش چهار مهارت زبان انگلیسی به همراه مکالمه و گرامر میباشد.

یکی از سوالات اساسی پیش از انتخاب اموزشگاه زبان مدرکی است که در پایان دوره ی اموزش به زبان اموزان تعلق میگیرد. در پایان دوره ازمون KET برای زبان اموزان برگذار شده و علاوه بر این عزیزان میتوانند مدرک صادر شده با مهر اموزش پرورش را دریافت کنند .

جلسات اولیا و مربیان:

در دوره های ویژه ی این گروه سنی جلسات اولیا و مربیان تحت عنوان Patents Teacher Meeting برگذار میگردد. در این جلسات اولیای محترم عزیزان خود را پیشرفت سنجی کرده و از نزدیک در جریان نقاط ضعف و قوت دانش اموزان قرار گرفته و نیز بازخورد عملکرد تحصیلی فرزند خود را در قالب کارنامه ،نمایشنامه،مسابقات یا جلسات بحث و مکالمه ی ازاد مشاهده کنند .

اساتید دوره ها:

بدون شک استاد و شیوه ی اموزش در روند یادگیری به ویژه در سنین کم بازی میکنند .به دلیل اهمیت این نکته همواره تلاش ما بر این است تا در روند اموزش کودکان همچون سایر رده های سنی از اساتید با سواد ماهر و باتجربه جهت انتقال دانش زبان بهره ببریم.

اساتید در این مجموعه همگی دارای مدارک بالای ایلتس تا تافل بوده و دوره ی تربیت مدرس انگلیسی جهت تدریس در این گروه سنی را گذرانده اند .اساتید دارای طرح درس بوده و تدریس ایشان همواره از طریق ابزرو و دوربین های مداربسته نظر می باشد .

کتب درسی و کمک درسی:

در دوره های هفت تا دوازده سال کتب فمیلی اند فرندز (family and friends)تدریس میشود. سری کتاب های فمیلی شامل کتاب اصلی،کتاب کار،کتاب گرامر ،کتاب داستان و کتاب ریدینگ رایتینگ می باشد پس به خودی خود پکیج اموزش کامل را برای اموزش همزمان هر چهار مهارت فراهم نمونده است اما علاوه بر این سری کتاب ها زبان اموزان دیکشنری تصویری و نحوه ی کار با دیکشنری کاغذی اموزش داده میشود علاوه بر این دانش اموزان عزیز از فایل ها و ویدیو هایی برای تقویت مهارت لیسنینگ بهره خواهند جست . در پایان دوره زبان اموزان به سطح A2 رسیده و میتوانند درک مطلب کامل داشته و با توجه به گرامر های اموزش دیده جمله بندی کاملی را ارائه کنند .

تعیین سطح:

دوره ی اموزش کودکان نیز مانند سایر دوره ها با انجام تعیین سطح اغاز میگردد تعیین سطح به دو صورت شفاهی و کتبی صورت گرفته سطح زبانی با مجموعه ای از سوالات از نظر اشنایی با واژگان توانایی جمله بندی و استفاده از لغات و توانایی درک مطلب و سنجش گرامر انجام میپذیرد.

سوالات ازمون ،سوالات طبقه بندی شده استاندارد مک میلان بوده و به نحوه ی طراحی شده که به سطح مربوط به هر کتاب را نشان خواهد داد .

متقاضیان عزیز میتوانند با تماس و یا به صورت حضوری از مشاوره ی رایگان موسسه بهره ببرند.

کلاس ها به دو صورت انلاین و حضوری برگذار میشوند .

پلت فرم های مورد استفاده برای کلاس های انلاین پلت فرم های کامل از نظر اموزشی است و علاوه بر صدا و تصویر بدون قطعی شاخه ی اموزش بسیار قوی و کاملی را دارد که میتوانند با کلاس حضوری برابری کرده و یا حتی رقابت نمایند . فایل های صوتی و تصویری نیز به صورت انلاین استریمینگ پخش میگردد.

طول مدت دوره شونزده ساعت اموزشی است که طی دوره های یک ماهه برگذار میشود.0

سرفصل ها
Family and friends
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.