در حال برگزاری

کلاس و دوره آموزشی نیمه خصوصی پکیج 6 ماک اسپیکینگ ایلتس Three Speaking Mock Tests با Profesor سپهر سلیمانفلاح

ثبت نام در کلاس آنلاین نیمه خصوصی پکیج 6 ماک اسپیکینگ ایلتس Three Speaking Mock Tests با قیمت مناسب که Profesor سپهر سلیمانفلاح برگزار می کند.

برگزار کننده: Profesor سپهر سلیمانفلاح زمان ثبت نام: 1402/12/12 11:01 - 1402/12/29 11:01 زمان برگزاری: 1403/01/04 11:01 - 1403/03/31 11:01 روزهای برگزاری: 6 روز و ساعت به انتخاب شما عزیزان فیکس می‌ شود.
هزینه دوره: 
1,200,000 تومان
  • توضیحات دوره
  • سرفصل ها
  • نظرات
زمان ثبت نام دوره به پایان رسیده است.
توضیحات دوره
نحوه برگزاری: آنلاین
2
حداکثر ظرفیت شرکت‌کنندگان 2 نفر است.

ماک آنلاین اسپیکینگ آیلتس!

زمان امتحان : 15 دقیقه

ماک در لغت به آزمونی گفته می‌شه که کاملا شبیه آزمون اصلی باشه. آزمون ماک آیلتس ( IELTS Mock ) نمونه شبیه سازی شده آزمون اصلی آیلتس هست با این تفاوت که با هزینه ای بسیار پایین تر می تونید چندین بار در این آزمون شرکت کنید و آمادگی تون و برای امتحان اصلی آیلتس محک بزنید.

آزمون اسپیکینگ ماک آیلتس

محتوای اسپیکینگ در دو آزمون ماک آیلتس آکادمیک و آزمون ماک آیلتس جنرال یکیه. پس هیچ فرقی نمی کنه که شما متقاضی کدوم نوع آزمون آیلتس هستید و می تونید به راحتی از آزمونهای ماک اسپیکینگ آیلتس که من برگزار می‌کنم استفاده کنید. من دوره های اسپیکینگ ماک آیلتس را درست همانند آزمون اصلی آیلتس البته بصورت غیر حضوری در زمان دلخواه شما برگزار می کنم.

آزمون اسپیکینگ ماک آیلتس دقیقا مشابه آزمون آیلتسه و از۳ بخش زیر تشکیل شده :

بخش اول: در این بخش سوالاتی درباره‌ی اطلاعات شخصی، خانواده‌، خانه، شهر، تحصیلات و … می‌پرسه.

بخش دوم: در این بخش استاد سوالی رو مطرح می کنه و از شما می خواهد تا در مورد جزئیات اون یه دقیقه فکر کنید و بعد ش شما حدودا دو دقیقه فرصت دارید تا درباره‌ی اون موضوع خاص صحبت کنید.

بخش سوم: در بخش سوم سوالات بیشتری در مورد موضوع بخش دوم می‌پرسه و با شما گفتگو می کند. تفاوتش با بخش قبل اینه که سوالات این بخش مفهومی‌ترن.

بلافاصله بعد از تموم شدن تست، نمره‌تان به شما اعلام می‌شه و تکنیک ها و روش‌هایی برای بهبود اشکالات و کاستی‌ها هم به شما ارایه می‌شه.

پیش بینی میشه که با انجام 6 تا ماک، یک نمره بر اسپیکینگ شما افزوده بشه. بعد از آزمون یک فایل تحلیلی دقیق با ذکر اشتباهات و منابع برای بهبود نقاط ضعفتان دریافت خواهید کرد.

سرفصل ها
1. Structural Accuracy
2. Fluency
3. Lexical and Grammatical Tips
4. How to Impress the Examiner
5. How to score ourselves?
نظرات
ثبت نظر جدید
  • هاسمیک آرازیان
    هاسمیک آرازیان
    سلام. من از دوره خیلی راضی بودم. اولش فک کردم مگه با ۶ جلسه چه اتفاقی می‌تونه بی‌افته؟ ولی با تحلیل و پیشنهادای مطالعاتی، قلب مشکل رو هدف گرفت استاد. ممنونم تا ابد.
    1402/05/10 10:24
    • سپهر سلیمانفلاح
      سپهر سلیمانفلاح
      مممنووووونم هاسمیک!
      1402/05/11 09:11
  • آرش پیوندی
    آرش پیوندی
    بنده ضعیف‌ترین اسکیلم اسپیکینگ بود در حدی که یک تا دو نمره از بقیه اسکیل‌هام پایین‌تر بود ولی واقعا دوره‌های ماک استاد سپهر عزیز تونستن به من کمک خیلی زیادی کنن و وقتی رفتم سر جلسه کاملا اماده و بااعتمادبه‌نفس بودم و تونستم اسپیکینگ ۷.۵ و اوورال ۸ رو بگیرم ✌🏼✌🏼
    1401/09/06 20:39
    • سپهر سلیمانفلاح
      سپهر سلیمانفلاح
      چقدر خوشحالم که به هدفت رسیدی آرش جان. 😍
      1401/09/08 08:21
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.