برگزار شده

کلاس و دوره آموزشی نیمه خصوصی کارگاه استیتمنت نویسی هنرمندان با آموزشگاه مدرسه آنلاین هنر فردا

ثبت نام در کلاس آنلاین نیمه خصوصی کارگاه استیتمنت نویسی هنرمندان با قیمت مناسب که آموزشگاه مدرسه آنلاین هنر فردا برگزار می کند.

برگزار کننده: آموزشگاه مدرسه آنلاین هنر فردا زمان ثبت نام: 1400/07/22 19:13 - 1400/07/27 19:13 زمان برگزاری: 1400/07/27 19:13 - 1400/08/25 19:13 روزهای برگزاری: سه شنبه ها ساعت 5 تا 8 عصر
هزینه دوره: 
600,000 تومان
  • توضیحات دوره
  • سرفصل ها
  • نظرات
دوره برگزار شده است.
توضیحات دوره
نحوه برگزاری: آنلاین
2
حداکثر ظرفیت شرکت‌کنندگان 30 نفر است.
در هنر معاصر، پیچیدگی مفهوم اثر و اهمیت برداشت‌های مختلف از آن باعث توجه بیسابقه‌ای به استیتمنت نویسی شده است. بر خلاف هنر مدرن که خود را بی نیاز از استیتمنت‌ها و گاه حتی عنوان می‌دید، در هنر معاصر درک لایه‌های متعدد و پنهان اثر نیاز مبرم به نوشتن استیتمنت را به پیش کشیده به نحوی که تا حدی به امری ضروری در نمایشگاه‌های هنر معاصر تبدیل شده است. این دوره آموزشی به بحث درباره اهمیت و ضرورت متن نویسی در دنیای هنر و ویژگی‌های استیتمنت‌ها در نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی و پروژه‌های کیوریتوری می‌پردازد. در خلال جلسات، نمونه‌هایی از چنین متونی در کلاس خوانده و نقد می‌شود و در نهایت مشارکت‌کنندگان دوره به صورت کارگاهی به تدوین متن شخصی خود در روند کلاس خواهند پرداخت. این دوره در 5 جلسه سه ساعته برگزار می‌شود.
سرفصل ها
این دوره در 5 جلسه سه ساعته برگزار می‌شود.
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.