برگزار شده

کلاس و دوره آموزشی نیمه خصوصی کمپ خلاقیت و کشف مسیر شغلی با آموزشگاه مجتمع فنی و حرفه ای آزاد مهرابتکار

ثبت نام در کلاس آنلاین نیمه خصوصی کمپ خلاقیت و کشف مسیر شغلی با قیمت مناسب که آموزشگاه مجتمع فنی و حرفه ای آزاد مهرابتکار برگزار می کند.

برگزار کننده: آموزشگاه مجتمع فنی و حرفه ای آزاد مهرابتکار زمان ثبت نام: 1402/05/11 08:00 - 1402/06/21 17:00 زمان برگزاری: 1402/05/15 08:00 - 1402/06/31 18:00 روزهای برگزاری: روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه (3 روز و 2 شب)
هزینه دوره: 
3,800,000 تومان
  • توضیحات دوره
  • سرفصل ها
  • نظرات
دوره برگزار شده است.
توضیحات دوره
نحوه برگزاری: حضوری
10
حداکثر ظرفیت شرکت‌کنندگان 20 نفر است.
هر ساله در فصل تابستان با توجه به تعطیلی مدارس و اوقات فراغت دانش آموزان، در سراسر دنیا کمپ ها و اردوگاه ها پذیرای کودکان و نوجوانان برای تجربه ماجراجویی و تفریح در محیطی شاد و پر هیجان در کنار همسالان خود میباشند.

از این رو تیم کمپ خلاقیت و کشف مسیر شغلی با برگزاری کمپ های خلاقیت واقع در منطقه خوش آب و هوای دیزین، کمپ ویژه ای برای کودکان و نوجوانان در تابستان 1402 را فراهم کرده است. در این کمپ مهارتهای ورزشی، هنری و تفریحی آموزش داده شده و کودکان فرصت انجام بازی های گروهی با همسالان خود را دارند.

Sign in to access your highlights

Login / Signup
Please log in

همچنین امکانات ویژه ای مانند زمین های چند منظوره والیبال و بسکتبال، زمین چمن، ترامپولین، سازه تعادلی ماجراجویی با طناب، اتاق بازی بوردگیم، نمایش فیلم و … اوقاتی سرگرم کننده و رشد دهنده را برای شرکت کنندگان ایجاد می کند.

علاوه بر این مهارت های زندگی مانند توانایی کار گروهی ، حل مسئله، کنترل احساسات و پذیرش تفاوت های افراد توسط برگزارکنندگان و مربیان مورد تاکید قرار گرفته و باعث رشد و توسعه شخصیتی دانش آموزان نیز می گردد که در همین راستا مربیان بازی ها چالش ها و تست هایی را برای کشف مسیر شغلی و تعیین هدف گذاری طراحی کرده اند که آنالیز آن توسط مشاور پس از پایان کمپ به اولیای این دانش آموزان اهدا خواهد شد تا بتوانند آینده ی درخشانی را رقم بزنند.

شما از همین حالا میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام کودکان تان در کمپ خلاقیت و کشف مسیر شغلی با شماره های مندرج در ذیل تماس حاصل نمایید.

021-26749352

021-26749348

09363119549

یا به بخش کمپ خلاقیت و کشف مسیر شغلی در سایت ما مراجعه نمایید.

https://mehrebtekartvto.com/کمپ-خلاقیت-کشف-مسیر-شغلی/

سرفصل ها
سرگرمی های خلاقانه
چالش های شغلی
شناخت نقاط مثبت فرد
توسعه فردی
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.