تاریخ انتشار:

ابزار روز استادها امروز چیست ؟

ابزار روز استادها امروز چیست ؟


خیلی از شماها مثل من یک پدر فنی دارید، پدرهای قدیمی همیشه فنی بودند، برعکس ما که پدر و مادرهای غیر فنی هستیم، بر عکس ما که مصرف گرا هستیم، اما پدر فنی من همیشه میگفت:ابزار خیلی مهمه... این شعار همیشگیش بود، ابزار خیلی مهمه!
اصلا متوجه نمی شدم پی بازیگوشیهای خودم بودم و فکر می کردم همینطوری میخواد یک چیزی بگه و از خودش و ابزارهاش تعریف کنه، گاهی فکر میکردم حتما همین روزها میخواد یک ابزار برای خودش بخره داره از قبل توجیه می کنه .... خلاصه خیلی تو عمق مطلب نمی تونستم برم، درکش را نداشتم که تجربه چیه.
جند روز پیش هم در جمع چندین تحصیلکرده قدیمی از دانشگاههای خیلی خوبمون بودم که یکی از اون آقایون تو یک بحثی داشت در مورد ابزار صحبت می کرد و اینکه بدون ابزار قبلها چه کارهایی میکرده و وقتی از ایران رفته و در یک طرح پژوهشی بوده، خارج ! بهش کلی ابزار دادند و تونسته خیلی سریع یک دوربین عکاسی با کیفیت عالی بسازه و کلی در مورد ابزار صحبت کرد، از اون آدمهایی بود که رفته و دلش برای ایران تنگه.. از اون آدمهایی که پر از تجربه شده .. از اون آدمهایی که الان دلش میخواد با تجربش هر جور می تونه یاد بده ، امروز هم کامپیوترم داره اذیت می کنه و خلاصه داستان ابزار برام خیلی مهمه،خیلی پر رنگه .

دارم فکر می کنم حالا که داریم برای استادها ابزار میسازیم، باید ابزار خیلی خوبی باشه، باید خیلی پیشرفته باشه، خیلی وقته داریم روش کار می کنیم، مثل یک دستگاه که بگیرید دستتون و همه چیز رو باهاش کنترل کنید.با همون نگاه فنی پدر همچنان بهش نگاه می کنم.، تازه بحث اصلی اینه که ابزار ما استفاده ازش نباید اصلا پیچیده باشه و همیشه باید مراقب باشیم که با اضافه کردن هر امکان جدیدی، ابزار مهم همون ابزار راحت هم هست!
ابزار تدریس خصوصی، ابزار پیدا کردن استاد، ابزار پیدا کردن کلاس زبان، ابزار پیدا کردن تدریس خصوصی ریاضی،تدریس خصوصی فیزیک، ابزار تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی آیلتس، تدریس خصوصی تافل، تدریس زبان انگلیسی، تدریس خصوصی شیمی، ابزار خوب برای یافتن دوره آموزشی، ابزار خوب برای تبلیغ آموزشگاه ابزاری که خیلی ها را به جواب برای آموزش برسونه، ابزار کمتر بیرون رفتن تو این شهر آلوده ، بهترین ابزار که پاسخگوی این نیازها باشد تدریس خصوصی آنلاین است. کاش واقعا به کلاس مجازی و کلاس آنلاین ما بتونین عادت کنین، این از همون جنس تجربه هستش..به جای بیرون رفتن از خونه،استاد در کلاس آنلاین درس بده خیلی کیف میده،نه؟
امروز یک کلاس آنلاین فن بیان تشکیل شد با 17 تا شاگرد و با اینکه تعطیل بود و حتی ترافیک هم سبک بود،اما از هر شهری تو کلاس شرکت کرده بودند و از استادشون استفاده کردند. کلاس مجازی استاد سلام را همه با هم به عنوان یک ابزار خوب نگاه کنیم.

استادسلام تمامیتش آموزش هست منم 5 سالی هست در این کشتی آموزشی در حرکتم و یادمیگیرم و نتیجه ها رو می نویسم از اراک هستم و به صورت دورکاری با استادسلام همراهم، همه ساعتهام با اتفاقات سایت، رنگی شده: خوشرنگ، کارم را دوست دارم، شخصیت های ارزشمند شما استادها و علاقه مندان مسیر یادگیری هم همیشه علاقه ام را به کارم بیشتر می کند
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.