تاریخ انتشار:

اولین معرفی استادسلام با علی ماندگاری در روزنامه ایران

اولین معرفی استادسلام با علی ماندگاری در روزنامه ایران

در جلسه ای متوجه شدیم که در صفحه آخر روزنامه ایران آقای علی ماندگاری خبرنگار آن روزنامه خوب سایت ما را بررسی کرده و حتی هدف ما را هم خوب متوجه شده است و برای ما بسیار جالب بود که در حواشی برخی رسانه های خبری جایی باز کردیم اما خودمان آنقدر مشغول پیشبرد سایت هستیم که این حاشیه های خوب را هم متوجه نشده ایم اما کاربران و علاقه مندان سایت ما با لطف زیادی گاهی این حاشیه ها را به ما تبریک می گویند.

بسیار خرسندم از اینکه این مطلب به بحث کارآفرینی برای اساتید و لینک مستقیم استاد ها برای هر تدریس خصوصی در گوگل اشاره کرده بودند استاد های ما هم خوبست بدانند که ما در تدریس خصوصی زبان هم در حال پیشرفت رتبه هستیم، برای استادهای زبان آلمانی هم نوید این را دارم که به زودی به نفر برتر تدریس خصوصی آلمانی در گوگل تبدیل شویم و همه معلم خصوصی آلمانی ها نزد ما یافته شوند، همانطور که با تمامی لغات کلیدی تدریس خصوصی زبان فرانسه هستیم، برای جذب همه فراگیر های شما با هر نوع تفکری ما دست از تلاش مداوم بر نمی داریم ، برای تدریس خصوصی دروس دبیرستان برای تدریس خصوصی مهارت برای شغل و ... تا جلب رضایت شما را در کارنامه فعالیت خودمان داشته باشیم.مطلب روزنامه را هم در زیر برایتان آورده ایم :

کلیک
بانک اطلاعاتی معلمان خصوصی
علی ماندگاری فصل، فصل امتحان است. حالا اکثر دانش‌آموزان و دانشجویان تمام وقت خود را گذاشته‌اند برای درس‌ خواندن. در این بین هم برخی برای گرفتن نمره بهتر در مورد درس‌هایی که یادگیری آن برایشان سخت است از معلمان خصوصی کمک می‌گیرند. اگر شما هم در حال آماده شدن برای امتحان هستید و برای یادگیری درس‌هایی مانند ریاضی، فیزیک، زبان‌های مختلف، شیمی، فتوشاپ، رایانه و... نیاز به یک معلم خصوصی خوب دارید بهتر است سری به سایت «استاد سلام» بزنید.
ایـــــن سایـــــت کــه به آدرس www. ostadsalam. ir در دسترس است مرجع تدریس خصوصی و بانک معلم خصوصی است. در واقع این سایت مرجع کارآفرینی برای استادان در همه علوم و فنون است. کاربران سایت استاد سلام به دو گروه مدرس شامل معلم خصوصی و استاد و جوینده علم و آموزش یعنی دانش‌آموز، دانشجو، کاریاب و یاد‌گیرنده تقسیم می‌شوند. این سایت که بیشتر هدفش تمرکز روی پیدا کردن استادان و معلمان است به افرادی که دانشی در رشته‌های مختلف دارند کمک می‌کند تا براحتی با یک جست‌و‌جوی کاربران در جست‌و‌جوگر گوگل پیدا شوند. معلمان و استادان می‌توانند با عضویت در سایت استاد سلام و احترام به نکات در نظر گرفته شده در سایت، تعداد شاگردان خود را افزایش دهند. اما اگر به عنوان یک دانشجو یا دانش‌آموز به دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می‌خواهید درسی را که به دنبال یادگیری آن هستید در قسمت مشخص شده در سایت تایپ کنید تا فهرست مدرسان در آن بخش برای شما به نمایش گذاشته شود.

این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.