تاریخ انتشار:

با خوردن یک قرص، یک ساعته زبان خارجی یاد بگیرید

با خوردن یک قرص، یک ساعته زبان خارجی یاد بگیرید

قرص یادگیری زبان هم کشف شد.

نیکلاس نگروپونته موسس لابراتوار مدیای دانشگاه ام.آی.تی در شوی اخیر ted ضمن نمایش جزییات طرح خود نشان داد که با استفاده از قرص کامپیوتری می توان آموزش زبان خارجی را انجام داد. وی گفت با قرار دادن اطلاعات روی تراشه قابل هضمی که جذب خون می شود می توان اطلاعات را وارد بدن کرده و انسان اطلاعاتی را که از طریق یادگیری بدست می آورد را از طریق قرص هضم شده کسب می کند.

وی در سخنرانی خود یادآور شد ده سال پیش از روزی سخن گفت که می توان اطلاعات را بلعید و از آن استفاده کرد و حالا زمان آن فرارسیده است که این جنبش فناورانه توسعه یابد.

به گفته نگروپونته دانش و آنچه دیتای پالایش یافته نامیده می شود را می توان به صورت قرص درآورد و پس از بلعیدن، وارد سیستم خون انسان شده و سپس آگاه ترو با اطلاعات کامل شود.موسس لابراتوار مدیای ام آی تی در کنفرانس ted که ایده‌های خلاقانه در ان مطرح می شود پیش بینی کرد که تا 30 سال آینده قرص‌های اطلاعاتی جنبه عادی و فراگیر در دنیا پیدا کند و امری طبیعی شود.

این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.