تاریخ انتشار:

بخش دوره های آموزشی استادسلام شامل تمام دوره های آموزشی با دسته بندی و گروه های اصلی آموزشی فعال شد

بخش دوره های آموزشی استادسلام شامل تمام دوره های آموزشی با دسته بندی و گروه های اصلی آموزشی فعال شد

استاد سلام مفتخر است تا به باردیگر به عنوان بزرگترین جامعه آموزشی و تدریس خصوصی در کشور عزیز ما ایران خدمات متنوع و در خور شما اساتید گرامی و دانشجوبان عزیز و تمام سروران و حامیان سایت استادسلام، بخش دوره های آموزشی را با در نظر گرفتن نیاز جامعه آموزشی کشور فعال و در اختیار همه دانش پژوهان قرار دهد.

این بخش درحال حاضر شامل دوره های آموزشی آموزشگاه های ثبت شده در استادسلام می باشد و تمام آموزشگاه ها و موسسات آموزشی می توانند دوره های درسی و نیز دوره های آموزشی خود را که چه بصورت حضوری و یا بصورت غیر حضوری و آنلاین می باشد را در سایت استادسلام ثبت نمایند و در آینده نزیدک با امکانات بیشتر و وسیعتر در بخش آموزش، دوره های آموزشی کاملتر و فراگیرتر خواهد شد.

شما می توانید دوره های درسی مورد نظر خود، از جمله دوره آموزشی ریاضی, دوره آموزشی فیزیک, دوره آموزشی آیلتس, دوره آموزشی بازاریابی, دوره آموزشی mba - ام بی ای و غیره رادر سایت استادسلام بیابید.

تمام آموزشگاه هایی که مایلند دوره های آموزشی آنها در این بخش نمایش داده شود و بتوانند دانشجویان مورد نظر خود را جدب دوره های خود کنند می توانند عضو فعال آموزشگاه در استادسلام شوند و تمام دوره های آموزشی خود را بصورت آنلاین معرفی کنند مانند استاد خصوصی که خود را برای تدریس خصوصی در استاد سلام معرفی کند.

شما دوستان و تمام علاقه مندان به تدریس و ارایه دوره های آموزشی و همه مشتاقان و دوستاران آموزش می توانند با مراجعه به پایگاه دوره های آموزشی از خدمات و دوره های ارایه شده در این بخش نهایت استفاده را ببرند

این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.