تاریخ انتشار:

برای بالاتر بودن شما در تعداد ستاره یکسان

برای بالاتر بودن شما در تعداد ستاره یکسان

باز هم ارتقاء سیستم نمایش برای پاسخ گویی به نیازها شما استاد های جدید انجام شده است، اگر شما سه ستاره دارید و تدریس خصوصی زبان می کنید و استاد های دیگری هم تدریس خصوصی زبان می کنند و آنها هم سه ستاره هستند بارها از ما سوال می سود که چه راهی خوبست در در بین هم ستاره ای های خود بالاتر از دیگران باشیم ؟

برای پاسخ به این سوال ما سیستم جدیدی را در سایت پیاده کرده ایم که شما اگر در بلاگ خود مطالب مرتبط با رشته تدریس و نحوه تدریس خود بنویسید و از تجربه های خود بگویید با هر بار بروزرسانی شما در بخش سمت راست سایت بین استاد های هم ستار در همان مثلا تدریس خصوصی زبان بالاتر از بقیه نمایش داده خواهید شد

حال در سمت راست صفحه شما در رتبه بالاتری قرار خواهید گرفت، ما مرتب برای بهتر شدن و راضی بودن شما با شما همراه هستیم، یادتان باشد شما وقتی تدریس خصوصی آلمانی می کنید در گوگل وقتی این عبارت جستجو می شود : تدریس خصوصی آلمانی صفحه ای که از سایت ما در گوگل به مردم نمایش داده می شود این صفحه است : تدریس خصوصی زبان آلمانی

شما دوست دارید بین هفت ستاره های تدریس خصوصی زبان آلمانی بالاتر باشید ؟ در سمت چپ صفحه (استادهای برگزیده) هر بار به صورت تصادفی یکی از هفت ستاره های تدریس خصوصی زبان آلمانی بالاتر خواهد رفت، اما در سمت راست سایت که لیست استادهای تدریس خصوصی آلمانی نماش داده می شود شما باید از بخش پروفایل، وبلاگ خود را بروزرسانی کنید تا بالاتر از بقیه دیده شوید.

مطلب مهم دیگر قیمت تدریس خصوصی است، اگر شما قیمت مشخص تدریس خصوصی خود را در صفحه خود در توضیحات بنویسید کسانی با شما تماس می گیرند که با قیمت شما سازگاری بیشتر دارند، به این شکل شما قیمت تدریس را اعلام کرده اید و تلفنهای متناسب با خود را خواهید داشت، مگر اینکه سیاست شما در توضیحاتی باشد که در تماس با فراگیر بیان می کنید.

همه این قوانین برای هر رشته مصداق دارد، ما وظیفه خود می دانیم که نیازهای شما را برای تدریس خصوصی فراهم کنیم، برای بالاتر بودن در رشته فیزیک باید در صفحه تدریس خصوصی فیزیک ومعلم خصوصی فیزیک و در بیت ستاره دارهای خود بالا باشید، به ما اعتماد کنید و در وبلاگ خود برای برتر بودن بین هم ستاره ای ها وبلاگ را بروز رسانی نمایید، خواهید دید که در تدریس خصوصی فیزیک از بقیه بالاتر رفته اید.

من از کشف چیزهای جدید خیلی لذت می برم و به تکنولوژی، عکاسی، هنر و البته نوشتن علاقه دارم. تولید محتوی این فرصت رو به من میده که تلفیقی از علایقم را با هم داشته باشم و به جستجو در مسیر های گوناگون ادامه بدم. خوشحالم در بخشی از دیجیتال مارکتینگ کار می کنم که خلاقیت مهم ترین فاکتور آن است.
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.