تاریخ انتشار:

تاثیرات مثبت یادگیری زبان بر مغز

تاثیرات مثبت یادگیری زبان بر مغز

در زمانی کوتاه محققین در زمینه یادگیری یک زبان جدید در کلاس تدریس زبان انگلیسی، تدریس زبان آلمانی، تدریس زبان ایتالیایی را مورد بررسی قرار دادند و مشخص شد یادگیری هر زبان جدیدموجب می شود عملکرد مغز در هر سن و سالی هم که باشید تغییرات مثبتی داشته باشد؛ این تحقیق بار اول نیست که بررسی عملکرد تفکر افراد دو زبانه را هدف قرار می دهداما اینبار تحقیقات برای هر زبان جدید نشان داده است که با فراگیری زبان دوم پیر شدن و از کار افتاده شدن مغز خود را به تعویق می اندازیم.
ما در مقالات مختلف به شما تذکرات خوبی را دادیم که به فکر آموزش زبان انگلیسی و یا یافتن کلاس تدریس خصوصی زبان باشید گفتیم که با دانستن و فراگیری زبان فرانسه یا شرکت در کلاس خصوصی آلمانی ممکن است چه پیشرفت هایی را برای خود باعث شوید.
تحقیقات جالبی بر روی بزرگسالان در یک سالن همایش در دانشگاه پنسیلوانیا انجام شده بگونه ای که آنها زبانشان انگلیسی بوده است و بعد از شرکت در کلاس تدریس چینی بدون فهمیدن حتی یک لغت ! قبل و بعد کلاس امواج مغز مورد مطالعه قرار داده شد و مسائل مغناطیسی اطراف آن هم اندازه گیری شد، جوانان و بزرگسالان از نظر یادگیری شبیه هم هستند و نشان داد یادگیری زبان دوم و شرکت در کلاس تدریس زبان انگلیسی، شرکت در کلاس زبان آلمانی، شرکت در کلاس تدریس ایتالیایی شرکت در کلاس تدریس فرانسوی همگی برای حفظ و افزایش توانایی و قابلیت های مغز موثرند.


برای یادگیری و انتخاب زبان دوم بی تفاوت نمینید و از اینهمه زمانی که در روز به هدر می رود برای نگهداری مغز خود و تنوع در روحیه یک کلاس تدریس خصوصی آلمانی پیدا کنید! اگر زبان فرانسه را دوست دارید به سراغ معلم خصوصی زبان فرانسه بروید، اگر انگلیسی را هیچوقت کامل نکردید زودتر به این آرزوی خود برسید و در تدریس خصوصی زبان جستجویی کنید و معلم خصوصی انگلیسی را برای تدریس زبان انگلیسی خود بیابید
شاید هم با آهنگ های زیبای ایتالیایی کلاس تدریس خصوصی ایتالیایی را ترجیح دهید

استادسلام تمامیتش آموزش هست منم 5 سالی هست در این کشتی آموزشی در حرکتم و یادمیگیرم و نتیجه ها رو می نویسم از اراک هستم و به صورت دورکاری با استادسلام همراهم، همه ساعتهام با اتفاقات سایت، رنگی شده: خوشرنگ، کارم را دوست دارم، شخصیت های ارزشمند شما استادها و علاقه مندان مسیر یادگیری هم همیشه علاقه ام را به کارم بیشتر می کند
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.