تاریخ انتشار:

تمرین برای عادت به درست درس خواندن

تمرین برای عادت به درست درس خواندن

وقتی تمام کتابهای مبحث موفقیت و ارتقائ شخصیت را می خوانیم به عادت های درست ما را تشویق می کنه هنوز خیلی بزرگ نشدیم که نشه عادت ها مون را تغییر بدیم برای درس خواندن درست برای مطالعه رو به پیشرفت باید راههایی را بریم که موفق ها رفتند
نکته اول ایجاد انگیزه هستش
به آینده خوبی که دوست داری داشته باشی تمرکز کن به اینکه الان تو و خانوادت در کجان نمی خواد فکر کنی به این که می خوای دقیقا به چی برسی فکر کن به این که دوست داری چی باشی خوب تمرکز کن این خودش میشه انگیزه اینکه دوستات میگن رشته عمران خوبه مکعلوم نیست حتما علاقه تو باشه ! ببین واقعا خودت چی دوست داری و این خیلی سخته آدم وقتی خیلی جوونه بدونه دقیقا چی می خواد باید خیلی مطالعه کنی و باید جهانی متفاوت را بشناسی تا بهترینت را پیدا کنی اگر دوست داری دروس رشته عمران را یاد بگیری این میشه راه رسیدن به انگیزه باید براش ریاضی بخوانی باید بری دنبال کلاس تدریس ریاضی باید بری سراغ کلاسهای تدریس فیزیک با انگیزه خوب کارهای سخت را هم میشه انجام داد.

نکته دوم داشتن روابط خوب با آدمهای بزرگ
دوستان شما و معلم های شما محیط اطراف شما را تشکیل دادن، باید کسانی اطرافت باشند که بتوانی باهاشون حرفهای مهم بزنی باید بشه ازشون سوال های مهم کنی باید درسی را بخوانی و بتوانی با اون دوستت حتی خودتان کلاس رفع اشکال ریاضی بگذارین و سوال های هم را پاسخ بدی، باید هدف هاتون را با هم هماهنگ کنین خوبه بتوانین با اگیزه های مثبت اگر لازم شد معلم خصوصی شیمی بگیرین و تو تدریس خصوصی شیمی هر سه نفرتان با هم هزینه را پرداخت کنین میشه همه این راهها را با همراههای خوب راتحت تر رفت میشه با معلم خوبی ارتباط سازنده برقرار کنین و حتی به جای داشتن کلاس تدریس خصوصی شیمی ازش فقط سوالهایی از تدریس شیمی را که نمی فهمین بپرسین.

نکته سوم زمان مناسب برای مطالعه
برای درس خواندن نه لازم است به محض بلند شدن از خواب سراغ میز مطالعه و درس بروید و نه اینکه آخر شب تا دیروقت درس بخوانید صبحانه ای سبک بخورید، درس بخوانید بعد از غذا هم درس نخوانید که همه خونهای بدن برای گوارش در حرکتند و شما خواب آلود هستی. البته بدنها با هم متفاوتند شاید شبها شما حواست جمع باشه اما روز وقت مناسبتری برای مطالعه هست.

نکته چهارم جایزه به خودتان هست
وقتی خوب مطالع کردین یک قرار سینما با دوستاتون بگذارین برنامه ریزیتان دقیق باشه که برای یک سینما رفتن با 10 نفر لازم نباشه تلفن صحبت کنین حتی اگر واقعا بخواهید زمان را مفید نگه دارید خوبست در راه رفتن به سینما هم در تاکسی و اتوبوس خلاصه ای مثلا از کلاس تدریس خصوصی زیست خود داشته باشید و زمان را هدر ندهید و آنرا بخوانید

نکته پنجم خواب کافی است
بعد از مطالعه کافی باید به خواب کافی هم توجه کنین مثلا اگر امروز هم کلاس تدریس خصوصی شیمی داشتین هم تدریس خصوصی عربی را گذراندین دیگه بعد از مرور کلی سعی برای تنظیم خواب کنید، برنامه ریزی برای 8 ساعت خواب لازمه.
نکته ششم و مهمی باقیست
درسهایی که امروز در مدرسه تدریس می شود را همین امروز مطالعه کنید یا اگر امروز تدریس خصوصی ریاضی داشتین همین امروز همان درسها را یکبار دیگر مرور کنین، حتما خوب در ذهنتان باقی می ماند. بعد از زنگ شیمی در مدرسه یک مرور کلی روی تدریس شیمی داشته باشین.

نکته هفتم رسیدن هوای خوب و مساعد به مغز شما
مبادا در اتاقی تنگ و تاریک بدون دخول و خروج هوا مدتها درس بخوانید که مغزتان احتیاج به تغذیه تنفسی دارد.کمی هوا بخورید.

استادسلام تمامیتش آموزش هست منم 5 سالی هست در این کشتی آموزشی در حرکتم و یادمیگیرم و نتیجه ها رو می نویسم از اراک هستم و به صورت دورکاری با استادسلام همراهم، همه ساعتهام با اتفاقات سایت، رنگی شده: خوشرنگ، کارم را دوست دارم، شخصیت های ارزشمند شما استادها و علاقه مندان مسیر یادگیری هم همیشه علاقه ام را به کارم بیشتر می کند
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.