تاریخ انتشار:

در روز جهانی اینترنت، خدمات که اینترنت در زمینه آموزش به ما داده است را فراموش نکنیم

در روز جهانی اینترنت، خدمات که اینترنت در زمینه آموزش به ما داده است را فراموش نکنیم

امروز 8 آبان روز جهانی اینترنت است، بله اینترنت! همین اینترنت که همیشه با ما است.

اتحادیه جهانی ارتباطات تعریفی برای کاربر اینترنت دارد که به تازگی تغییر کرده است. در تعاریف قبلی کاربر اینترنت کسی بود که در طول 12 ماه گذشته با هر فناوری ارتباطی به شبکه اینترنت متصل باشد اما اکنون کاربر اینترنت کسی است که در طول سه ماه گذشته با هر فناوری ارتباطی به شبکه اینترنت متصل بوده باشد.

این آمار نشان می دهد که بیش تر ما کاربران اینترنت هستیم و البته اینترنت چقدر به ما نزدیک شده و شاید به نزدیک ترین دوستمان تبدیل شده باشد.

شاید تا 10 سال پیش برای پیدا کردن جواب یک سوال یا تحقیق در مورد یک موضوع از موضوعات علمی گرفته تا پیدا کردن رستوران و مکان های تفریحی باید از دوستان و آشنایان سوال می پرسیدیم و از صحیح بودن اطلاعات هم کاملا مطمین نبودیم. اما امروزه علاوه بر گرفتن پاسخ صحیح، اخبار و اطلاعات جدید را از اطرافتان تا دور ترین جای دنیا در اختار شما قرار می دهد. همین اینترنت تو خرید کردن، بازی کردن، فیلم دیدن، آشپزی کردن و غیره در کنار ما است و کمک می کند تا بهترین تصمیم را بگیریم.

این دوست که راجع بهش حرف می زنیم در تصمیمات بزرگ تر زندگی هم ما رو تنها نمی گذاره زیرا هر چیزی که به یادگیری آن نیاز داریم را به ما یاد می دهد از درس و مدرسه و دانشگاه گرفته تا مهارت ها برای پیدا کردن شغل مناسب و البته در پیدا کردن شغل هم به شما کمک می کند تا به جای اینکه به هزار جا برای کار سر بزنید رزومه خود را در یک سایت معتبر قرار دید.

و بزرگ ترین خدمت در همین روز ها است که از شدت ترافیک در ساعاتی حتی تا سر کوچه هم نمی توانیم برویم، می توانیم خرید خود یا کلاس درسی خود را که بسیار واجب هستند مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان یا تدریس خصوصی آیلتس و تدریس خصوصی تافل را به منزل بیاوریم. پس می توانید به ترافیک غلبه کنید و در منزل با آرامش و با دستگاه شخصی و با توجه به سلیقه شخصیتان به کار خود برسید. فیلم آموزشی ببینید یا استاد تدریس خصوصی داشته باشد و رفع اشکال کنید و یا از طریق کلاس مجازی کلاس درسی را به خانه بیاورید.

چقدر خوب که ما نیمه پر لیوان را می بینیم و از مزایای عالی این دوست خوب که در زمان و هزینه ما صرفه جویی می کند، در جهت مثبت استفاده می کنیم و هر روز مطلبی حتی کوچک به آموزه هایمان اضافه کنیم.


استاد سلام که هدفش از روز اول همین بوده که آموزش را به بهترین شکل برای همه در فضای آنلاین پیاده کند، به هدف خود روز به روز نزدیک تر می شود و برای ارایه امکانات بیش تر تلاش می کند.

استاد سلام آماده ارایه خدمات در تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی عربی، تدریس زبان انگلیسی، تدریس خصوصی انگلیسی، تدریس خصوصی تافل و تدریس خصوصی آیلتس 

استادسلام تمامیتش آموزش هست منم 5 سالی هست در این کشتی آموزشی در حرکتم و یادمیگیرم و نتیجه ها رو می نویسم از اراک هستم و به صورت دورکاری با استادسلام همراهم، همه ساعتهام با اتفاقات سایت، رنگی شده: خوشرنگ، کارم را دوست دارم، شخصیت های ارزشمند شما استادها و علاقه مندان مسیر یادگیری هم همیشه علاقه ام را به کارم بیشتر می کند
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.