تاریخ انتشار:

برای چه دروسی مردم معلم خصوصی می گیرند و پرطرفدارها کدامند

برای چه دروسی مردم معلم خصوصی می گیرند و پرطرفدارها کدامند

دروس پر طرفدار استادسلام

همان همیشگی، بهترین واژه‌ایی است که می‌توان به دروس پر‌طرفدار استادسلام اطلاق کرد. طبق عادت ما ایرانی‌ها دروس زبان‌های خارجی به خصوص زبان انگلیسی در رده اول و آیلتس در رده دوم و پس از آن ریاضی قرار دارد اما نکته جالب این آمار وجود یک غریبه است آن هم خلاقیت کودکان!
باز هم زبان انگلیسی و کلاس زبان انگلیسی در رده اول انتخاب دانش آموزان برای یادگیری است طبق آمار استادسلام حدود 180 هزار بازید از اول امسال تا الان از پروفایل معلم ها و اموزشگاه هایی که زبان انگلیسی آموزش می دهند شده است. زبان انگلیسی و کلاس زبان انگلیسی انتخاب همیشگی دانش آموزان و والدین آنهاست، شاید به خاطر تبلیغات و گسترش این زبان در کشور. محبوب بودن زبان انگلیسی و کلاس خصوصی زبان انگلیسی از تعداد مجلات استادسلام هم به چشم می خورد به طوری که تعدادی از مجلات درباره زبان انگلیسی و مسائل مربوط به آن است.


یکی دیگر از دلایل محبوب بودن زبان انگلیسی و کلاس زبان در کشور ما این است که مردم به دنبال موفقیت در آزمون‌های معروف زبان انگلیسی از جمله تافل و آیلتس هستند. در رده دوم دروس پر طرفدار آیلتس دیده می شود. آیلتس آزمونی که قبولی در آن می تواند پنجره ایی باشد به سوی دنیای جدید و راه‌گشای بسیاری از فرصت های زندگی، از گرفتن اقامت و تحصیل در 135 کشور تا بیش از ۸۰۰۰ سازمان، شامل موسسات دولتی، آموزشی و شغلی - از جمله بیش از ۳۰۰۰ موسسه و دوره آموزشی در ایالات متحده آمریکا - پذیرای مدرک آیلتس هستند. همچنین مدرک آیلتس در کشورهایی که در امور مهاجرین از آن استفاده می کنند، تنها مدرک مورد قبول برای مهاجرت به حساب می آید. و می توان گفت دلیلی هم برای بازدیدی بالغ بر 90 هزار از معلمین و آموزشگاه هایی که آیلتس تدریس می کنند شده است، اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد آزمون‌های مهم زبان انگلیسی هستید حتما مطلب های تافل و آیلتس را مطالعه کنید.

چگونه در امتحان تافل موفق شویم؟

چگونه در امتحان آیلتس موفق شویم؟

در رده سوم این رتبه‌بندی یک غریبه وجود دارد، از آن جهت غریبه که شاید تا به حال حتی اسم این کلمه را به عنوان دوره آموزشی یا رشته درسی نشنیده بودیم.
همواره تربیت کودکان اهمیت زیادی در خانواده ایرانی داشته است به طوری که پدر و مادر‌های ایرانی از هیچ کاری برای تربیت درست و موثر کودکان خود دریغ نمی‌کنند. به جرات می‌توان گفت که همین تربیت‌ها آینده کودکان را شکل می‌دهد حالا در استادسلام با بهره‌گیری از اساتید مجرب و آموزشگاه‌های حرفه‌ایی توانسته‌ایم دوره خلاقیت کودکان را در سایت راه‌اندازی کنیم و با اتکا بر همین ابزار‌ها توانستیم بازدید بیش از 20 هزار بر معلمین و آموزشگاه‌هایی که با خلاقیت کودکان ارتباط دارند را داشته باشیم. این را هم نباید فراموش کرد که در آموزشگاه‌ها از آخرین متدهای آموزشی از جمله مونته‌سوری استفاده می‌شود.

اگر کودک بین 3 تا 6 سال دارید و نگران تربیت و کشف استعداد های عزیزان خود هستید در کلاس های خلاقیت تخصصی کودکان ثبت نام کنید.
در رده بعدی کلاس‌های آمادگی آزمون msrt یا mche  وجود دارد. این آزمون که این آزمون ویژه دانشجویان دکتری و همچنین ویژه دانشجویان پسر مقطع لیسانس می‌باشد که جهت خروج از کشور و برای ادامه تحصیل می‌بایست نمره مورد نظر را از آزمون دریافت نمایند. نکته جالب توجه اینجاست که حدود 20 هزار نفر  از این رشته از ابتدای امسال بازدید کرده اند و این آمار خود نشان دهنده این است که خیلی از دانشجویان در فکر مهاجرت می باشند، برای اینکه درباره کشور های مهاجر پذیر بیشتر بدانید مطلب زیر را از دست ندهید.

مهاجرت تحصیلی 

استادسلام مرجع تخصصی تدریس خصوصی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی خلاقیت کودکان، تدریس خصوصی آیلتس، تدریس خصوصی آمادگی آزمون msrt

این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.