تاریخ انتشار:

راه حل هایی برای شیمی خواندن

راه حل هایی برای شیمی خواندن
خوندن درس شیمی و وقت گذرانی در کلاسهای تدریس شیمی با درس های دیگه مثل ادبیات و دین و زندگی فرق داره..زمانی که برای شیمی باید در نظر گرفته بشه به طبع بیشتر از ادبیات و دین و زندگی و این قبیل درس ها ست..چون مطالب شیمی سنگین تر و مفهومی تر هستند. 
حالا راه حل هایی هم برای درک بهتر در حتی زمان تدریس شیمی یا تدریس خصوصی شیمی وجود داره که اینجا می تونیم به چند مورد از اونها اشاره کنیم
1- خلاصه برداری : به این صورت که هر بخشی رو که می خونیم ی خلاصه از اون بخش تهیه کنیم و اونو در حاشیه های کتاب یا ی دفترچه ی جدا یادداشت کنیم.
2- نکته برداری : شیمی درسی پر از نکته و کلمات کلیدی است که موقع امتحان نظر معلم ها رو خیلی به خودش جلب می کنه پس وقتی به نکته ای برخوردید اونو تو حاشیه ی کتابتون بنویسید که موقع مطالعه برای امتحان از قلم نیفته.
3 - وقت تدریس و رفع اشکال شیمی تمرین ها رو با صدای بلند برای خودتون حل کنید چون این کار باعث میشه تو حافظه ی بلند مدتتون ثبت بشه.
4 - بلافاصله بعد از کلاس یا تدریس خصوصی شیمی , مطالب بیان شده ی هر جلسه رو مطالعه کنید چون مطالب هنوز تو ذهن شما هستند و برای ثبت اونها تو ذهنتون زمان کمتری رو صرف میکنید.
5 - تمرین و حل مثال های متنوع رو فراموش نکنید از ی بخش سوالای مختلفی میشه استخراج کرد پس تا می تونید مثال های مختلف حل کنید و راه حل های مختلف رو امتحان کنید
 6 - برگزاری جلسه های رفع اشکال درس شیمی را هم خوبه با همکلاسیهاتون تجربه کنید اینطوری انگار یک تدریس خصوصی شیمی را هم با یک معلم خصوصی شیمی داشتید.
استادسلام تمامیتش آموزش هست منم 5 سالی هست در این کشتی آموزشی در حرکتم و یادمیگیرم و نتیجه ها رو می نویسم از اراک هستم و به صورت دورکاری با استادسلام همراهم، همه ساعتهام با اتفاقات سایت، رنگی شده: خوشرنگ، کارم را دوست دارم، شخصیت های ارزشمند شما استادها و علاقه مندان مسیر یادگیری هم همیشه علاقه ام را به کارم بیشتر می کند
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.