تاریخ انتشار:

شروع امتحانات نهایی شهریور ماه

شروع امتحانات نهایی شهریور ماه

به گزارش خبرگزاری فرهنگیان، امتحانات نهایی شهریور ماه ویژه دانش‌آموزان دوره پیش دانشگاهی، سال سوم متوسطه نظری و سال سوم متوسطه فنی و حرفه‌ای است.

این امتحانات از اول شهریور آغاز و تا ۲۰ شهریورماه ادامه خواهد داشت و نتایج امتحانات نهایی نیز نهایتاً تا ۱۰ روز پس از آخرین آزمون اعلام خواهد شد و در نهایت تا پایان شهریورماه پرونده امتحانات نهایی بسته خواهد شد.

همچنین، امتحانات جبرانی دانش‌آموزان در سایر مقاطع تحصیلی نیز به صورت داخلی و در خود مدارس آغاز شده و تا چند روز آینده نیز به پایان خواهد رسید تا هر چه سریع‌تر وضعیت تحصیلی این عده مشخص شود.

امتحانات نهایی شهریور ماه تمام رشته‌های تحصیلی دوره‌های متوسطه نظری، فنی و حرفه‌ای و پیش‌دانشگاهی با امتحان درس معارف اسلامی، اصول عقاید و «تعلیمات دینی و قرآن ۳» آغاز شده است و در ۲۰ شهریور ماه با امتحان درس‌های «شیمی ۳ و آزمایشگاه شیمی» و «عربی ۳» پایان می‌یابد.

استاد سلام برای تمامی بچه ها در مقاطع مختلف که این روز ها درگیر امتحانات هستند آرزوی موفقیت دارد و می خواهد بگوید دوستان گلم اگر در هر درسی کمی مشکل دارید پشت گوش نندازید و برای رفع مشکل چاره ای پیدا کنید، زیرا با اندکی تلاش و پشتکار خودتان و کمک گرفتن و تدریس خصوصی در هر درسی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی حتما نمرات بهتری کسب خواهید کرد.

استادسلام تمامیتش آموزش هست منم 5 سالی هست در این کشتی آموزشی در حرکتم و یادمیگیرم و نتیجه ها رو می نویسم از اراک هستم و به صورت دورکاری با استادسلام همراهم، همه ساعتهام با اتفاقات سایت، رنگی شده: خوشرنگ، کارم را دوست دارم، شخصیت های ارزشمند شما استادها و علاقه مندان مسیر یادگیری هم همیشه علاقه ام را به کارم بیشتر می کند
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.