تاریخ انتشار:

شما فکر می کنید نقش ما مردم در آلودگی شهری که در آن زندگی می کنیم چیست ؟

شما فکر می کنید نقش ما مردم در آلودگی شهری که در آن زندگی می کنیم چیست ؟

من، شما و تمامی کسانی که درتهران زندگی می کنند، همگی می دانیم در ماه های آبان و آذر آلودگی در شهرمان تهران به اوج خود می رسد و منتظر شنیدن هشدار ها جدی تر هستیم که در چه روز هایی آلودگی بیش تر است و نباید به هیچ عنوان از خانه خارج شویم، این میزان آلودگی برای سلامتی مردم خطرناک است و منجر به چه مشکلات در سلامتی افراد شهر می شود خدا میداند، مخصوصا بچه ها و افراد سالمند و یا کسانی که مشکلات تنفسی دارند. کاش دلمان برای این بچه ها بسوزد که روز هایی که باید با نشاط و سرزندگی به درس و بازی خود  برسند این آلودگی بر آن ها اثر گذاشته و انرژی ونشاطشان را کم کرده است.

امسال هم مانند هر سال آلودگی به سراغمان آمده و خیلی از افراد را خانه نشین کرده است، خیلی ها هم که باید از خانه خارج شوند و این سم را نفس بکشند. و چقدر حیف که در این روز های پاییزی حق قدم زدن در خیابان ها و پارک ها را از ما میگیرند.

امروز یکی از اون روز های خطرناک بود که حتی مهد کودک، پیش دبستانی ها ومدارس ابتدایی پایه اول تا ششم تعطیل بود ولی تازه این شروع داستان آلودگی در این ماه های پاییزی است.

نه کوه ها معلوم هستند، نه بوی پاییز می آید و به صدای بازی بچه ها

چرا؟ چون غلظت ذرات معلق تهران به 2 برابر حد مجاز رسیده است.

می خواهید بگویید از دست ما کاری ساخته نیست بلکه مسئولین باید کاری جدی انجام بدهند، بله این حرف کاملا درست است اما یک نکته را فراموش نکنیم که ما هم می توانیم نقشی کوچک داشته باشیم آن هم استفاده کم تر از ماشین های شخصیمان برای هر مصرفی، یا حداقل استفاده کم تر و فقط برای موارد ضروری در این روز ها.

توی ترافیک سنگین اگر یه کم به اطرافمان نگاه کنیم می بینیم بیش تر ماشین ها تک شرنشین هستند متاسفانه.

استفاده کم تر از ماشین های شخصی و جلوگیری از تردد هایمان در شهر این روز ها نسبت به قبل بسیار راحت تر شده است آن هم به لطف تمام کسب کار های انترنتی که کار ها را برای ما آسان تر کرده اند و رفت و آمدمان را کم تر، از خرید کردن گرفته تا یادگرفتن و باقی کار ها. هدف این کسب و کار ها هم همین است تا زندگی را برای مردم راحت تر کنند.

ما هم آموزش را برای شما راحت تر کرده ایم. آموزش، این مقوله مهم که همواره همگی در هر سنی در پی آن هستیم.

نمی گوییم فقط بچه مدرسه ای ها یا دانشگاهی ها، می گوییم هر کدام از ما که بخواهیم دانسته هایمان را افزایش دهیم چه بخواهیم در این راه از از استادی کمک بگیریم مانند تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی اتوکد، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی فتوشاپ، تدریس خصوصی آیلتس و یا تدریس خصوصی تافل و چه بخواهید کلاس در را در خانه خود به دور از ترافیک و آلودگی به صورت کلاس مجازی برگذار کنید.

کلاس مجازی یا همان کلاس آنلاین را برای همین روز ها است، روزهایی که ترافیک،  بارش باران، گرمای زیار و یا آلودگی باعث می شود ما آروز کنیم که هم از خانه بیرون نرویم، هم بتوانیم به کلاس خود برسیم، در خانه پشت رایانه شخصی بنشینیم و استاد در هر درسی که می خواهیم به ما آموزش دهد.


در آخر این مقاله نا امید نباشیم و روز های تمیز تهران را به یاد آورید و برای رسیدن به آن تلاش کنیم.

استاد سلام نیز در این تلاش برای تدریس خصوصی از جمله تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی و یا تدریس خصوصی اتوکد در خدمت شما است.

 

استادسلام تمامیتش آموزش هست منم 5 سالی هست در این کشتی آموزشی در حرکتم و یادمیگیرم و نتیجه ها رو می نویسم از اراک هستم و به صورت دورکاری با استادسلام همراهم، همه ساعتهام با اتفاقات سایت، رنگی شده: خوشرنگ، کارم را دوست دارم، شخصیت های ارزشمند شما استادها و علاقه مندان مسیر یادگیری هم همیشه علاقه ام را به کارم بیشتر می کند
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.