تاریخ انتشار:

مزایای استفاده از یادگیری آنلاین: آموزش بدون ترک خانه!!!

مزایای استفاده از یادگیری آنلاین: آموزش بدون ترک خانه!!!

هر انچه که میخواهید را یاد بگیرید:
 شما میتواند درس ها و هنرهایی که همیشه آرزو داشته اید را  یاد بگیرید بدون اینکه نیاز باشد محل زندگی و یا شهر خود را ترک کنید و یا حتی 4 سال از عمر خود را در دانشگاه ها و آموزشگاه ها به روش سنتی بگذرانید .

  1. راحت تر هستید :
     نشستن روی صندلی های سخت و کمر درد پایان روز را دیگر فراموش کنید. دیگر نیازی نیست صبح زود به کلاس بروید و ساعت های طولانی را در ترافیک بمانید . به راحتی در خانه می توانید یادگیری را شروع کنید .
  2. دوره های آنلاین یک نکته مثبت در رزومه شما است :
     مدیران به دنبال کارمندانی هستند که همیشه مشتاق فراگیری میباشند و مهارت های جدید را می آموزند که باعث ارتقای شغلی آنها میشود . اینکه فردی به صورت آنلاین و خودجوش یادگیری را شروع میکند از نکات مثبت شخصیتی فرد میباشد .
  3. هزینه های پایین تر :
     واقعیت این است که آموزش های آنلاین ارزان تر هستند نسبت به آموزش های سنتی و این خود یکی از عوامل مهم است برای استفاده از آموزش های آنلاین میباشد.
  4. زمان شروع آموزش: 
    در آموزش آنلاین نیازی نیست شما منتظر باشید دوره جدیدی در زمان خاصی شروع شود . شما هر لحظه که تمایل داشته باشید میتوانید شروع به یادگیری کنید بدون محدودیت در زمان و مکان .

 

شما در استاد سلام میتواند با اساتیدی که تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوص زبان انگلیسی ، تدریس خصوصی زبان ، تدریس خصوصی انگلیسی، تدریس خصوصی تافل ، تدریس خصوصی آیلتس ، تدریس خصوصی فتوشاپ و دیگر تدریس های که انجام میدهند،با آنها کلاس مجازی و یادگیری آنلاین داشته باشید و هر زمان که خواستیدیادگیری را آغاز کنید.

جهت پاسخ به سوالات شما در پرسش و پاسخ های متداول در کلاس آنلاین همراهتان هستیم.

پرسش و پاسخ های متداول در کلاس آنلاین

 

استادسلام تمامیتش آموزش هست منم 5 سالی هست در این کشتی آموزشی در حرکتم و یادمیگیرم و نتیجه ها رو می نویسم از اراک هستم و به صورت دورکاری با استادسلام همراهم، همه ساعتهام با اتفاقات سایت، رنگی شده: خوشرنگ، کارم را دوست دارم، شخصیت های ارزشمند شما استادها و علاقه مندان مسیر یادگیری هم همیشه علاقه ام را به کارم بیشتر می کند
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.