تاریخ انتشار:

مهم نیست کجای دنیا زندگی می کنی

مهم نیست کجای دنیا زندگی می کنی

مهم نیست کجای دنیا زندگی می کنید، یادگیری زبان به هر طریقی (با تدریس زبان انگلیسی،تدریس زبان آلمانی، تدریس زبان ایتالیایی و در کل تدریس خصوصی زبان) آن کشور مهمترین قدم در بالا بردن کیفیت زندگی شما است.
اینترنت، تلویزیون و مطبوعـات دسترسی نامحدودی به اطلاعات را برایتان آماده می کند.

جدا از این که برای زندگی و وفق یافتن با محیط و فرهنگ و ایجاد ارتباط و حل شدن راحت تر در شرایط جامعه لازم است زبان بدانیم ،ما در عصر اطلاعات هم زندگی می کنیم.
یادگیری انگلیسی،یادگیری زبان فرانسه،یادگیری زبان آلمانی،یادگیری زبان ایتالیایی و مهم تر از همه توجه به داشتن تدریس زبان انگلیسی که زبان اول بسیاری از کشورهاست و اکثر مردم حداقل با آن آشنایی دارند، مهمترین قدم در ارتقاء کیفیت زندگی شمامی باشد.
محیط ها ، مکان ها وشرایطی که در آن به دانستن زبان نیاز دارید:
صفحات وببا فرا گیری زبان، به مجموعه بزرگی از اطلاعات در اینترنت دسترسی پیدا می‌کنید.علوم: زبان انگلیسی کلیـد ورودبه دنیـای پیشرفته علم می باشد .اخبار:از طریق درک زبان با دیدن و شنیدن شبکه‌های تلویزیونی بین‌المللی به اخبار دنیا با سریع ترین حالت دست می یابید.


سفر:با اعتماد به نفس مسافرت کنید. می‌توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید آدرس بپرسید.نیازهای خود را مطرح کنید.و جاهای دیدنی آن منطقه را بهتر کشف کنید.پیشرفت شغلی:با مسلط بودن به زبان خیلی خیلی راحت تر به شغل مورد نظر دست می یابید.
می‌توانید به همه‌ اهداف خود سریع تر وبهتر دست یابید، اگر خوب انگلیسی فرانسه آلمانی و ایتالیایی صحبت کنید.

سعی کنید برای یادگیری از مدرسین زبان مجرب استفاده کنید یا به صفحه تدریس خصوصی انگلیسی، تدریس خصوصی آلمانی، تدریس خصوصی ایتالیایی سایت استاد سلام بروید و مدرس خوب زبان را پیدا کنید

این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.