تاریخ انتشار:

چگونه می‏توان معلم فیزیک بهتری بود

چگونه می‏توان معلم فیزیک بهتری بود

چگونه می‏توان معلم فیزیک بهتری بود؟

فیزیک رشته ای کلیدی و بسیار با اهمیت است. دانش آموزان کنکوری و هم دانش آموزان دبیرستانی همیشه به دنبال یک مدرس خوب فیزیک هستند که با یک تدریس خصوصی عالی بتوانند معجزه بیافرینند. باید بپذیریم فیزیک نیز مانند درس ریاضی و و یا حتی عربی کمی سخت است و باید اصولی آموخت. 

سنگ اول چون نهد معمار کج

تا ثریا می رود دیوار کج


امروز با مشورت مدرسین خوب فیزیک و با تجربه مان در سایت استاد سلام می خواهیم کتابی مفید برای تدریس فیزیک قابل استفاده در کلاس های تدریس فیزیک و تدریس خصوصی فیزیک را بریتان معرفی کنیم، کتابی برای استفاده افراد علاقمند و با تجربه به آشنایی با پیشرفت‏ های جدید در زمینه آموزش فیزیک به دانش آموزان و دانش جویان، نوشته شده است و دارای ابزارهای متنوعی برای تدریس فیزیک و روش نوین تدریس خصوصی فیزیک و تدریس فیزیک است: (انواع تکالیف کتاب های فیزیک، مسائل امتحانی درس فیزیک ، آزمون‏های ارزیابی کلاس درس فیزیک، آزمونهای آمادگی)

نام این کتاب «آموزش فیزیک» شامل است که سرفصلهای آن به ترتیب شامل موارد زیر است تا در تدریس فیزیک خود موفق باشید:
۱) مقدمه‏ای بر مدل شناختی نحوه تفکر و یادگیری.
۲) اصول و راهنمایی‏هایی برای استفاده و فهم کاربرد این مدل شناختی در کلاس درس فیزیک.
۳) بحث درباره سنجش شکل‏ دهنده و سنجش تکمیلی به همراه انواع مختلفی از «مسائل تحلیلی».
۴) بحث درباره ارزیابی میزان موفقیت آموزش فیزیک با استفاده از آزمون‏های ارزیابی مفهومی و نگرشی.
۵) بحث‏ درباره ۱۱ گونه مواد آموزشی تحقیقات- مبنا برای استفاده در محیط‏های آموزشی فیزیک مانند تدریس خصوصی فیزیک دبیرستان یا تدریس خصوصی فیزیک پایه یک و دو و سه.
۶) نکات و راهنمایی‏هایی برای چگونگی بهبود نحوه تدریس فیزیک.

نویسنده کتاب : ردیش
ترجمه: فاطمه احمدی عضو هیات علمی دانشکاه تربیت دبیر شهید رجایی
انتشارات: دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی
امید است تا با مطالعه این کتاب بیشتر از پیش بتوانید در کلاس فیزیک خود بدرخشید، هدف ما این است که شما علاوه بر یافتن دانش آموزان جوینده معلم خصوصی فیزیک و تدریس خصوصی فیزیک با مدرسین فیزیک خوب و حاذق برخورد داشته باشند تا هم اعتماد دانش آموزان به شما به عنوان مدرس فیزیک بیشترشود و هم به بخش تدریس خصوصی فیزیک در سایت استاد سلام.

استادسلام تمامیتش آموزش هست منم 5 سالی هست در این کشتی آموزشی در حرکتم و یادمیگیرم و نتیجه ها رو می نویسم از اراک هستم و به صورت دورکاری با استادسلام همراهم، همه ساعتهام با اتفاقات سایت، رنگی شده: خوشرنگ، کارم را دوست دارم، شخصیت های ارزشمند شما استادها و علاقه مندان مسیر یادگیری هم همیشه علاقه ام را به کارم بیشتر می کند
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.