تاریخ انتشار:

کمی درباره آزمون آیلتس خودمانی صحبت کنیم

کمی درباره آزمون آیلتس خودمانی صحبت کنیم

امروزه آزمون آیلتس (international english language testing system) که یک آزمون بین المللی زبان است و تدریس خصوصی آیلتس برای افراد بسیاری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. آیلتس که با همکاری دانشگاه کمبریج، کنسولگری انگلستان و سازمان idp استرالیا برگزار می شود دارای بالا ترین سطح برای سنجش زبان انگلیسی است به همین علت مدرک این آزمون و تدریس خصوصی آیلتس این اهمیت را دارد

حال این افراد چه کسانی هستند !؟

1) افرادی که قصد ادامه تحصیل در کشور های انگلیسی زبان را دارند

2) افرادی که قصد گرفتن اقامت این کشور ها را دارند

آزمون به هدف سنجیدن مهارت های اصلی و البته تخصصی در زبان انگلیسی است مانند مهارت مکالمه ،(speaking) نوشتار(( writing ،شنیدار(listening) ، خواندان (reading) است.

که هر کدام از این مهارت ها در زمان مشخص مورد سنجش قرار میگیرد. ترتیب پاسخ دهی به سوالات به این شکل است:

در ابتدا سوالات listening سپس سوالاتreading و بعد wrinting و در آخر زمان امتحان speaking را اعلام می کنند.

نتایج آزمون هم دو هفته بعد از امتحان مکالمه فقط به خود شخص داده می شود.

این آزمون برای بعضی افراد مانند سد راهی برای پیشرفتشان می باشد، هم گروهی که در زبان انگلیسی ضعیف هستند، هم گروهی که دارای سطح خوبی در زبان هستند از آن می ترسند.

اما این تفکر برای هر دو گروه اشتباه است زیرا چه کسانی که سطح زبان خوبی دارند و چه کسانی که زبانشان ضعیف تر است، با تمرین و تکرار می توانند نمره خوبی کسب کنند. در این آزمون هم مانند دیگر امتحانات شما باید مهارت های آن را به خوبی یاد بگیرید و با تمرین زیاد و تدریس خصوصی آیلتس وتدریس زبان انگلیسی آن را تقویت کنید.


استاد سلام مرجع تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی زبان انگلیسی و تدریس خصوصی انگلیسی، تدریس خصوصی آیلتس و تدریس خصوصی تافل به شما این اطمینان را می دهد که با تمرین زیاد و تدریس خصوصی آیلتس در کنار آن به نمره دلخواه خود برسید.

من از کشف چیزهای جدید خیلی لذت می برم و به تکنولوژی، عکاسی، هنر و البته نوشتن علاقه دارم. تولید محتوی این فرصت رو به من میده که تلفیقی از علایقم را با هم داشته باشم و به جستجو در مسیر های گوناگون ادامه بدم. خوشحالم در بخشی از دیجیتال مارکتینگ کار می کنم که خلاقیت مهم ترین فاکتور آن است.
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.