تاریخ انتشار:

کودکان امروز و نگرانی های والدین

کودکان امروز و نگرانی های والدین

امروز از رادیو مسائلی در مورد یادگیری روابط اجتماعی کودکان می گفتند کارشناسی آمده بود و می گفتند که همه کودکان هر چند خیلی کم سن و سال همه از تبلت استفاده می کنند و اگر نداشته باشند این مسئله را کوتاهی پدر و مادر می دانند اما ما اینجا در همین سایت از همین والدین دلسوز بسیار داریم که برای تدریس دوره ابتدایی و تدریس خصوصی دبستان فرزندان خود هم به دنبال معلم خصوصی مقطع دبستان هستند و دوست دارند در تمامی زمینه فرزندشان بهترین باشد . ما اینجا می بینیم که والدین برای تدریس خصوصی زبان به کودکان به دنبال بهترین موسسات هستند، ما همه زحمات مادران و پدران آگاه را می بینیم اما کاش گاهی زود بفمهیم که سر کار بودن ما با معلم خصوصی دبستان و معلم خصوصی مقطع ابتدایی جبران نمی شود و باید خودمان بالای سر فرزند با نان کم اما حلال در همین جامعه ای که کم مشکل ندارد او را بزرگ کنیم تا شاید در آینده مستقل تر باشد و بتواند از پس خود و شاید حتی دیگرانش بر آید.

دوستان من برای فرزندانشان از همان کودکی حتی یادگیری زبان فرانسه را ارزش می دانند برای کودکشان از سه سالگی کلاس تدریس زبان انگلیسی تدارک می بینند نه این که این موارد بد است اما وقت گذرانی با او و یاد دادن روابط اجتماعی و دوست داشتن عمو و عمه و دایی و خاله هم یک هنر است خوبست فرزند شما کتابخوان باشد اما خوبتر است که تعاملات خوب هم داشته باشد.

دیگر فرزند شما کوچک است برای تدریس خصوصی ایتالیایی! او هنوز زبان خود را درست نمی داند می خواهید برایش معلم تدریس ایتالیایی چرا پیدا کنید ؟! او حتما بعد ها باید خودش راهش را بیابد سعی کنید حل مشکل و مسئله و تداوم و تحمل را به او بیاموزید تا اینکه راه حل ها را یک به یک جلوی پای او بگزارید او خودش اگر زبان انگلیسی دوست داشته باشد برایش وقت می گزارد و دنبال تدریس زبان انگلیسی هم می رود اگر زبان آلمانی دوست داشته باشد خودش می رود تدریس زبان آلمانی پیدا می کند یا یک کلاس تدریس خصوصی آلمانی میرود اینقدر نمود راه حل محور را نکنید جلوی او گاهی مشکل بگزارید تا راه حل را خودش به روش خودش بیاید.

وقتی از دبستان به دنبال حل مشکل با تدریس خصوصی برای اول دبستان هستید دنبال معلم خصوصی مقطع ابتدایی می گردید .....

به امید روزی هستیم که هر دانش آموزی قدر تمامی زحمات والدین را بداند....

استادسلام تمامیتش آموزش هست منم 5 سالی هست در این کشتی آموزشی در حرکتم و یادمیگیرم و نتیجه ها رو می نویسم از اراک هستم و به صورت دورکاری با استادسلام همراهم، همه ساعتهام با اتفاقات سایت، رنگی شده: خوشرنگ، کارم را دوست دارم، شخصیت های ارزشمند شما استادها و علاقه مندان مسیر یادگیری هم همیشه علاقه ام را به کارم بیشتر می کند
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.