پزشکی خواندن بدون کنکور دادن چطور ممکن هست

پزشکی بدون کنکور

اگر پزشکی را دوست دارید

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستین که فقط پزشکی دوست دارین، به جای درستی رسیده اید و حتما نوشته های ما را با دقت بخوانید تا درباره پزشکی بدون کنکور بدانید، کاری که میکنیم کاملن مناسب شماست، پزشکی بدون کنکور همان عبارتی است که توضیح میدهد چطور یک مسیر را برای شما هموار و آماده عبور کرده ایم، می توانید کمی مطلب را مطالعه کنید و در این مسیر با ما همراه شوید تا به آمال و آرزوهای خود برسید، آرزو هایی که روزهایی نه چندان دور برای شما به سختی قابل دستیابی بوده، پزشکی بدون کنکور عبارت جدیدی است برای کسانی که نام کنکور برایشان حساسیت برانگیز است، و پزشکی بدون کنکور میتواند پنجره جدیدی باشد به دنیای آرزو ها و رسیدن به رشته ای که دوست دارید.


شما این سوالات را دارید و ما به ترتیب پاسخ میدهیم

پزشکی خواندن بدون کنکور دادن در کدام دانشگاه؟
پزشکی خواندن بدون کنکور کجا؟
پزشکی بدون کنکور چقدر زمان دارم برای تصمیم؟ چقدر زمان تحصیل دارم ؟
هزینه پزشکی بدون کنکور چقدر است ؟ پزشکی بدون کنکور بخوانیم مدرکمان معتبر است؟
مدرک پزشکی واقعی میگیریم؟

 

مشخصات دوره

مشخصات دوره شروع تحصیل پزشکی بدون کنکور : 
در طول دوره شما به عنوان دانشجو، می توانید حضوری فعال و به یاد ماندنی را در محیط علمی و جذاب بهترین دانشگاه ایران تجربه کنید. علاوه بر کلاس ها و برنامه های آموزشی، در طول هفته فعالیت های جانبی متنوعی نیز در دانشگاه برای شما در نظر گرفته شده است.
بدین ترتیب دانشجویان خود این موقعیت را مهیا می کنند تا بخشی از جامعه آموزشی متمایز پزشکی باشند که این مهم، رشد و تکامل فردی دانشجویان را در پی خواهد داشت. بی شک یادگیری در چنین بستری سرشار از رشد و هیجان و شور خواهد بود.
هدف ما، پرورش پزشکان، دندان پزشکان، داروسازان و دانشمندان فردای صنعت بهداشت و سلامت به منظور حضور توانمند و کارای ایشان در جوامع بین المللی است.
در رشته پزشکی بدون کنکور کار مسیر در واقع دوره های بین المللی را برای بچه ها آغاز می کنیم هم شاگرد بین المللی پذیرش میشود و هم استاد مدعو خواهد داشت هر چه تعداد اساتید یک دانشگاه تنوع جغرافیایی بیشتری داشته باشند و تنوع زبانی بیشتری داشته باشند در رتبه بندی جایگاه بهتری خواهند داشت و شاگردان بین المللی می‌توانیم داشته باشیم
این دوره را همین جا برایتان برگزار می‌کنیم با کیفیت های یک کالج قوی تمام برنامه‌ریزی‌های درسی را به درستی در یک محیط درجه ۱ دانشگاهی برای دانشجوهای مان آماده می کنیم
مثالی از درس نخواندن و دور زدن کنکور به روش های عجیب و فکر های بی نتیجه
بسیار دیده شده که در در زمان محدود مانده به کنکور خانواده ها حاضر هستند مبلغ های بسیار زیادی را هزینه کنند یک تیم گریم حرفه ای استخدام کنند از افراد باهوش رتبه های زیر ۱۰۰ سال های گذشته استفاده کنند و با یک گریم حرفه ای فرد را شبیه فرزند خود کنند و سر جلسه آزمون بفرستند یعنی خانواده استطاعت مالی را دارند علاقه برای ادامه تحصیل فرزند را هم دارد اما راه درست رسیدن به این امر را نمی‌دانند
در صورتی که شما بخواهید در کشور انگلیس رشته پزشکی را بخوانید باید آزمون یوتل کد داده باشید، همچنین آمریکا آزمون خاص خودش را دارد اما دانشگاه های اروپایی آزمون های خاص ورودی پزشکی را دارند.
البته تفاوت دانشگاه های اروپایی این است که اگر شما آزمون های ورودی این دانشگاه‌ها را قبول شوید ولی intrance exam
داشته باشید می توانید ثبت نام کنید


مدت زمان

 زمان لازم برای پیش دانشگاهی پزشکی

دانشجو در طی یک سال برای آزمون آماده می‌شود 

توضیح آزمون ورودی یا intrance exam 

پس از یکسال دانشجو برای تمامی آزمون ها و برای مصاحبه به زبان انگلیسی کاملا آماده می‌شود با توجه به انتخاب خود دانش‌آموز برای ورودی یک دانشگاه آماده اش می کنیم  سوالات همان دانشگاه را کار می‌کنیم تا دانشجو مسلط شود حالا در این زمان دو حالت دارد یا در دانشگاه با هزینه زیاد قبول میشود یا قبول نمی شود: اگر جزو سه نفر اول باشد یعنی با عنوان شاگرد اول  top student همان سال، هزینه را ما هزینه پرداخت می کنیم به صورتی که اگر دانشگاه پولی قبول شود، هزینه دانشگاه را پرداخت می‌کنیم و اگر دانشگاه با هزینه پایین قبول شود هزینه زندگی را ما پرداخت می کنیم البته فقط برای 3 دانشجو اول همان سال. اگر هم جزء شاگرد اول ها نباشد وقبول شود هزینه ها را طبق روال پرداخت می کند ودر دانشگاه انتخابی خارجی درس میخواند.

 

 

 

 

عدم قبولی در آزمون ورودی اصلی پزشکی:

 برای خواندن پزشکی بدون کنکور در مسیر  اگر هیچکدام از این رشته‌ها را قبول نشود چه کار باید کرد؟  آزمون ورودی هر شش ماه یکبار تجدید میشود و دانشجو می تواند با آمادگی بیشتر برای ورود درس بخواند و آزمون بدهد، تا در دانشگاه های معتبر و مورد قبول  و وزارت بهداشت، خارج از ایران قبول شود.
 اینکه دانشگاه‌های هستند در کدام کشورها هزینه و رتبه این  دانشگاه ها در دنیا کجا هستند همه اینها نوشته شده و در دسترس خانواده‌ها قرار می گیرد.

 

 

 

چه افرادی نمیتوانند وارد این مجموعه شوند:

1. افرادی که معدل دیپلم آنها زیر ۱۲ باشد  ( در صورت بررسی و تایید کارشناس میتوانند وارد شوند)
2. کسانی که آیلتس ندارند (آیلتس 5.5 دارند و معدل بالای 12 باشند میتوانند ثبت نام کنند کسانی که معدل زیر 12 باشد معرفی میشوند به بخش آموزش تا درباره اش تصمیم گیری شود. اگر نمره دروس اصلی مرتبط با رشته پزشکی ایشان در دبیرستان وکنکور بالا باشد باز ممکن است پذیرفته شوند؛ کسی که آیلتس 5.5 ندرد ابتدا تعیین سطح میشود  بسته به اینکه چقدر نیاز به کار روی تقویت زبان دارند می توانند ثبت نام کنند )
3. دارا بودن نمرات خوب در فیزیک و شیمی و زیست

 


حرفهای اصولی برای مسیر تحصیلی پزشکی بدون کنکور

ما بهترین برنامه ها را برای شما طراحی خواهیم کرد: (این تبلیغات نیست واقعیت است)
با توجه به سن، میزان تحصیلات، ریز نمرات دبیرستان، سطح زبان انگلیسی و بر اساس اهداف حرفه¬ای شما دانشجویان عزیز، دوره منسجم و هدفمندmedical foundation program  جهت آمادگی برای آزمون های ورودی دوره های بین المللی پزشکی به شما دانشجویان عزیز ارائه می شود
دوره mfp مناسب آن دسته از متقاضیانی است که مایل به تحصیل در رشته های مرتبط با علوم پزشکی هستند، حتی اگر پیش زمینه ی علمی آنها در رشته ای غیر از علوم تجربی باشد. دوره mfp کالج بین الملل tums با هدف قبولی دانش آموزان در دوره های بین المللی طراحی شده است. این دوره مناسب دانش آموزانی است که تمایل به گذراندن دوره پیش دانشگاهی به زبان انگلیسی را هم دارند و یا زمان زیادی از فارغ التحصیلی از مقطع دیپلم یا پیش دانشگاهی آنها گذشته است که با ثبت نام در این دوره قادر خواهند بود زمان از دست رفته را جبران نمایند و به رشته ی مطلوب خود درحوزه پزشکی و سلامت در دوره های بین المللی دست یابند.

  • چشم انداز دوره پزشکی بدون کنکور: 

آموزش علوم پایه مورد نیاز مجموعه رشته های علوم پزشکی به زبان انگلیسی

  • مخاطبین دوره پزشکی بدون کنکور:

متقاضیان تحصیل در رشته های علوم پزشکی به زبان انگلیسی در دوره های بین المللی:
-    دانش آموزانی که قصد دارند دوره پیش دانشگاهی را به زبان انگلیسی نیز بگذرانند.
-   فارغ التحصیلان سال های گذشته مقاطع تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی
-    دانش آموزانی از رشته های غیر از علوم تجربی که قصد شرکت در دوره های بین المللی پزشکی را دارند.
-    فارغ التحصیلان مقاطع لیسانس و فوق لیسانس سایر رشته ها که قصد تغییر رشته و ورود به رشته های علوم پزشکی را دارند .

 

  

شرایط شرکت در دوره mfp :

  • سن: 16 سال به بالا

  • دارای مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی

سطح زبان انگلیسی:  نمره آیلتس 5/5  و بالاتر
برای افرادی که موفق  به کسب حداقل نمره 5/5 در آزمون آیلتس یا معادل آن در تعیین سطح کالج نشوند، به ازای هر 5/0 نمره فاصله، به صورت فشرده یک واحد پیش نیاز زبان انگلیسی ارائه می شود تا دانش آموز برای نمره5/5 آیلتس آماده شود. این دوره علاوه بر آموزش آکادمیک زبان انگلیسی، مهارت های مطالعاتی برای تحصیلات آکادمیک را نیز در بر می گیرد.
علاوه بر تقویت مهارت خواندن، نوشتن، شنیداری و گفتاری در انگلیسی ، توانایی های شما از طریق آموزش دستور زبان و تمرینات متنوع تقویت خواهد شد تا  بتوانید  به آسانی از عهده ی یادگیری دروس پایه برآیید.
شرکت در دوره  pre-sessional english course  معادل مدرک ielts محسوب می شود. شرکت کنندگان در این دوره جهت ورود به دوره اصلی mfp دیگر نیازمند ارائه مدرک ielts نخواهند بود.

 

خدمات نظارت آموزشی در دوره پزشکی بدون کنکور: 

-    نظارت و تصحیح تکالیف
-    نظارت بر مطالعات خارج از کلاس
-    جلسه آموزشی نظارت بر آمادگی دانشجویان قبل از شرکت در آزمون پایانی به صورت خصوصی
-    جلسه آموزشی نظارت و آسیب شناسی عملکرد دانشجویان پس از آزمون به صورت خصوصی
-    برگزاری جلسات خصوصی بازخورد دانشجویی جهت پیش برد بهینه فرآیندهای آموزشی
 

 

خدمات آموزشی:    
-     30 ساعت کلاس آموزشی در بالاترین استانداردهای روز آموزش
-    ارائه برنامه مطالعاتی به منظور بالا بردن راندمان مطالعه  (study plan)
-     ارائه آموزش های راهبردی به منظور بالا بردن راندمان یادگیری (strategy training)
-    مدیریت یکپارچه کلیه فرآیندهای آموزشی و حل مشکلات

 

 خدمات ارزیابی مستقل:
-     آزمون ورودی استاندارد (placement test) بر اساس eu framework
-     آزمون های آزمایشی ilets در پایان هر stage
-     برگزاری آزمون های کوتاه (quiz)  هر دو درس یک¬بار
-     ارزیابی نمونه کارها در مهارت های speaking & listening
-     خودآزمایی
-    ارائه کارنامه های تشریحی

 

محتوای دوره ها :

در دوره mfp شرکت در سمینارها، بازدید از مراکز درمانی و کارآموزی در حوزه سلامت همراه با آموزش های تئوری و فعالیت های آزمایشگاهی به منظور توسعه مهارت های تحقیقاتی، تحلیلی و حل مسئله به دانشجویان این دوره ارائه خواهد شد. تاریخ شروع دوره سپتامبر و ژانویه هر سال و میزان ساعات آموزش هفتگی 30+ ساعت در هفته می باشد. 
دانشجویان در طی دوره mfp یک واحد اجباری زبان انگلیسی را میگذرانند تا برای تحصیل در رشته های پزشکی، آمادگی لازم را به دست بیاورند. علاوه بر ان سپری نمودن سه واحد درسی اجباری جهت امادگی ازمون های ورودی دوره های بین-المللی در این برنامه در نظر گرفته شده که، متخصصین آموزشی ما در مورد چگونگی گذراندن این واحدها به شما مشاوره خواهند داد.
واحدهای اجباری دوره mfp برای ورود به هر یک از مدارس پزشکی شامل زیست شناسی، شیمی و فیزیک  می باشد که ما با به کارگیری سیستم نظارتی نواورانه و حمایتگر eccs ، فرایند آموزش و یادگیری دانشجویان را در مسیر کسب مهارت های لازم  برای آزمون ورود به دوره های بین المللی هدایت میکنیم.

 

سیستم آموزشی منحصر بفرد :
شما بر اساس سیستم منحصر بفرد (eccs) educational creative caring system از ابتدا تا رسیدن به هدف نهایی، با آسودگی خاطر همراهی خواهید شد:
eccs توالی سامان یافته ی ورودی (تعیین سطح و سنجش علمی) ، پردازش (برنامه ریزی، آموزش و ارزیابی پیشرفت) ، بازخورد (نظارت مستمر و پیشبرد فرایندهای آموزشی براساس آسیب شناسی نقص های هر دانشجو) و خروجی (دستیابی به اهداف آموزشی هر سطح) را تمرین و تکرار می کند. درصورت مشاهده خروجی های کمتر از انتظار، بلافاصله با استفاده از بازخوردهای ثبت شده در سامانه جامع الکترونیک  و برنامه ریزی اختصاصی eccs، اساتید ما شما را به سطح خروجی مورد انتظارمی رسانند.

 

 

 

زیست شناسی به زبان انگلیسی biology

مباحث عمده علوم زیست شناسی شامل سلول های موجودات زنده، اجزای سلول ها و غشای سلولی موجودات زنده، فیزیولوژی و آناتومی بدن انسان و ساختار فیزیولوژیکی انسان و زیست-شیمی می باشد. علاوه بر مهارت های تحقیقاتی، تحلیلی و انتقادی، مهارت های مورد نیاز برای مطالعه مانند مکاتبه و حل مسئله نیز در شما تقویت می شود.

فیزیک به زبان انگلیسی physics 

علاوه بر انجام آزمایش های عملی موضوعاتی مانند مکانیک، انرژی، اصول ترمودینامیک، مواد، برق، میدان مغناطیسی، امواج و فیزیک کوانتومی به دانشجویان آموزش داده می شود. همچنین مباحثی مرتبط با طبیعت، خواص مواد و انرژی نیز از محتویات درسی این دوره می باشد.

شیمی به زبان انگلیسی chemistry 

شیمی معدنی شامل جدول تناوبی، آنتالپی و آنتروپی، و سینتیک واکنش و ...، و شیمی آلی شامل مباحثی نظیر پلیمرها، هیدروکربن ها و ... , شیمی فیزیک مانند اتمها، مولکولها و استوکیومتری، ساختار اتمی و پیوند شیمیایی از جمله اصلی ترین ماژول های این بخش می باشند. 
 
کارآموزی

کارآموزی در حوزه سلامت:
از آنجایی که کارآموزی و انجام فعالیت¬های داوطلبانه در حوزه سلامت یکی از موارد ضروری جهت اخذ پذیرش در دوره های بین المللی است، کالج  بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران این امکان را برای دانش پذیران خود فراهم آورده تا از نزدیک با محیط های بیمارستانی و وظایف روزانه شاغلین حوزه سلامت آشنا شوند. 
دانشجویان برای کسب مهارت های عملی و آشنایی با کار در حوزه علوم پزشکی می¬توانند به عنوان کارآموز و بصورت observer  در بیمارستان ها و مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران از فرصت مشاهده عینی روندهای درمانی بهره مند گردند.

 

بازدید از دانشکده های مختلف علوم  پزشکی :
در طی این مدت این فرصت را برای دانشجویان فراهم می کنیم تا بازدیدهایی از دانشکده های مختلف علوم پزشکی داشته و در معاشرت با رزیدنت ها، پزشکان، متخصصین و اساتید این حوزه درک بهتری از علوم پزشکی به دست آورند

 
آزمون ورودی:

 

پشتیبانی و مشاوره             
جهت شرکت در ازمون های بین المللی ورودی رشته های پزشکی, دندان پزشکی و داروسازی در معتبرترین دانشگاه های دنیا ، تیم آموزش ما در کالج بین الملل دانشگاه تهران درکنار کلاس های آموزشی، کلاس های مشاوره و پشتیبانی نیز ارایه میدهد که شامل: 

-    جلسات برنامه ریزی درسی و استراتژی های یادگیری

-    روش تحقیق و نوشتن مقاله

آمادگی برای مصاحبه ها و شرکت در آزمون های ورودی دوره های بین المللی پزشکی

بسیاری از دوره  های بین المللی پزشکی دارای پیش فرض شرکت در آزمون ورودی و قبولی در این آزمون می باشند. در کالج بین الملل tums، ما دانشجویان خود را پس از گذراندن دوره آمادگی mfp برای موفقیت در امتحانات ورودی این دانشگاه ها به نحو احسن آماده می نماییم
•    کلاس های تمرینی آزمون های ورودی شامل: 
_    تست زنی سوالات 4 گزینه ای در زمینه شیمی، فیزیک و زیست شناسی
_    تمرین مصاحبه حضوری
_ تمرین نگارش نامه انگیزشی
و در نهایت

-     ارزیابی نهایی برای شرکت در پزشکی بدون کنکور

علاوه بر سیستم نظارت و ارزیابی eccs که در طول اجرای دوره، دانشجویان را مورد نظارت و ارزیابی قرار می دهد، در پایان هر نیمسال تحصیلی از دانشجویان آزمونی از کل واحدهای درسی ارائه شده گرفته خواهد شد. همچنین، جهت اطمینان از آمادگی دانشجویان برای امتحان نهایی، امتحاناتmock   نیز برگزار خواهد شد.
بنابراین با توجه به پیشرو بودن کالج بین الملل tums در ارائه دوره های بین المللی، دانشجویان متقاضی رشته های پزشکی در عرصه های بین المللی می توانند با گذراندن دوره بنیادینmfp ، دانش پزشکی خود را در کالج بین الملل tums پایه گذاری کنند. ما با تکیه بر تجارب ارزشمند سالیان tums و به پشتوانه سیستم منحصربفرد یادگیری محور eccs ، می توانیم شما پزشکان هوشمند آینده را در رسیدن به چشم اندازهای مطلوبتان حمایت و همراهی کنیم.  
خبر خوب اینکه از دانشجوهای رتبه های ۱ تا ۱۰ کنکور قطعاً در رشته پزشکی مشغول به تحصیل هستند می‌توانند به مرکز ما سر بزنند و در صورتی که در نمره زبان انگلیسی در مرحله قابل قبولی بیاورندو از لحاظ علمی سنجیده می‌شوند در صورت تایید به عنوان مدرس، همکاری کنند

جهت ثبت نام در پزشکی بدون کنکور و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر درتماس باشید:

02177361009 و یا به ایمیل ostadsalam.ir@gmail.com اطلاعات خودتان را برای ما ارسال کنید تا با شما تماس بگیریم

تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.