شهین جعفریان معلم تدریس خصوصی

تدریس دروس ادبیات و علوم انسانی، فارسی دبیرستان، علوم و فنون ادبی در شهر تهران

شهین جعفریان شهین جعفریان 2276 بازدید
  • درباره استاد
  • نظرات
  • کتابهای مرتبط را ببینید و خریداری کنید
درباره استاد
شهین جعفریان شهین جعفریان
  • توجه:

    استاد شهین جعفریان هم اکنون در دسترس جهت تدریس نیستند لطفا برای کار با ایشان حتما از درست بودن موارد مالی با ایشان کسب اطمینان کنید، این موضوع فقط به دلیل تجربه های قبلی کار با ایشان به شما توصیه میشود. ما مسئولیم در برابر بازدیدکنندگان که اساتید فعال و با سابقه کاری و مالی خوب را به شما پیشنهاد دهیم، حتی اگر از پلتفرم های دیگر قرار باشد با ایشان آموزش ببینید.

  • رشته های تدریس:

    ادبیات و علوم انسانی فارسی دبیرستان علوم و فنون ادبی

    • هزینه تدریس حضوری (برای یک ساعت و نیم)
      هزینه تدریس حضوریبرای یک ساعت و نیم

      400 تا 500 هزارتومان

    • هزینه تدریس آنلاین (برای یک ساعت و نیم)
      هزینه تدریس آنلاینبرای یک ساعت و نیم

      200 تا 250 هزارتومان

    • مدت زمان تدریس آنلاین
      مدت زمان تدریس آنلاین

      00:00 نفر ساعت

    • مدت عضویت
      مدت عضویت

      2 سال و8 ماه و17 روز

  • مقطع‌های آموزشی که استاد تدریس می‌کند:

    متوسطه، راهنمایی , دبیرستان و پیش دانشگاهی , کاردانی- فوق دیپلم , همه مقاطع سنی

  • محل تدریس:

    تهران - تهران

  • کلاس خصوصی حضوری در مناطق: اختیاریه , ازگل , اقدسیه

  • سابقه تدریس:

    سلام عرض ادب و احترام

    **لطفا قبل از انتخاب استاد مطالب زیر را صبورانه مطالعه بفرمایید. با سپاس از شما خوبان.****

    شهین جعفریان هستم. کارشتاس ارشد زبان و ادبیات فارسی که به مدت ۲۸ سال در مدارس دخترانه استان تهران مشغول تدریس هستم. دبیر رسمی آموزش و پرورش.

    تحصیلات دوران کارشناسی و کارشناسی ارشد را با معدل ۱۸ و با موضوع جلوهای عرفانی و اصطلاحات عرفانی در دیوان اوحدی مراغه ای( شاعر هم عصر حافظ) به اتمام رسانده ام.

    که تمامی موارد بالا طبق حکم و مستندات قابل اثبات است‌.


    از افتخارات دوران تدریسم درصد بالای قبولی درس ادبیات تخصصی و عمومی دانش آموزانم در امتحان پایانی و نهایی است.

    کارنامه کنکور دانش آموزانم خود گویای همه چیز است.

    با افتخار از سوی نمایندگان شهر و رییس اداره به خاطر سه دانش آموز با رتبه زیر هزار در یکسال تحصیلی مورد تشویق قرار گرفتم. [مستندات آن قابل ارائه است. ]

    علاقمند به اساطیر ایرانی و از همین رو خواندن شاهنامه برای جمعی از دوستان و بررسی اشعار از جنبه ادبی و اسطوره شناسی.


    همینطور ادبیات داستانی . مطالعه ی برترین آثار جهان و نقد و بررسی این رمانها برای علاقمندان این نوع از ادبیات.

    انگیزه ی من در استاد بانک انتقال تجربیاتم به دوستداران این حوزه.

    *٪*٪*٪*٪*٪*٪*٪**٪*٪*٪*٪*

    سخنی با شما سروران و دغدغه های دوران تحصیلی:

    دانش آموزان و همینطور اولیای گرامی در سالهای پایانی دبیرستان دغدغه ی کنکور و موفقیت در آن را دارند. یکی از دروس تعیین کننده علی الخصوص در رشته انسانی درس فارسی و علوم فنون است.

    درس علوم فنون از جمله دروسی است که نیاز به مهارت و تکنیک هایی دارد که بتوان با کمک آن در کمترین زمان ممکن به تستهای کنکور پاسخ داد.


    بنده با تدریس تکنیکی و میانبر این درس به شما اطمینان میدهم که شیرینی یافتن پاسخ تستهای درس فنون را بچشید.

    آموزش تکنیکی جدول اوزان و اختیارات در شش جلسه که شما قادر خواهید بود در پایان این شش جلسه به تستهای بخش عروض پاسخ دهید.

    اما غافل از بقیه بخشها نخواهیم بود.

    با برنامه ریزی هدفمند تمامی ادبیات تخصصی از دستور و آرایه و لغت و املا و همینطور قرابت معنایی را با کمک جزوات بسیار استاندارد، مطابق کنکور و کتاب درسی در اختیار شما قرار خواهم داد.

    درس ها به صورت موضوعی تدریس و گام به گام پیش خواهیم رفت.

    بعد از تدریس هر بخش تمارینی به صورت تست آورده شده است. تستهای هدفمند که در هر کدام نکته یا نکاتی نهفته است.


    آموزش و مهارت مطالعه هر بخش از ادبیات در حین تدریس تشریح خواهد شد.

    مهارتهای تست زنی هر بخش نیز در کنار تدریس گفته خواهد شد.


    دانش آموزانی هم که در پایه دهم یازدهم و دوازدهم فقط دغدغه امتحان پایانی دارند نیز نگران نباشند . شیوه های آموزشی مناسب برای تدریس کتاب و در نهایت نتیجه مطلوب در امتحان پایانی برای شما نیز در نظر گرفته ام. تدریس خط به خط کتاب و به صورت نکته ای به همراه جزوات کارآمد، در اختیار شما عزبزان قرار خواهم داد.

    برگزاری کلاس آنلاین ساده ترین شیوه ارتباطی ما خواهد بود.


    با کمک اسکای روم و ادوبی کانکت که لینک آن را در اختیار شما قرار میدهم، فضای واقعی کلاس را احساس خواهید کرد.

    شما مطالب را روی تحته وایت برد، همینطور جزوه ای که به صورت پی دی اف بار گذاری خواهم کرد، شاهد مطالب خواهید بود‌.

    هر لحظه امکان گفتگو به صورت رودرو و آنلاین خواهید داشت. که همانجا پاسخگوی سوالات شما خواهم بود.

    تکالیف تعیین شده در هر جلسه بررسی خواهد شد.

    با اولیای محترم در پایان و آغاز هر جلسه تدریس جهت گزارش کار و وضعیت دانش آموز در ارتباط مستقیم خواهم بود.

    یک پیشنهاد:

    کلاسهای آنلاین در وقت و هزینه پرداختی شما صرفه جویی خواهد شد.

    در هر شرایطی کلاس آنلاین به راحتی قابل برگزاری است. خانواده درگیر رفت و آمد استاد نخواهد شد‌. بنابراین توصیه میکنم از این شیوه برای حفظ تندرستی و مزایای دیگر آن، از کلاسهای آنلاین به جای حضوری استفاده نمایید.

    چنانچه مایل به شرکت در کلاس آنلاین نبودید به صورت حضوری در خدمت شما سروران خواهم بود.


    دانش آموزان پایه ششم و نهم که برای ورود به مدارس سمپاد (تیزهوشان) و یا در مدارس نمونه دولتی شرکت کرده اند نیز جزوه های کار آمد به همراه تستهای بسیار عالی در خدمتشان هستم.

    هزینه کلاس ها در پایان هر جلسه به شرط رضایت دریافت خواهم کرد.

    در پایان آرزوی بهروزی و سربلندی برای دانش آموزان عزبز و اولیای محترم دارم..


نظرات
ثبت نظر جدید
  • عسل پاکرایی
    عسل پاکرایی
    استاد جعفریان، استاد بسیار توانایی در تدریس ادبیات فارسی هستند ایشان در کمال آرامش و با مهربانی تمام کلاسهایشان را برگزار می کنند من در طول سال تحصیلی اصلا درس نخوانده بودم و تقریبا چیزی از کتاب فارسی یازدهم نمی دانستم، استاد جعفریان در حدود ۲۰ جلسه کتاب را کامل به من آموزش دادند و من درحال حاضر کاملا به درس فارسی مسلط هستم از استاد جعفریان مهربان و صبور و توانا بسیار ممنونم و برای ایشان آرزوی موفقیت هر چه بیشتر دارم🙏💖
    1401/03/16 10:41
  • علی علی
    علی علی
    با سلام و خسته نباشید.استاد جعفریان یکی از بهترین استادهایی هست که تا به حال دیدم.خیلی با حوصله و با دقت تدریس میکنن.سواد علمی ایشون خیلی بالاست و خیلی روی تدریس تسط دارن و با حوصله و بدون خستگی و با انرژی تدریس میکنن.من برای فارسی و علوم و فنون دوازدهم با ایشون کلاس داشتم.چون دیپلم مجدد بودم سال دهم و یازدهم رو بلد نبودم و فقط باید سال دوازدهم رو امتحان میدادم.ولی استاد انقدر خوب و کار درست و حرفه ای هستن که تو چند جلسه همه ی سه سال رو با تکنیکی آسون و حرفه ای بهم یاد دادن.من هیچ وقت محبت و کمکی که بهم کردن رو فراموش نمیکنم.به نظر من بهترین استاد هست.هرکی قدر استاد جعفریان رو ندونه ضرر کرده.چون مثل ایشون خیلی کم پیدا میشه.من که تا اخر عمر دعاشون میکنم.من خیلی ازشون راضی هستم و امیدوارم همیشه سالم و سلامت و موفق باشند.بهترین و با اخلاق ترین استاد ادبیات🌹🌹
    1400/09/13 12:55
  • آیسان علیایی
    آیسان علیایی
    با سلام خانم جعفریان عزیز بسیار مهربان و دلسوز هستند، همچنین استادی خبر و کار بلد هستند .واقعا باعث افتخار من است که سال آخر ایشون معلم بنده بودند و راهنمایی های بسیار هوشمندانه و کامل را نسبت به کنکور داشتن همچنین کلاس های خانم جعفریان بسیار گرم و صمیمی است، ایشون در تدریس بسیار عالی هستند و حرف ندارد تدریسشون .امیدوارم همیشه سلامت و تندرست باشند و در کار خود همیشه موفق و سر بلند باشند.
    1400/05/24 17:53
  • الهه  رجائی بخشایش
    الهه رجائی بخشایش
    سلام وعرض ادب خدمت استاد مهربان و دلسوزم. درباره سر کار خانم جعفریان باید بگم که ایشون موفق ترین دبیر جهان هستن . باعث افتخار من بود که ایشون یک سال دبیر من بودن . ویکی از بهترین دبیر های دنیا که اخلاق عالی و طرز صحبت عالی با شاگردان . کلاس پر انرژی در کنار صحبت های شیرین این خانم بزرگوار واااااااااااااقعا عالی بود . من آرزو میکنم که ایشون هر جای دنیا که هستن شاد و خوش حال باشن . ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
    1400/05/22 00:46
  • مینا صادق
    مینا صادق
    در مورد خانم جعفریان باید خدمتتان عرض کنم که، در رشته ای که تخصص دارند، بسیار دانا هستند و هر زمان که سوالی از ایشان داشتم با تمام حوصله و دانشِ تمام و کمالشان به سوالم پاسخ میدادند. بنده افتخار این را داشتم که خانم جعفریان حدود سه سال معلم بنده باشند. در این سه سال درس ادبیات و زبان فارسی نقطه ی قوت بنده بود، زیرا که تمام درس ها را با جذابیت هر چه تمام تر تدریس می کنند. به علاوه اخلاق زیبا و رفتار خیلی خوب شان با دانش آموزان، اشتیاق مارا برای شرکت در کلاس هایشان بیشتر و بیشتر می کرد. خانم جعفریان در زندگی من بسیار تاثیر گذار بودند. از ایشان بسیار سپاس گزارم.
    1400/05/20 22:53
  • Roghayeh Badrloo
    Roghayeh Badrloo
    باسلام🌸 رقیه بدرلو هستم دانشجوی کارشناسی دانشگاه فرهنگیان سه سال افتخار شاگردی خانم جعفریان را داشتم ک سال آخر در کلاس خصوصی ایشان با کمال و رغبت خود شرکت کردیم از تدریس عالی و تسلط بالای ایشان بر مباحث باید بگم عالی و پرفکت هستن ایشون. بسیار با انگیزه و روحیه ایی بشاش و شاد دارن ک کلاس درس را برای شاگرد مفرح و جذاب میکنه به جرئت میتونم بگم یکی از بهترین معلم های من در طول تحصیل بوده اند😍 از ایشان بابت تدریس فوق العادشون تشکر میکنم واقعا تاثیر گذارن بودن فاینتیگ🌸❤🙏
    1400/05/20 02:26
  • سارا بشیری ارشد
    سارا بشیری ارشد
    با سلام خانم جعفریان عزیز توانمند ترین دبیر ادبیاتی هستن که به عمر دیدم فوق العاده خوش سخن با سواد و مهربان با جرعت میتوانم بگم هرچه که از ادبیات بلدم از دبیرستان تا کنکور مدیون خانم جعفریان عزیز هستم با آرزوی موفقیت برای شما تا همیشه مدیون زحمات شما هستم .
    1400/05/20 01:59
  • الهه رجایی
    الهه رجایی
    سلام بر دوستان و عزیزان سرکار خانم جعفریان یکی از بهترین دبیر های دنیا و فوق العاده ترین هستن . من با ایشون کلاس داشتم . تدریس ایشون خیلی بهتر از دبهای دیگه ای هستش ایشون اخلاق بسیار عالی و رفتار فوق العاده . من همیشه مدیونشون هستم . وارد می کنم هر جای دنیا که هستن خوب و همیشه خوش حال باشن .
    1400/05/20 01:08
  • معصومه ترابی
    معصومه ترابی
    سلام .واقعا خانم جعفریان یکی از باتجربه و توانمند ترین معلم هایی بوده که من باهاشون کلاس داشتم . تدریس فوق العاده همراه بااخلاق حرفه‌ای که دارند زبان و ادبیات فارسی از آنچه که هست شیرین تر میکنه. همیشه مدیونشون هستم امیدوارم همیشه سلامت وتندرست باشند.
    1400/05/19 18:51
  • Nahid Mahdavi
    Nahid Mahdavi
    سلام دوستان.خانم جعفریان عالی هستند. من سه سال افتخار شاگردی شون رو داشتم هم در ادبیات فارسی و هم علوم و فنون، و باید بگم بسیار استاد با اخلاق و با انگیزه ای هستند.من و چند نفر از دوستان حتی با ایشون کلاس خصوصی ادبیات کنکور هم برداشتیم.تسلط شون روی درس عالی و حتی هزینه کلاس هاشون هم واقعا منصفانه بود. 👌👌👌
    1400/05/19 07:15
  • یلدا اسماعیلی
    یلدا اسماعیلی
    ایشون استاد بسیار توانایی هستن و بسیار در ادبیات سررشته دارند .ایشون رو حتما توصیه میکنم تا از نکات ارزندشون استفاده کنید.
    1400/05/18 00:25
  • مهدیه حسین زاده
    مهدیه حسین زاده
    سرکار خانوم جعفریان یکی از بهترین دبیرهایی هستن که من افتخار شاگردیشون رو داشتم توی کلاس خیلی صمیمانه و پر انرژی با دانش آموزاشون برخورد میکنن و باعث میشن که ماهم شور و اشتیاق داشته باشیم برای ادامه ی کلاس ایشون امسال باعث شدن که من عاشق ادبیات بشم و نشون دادن که متخصص این رشته هستن 😍بهترین و با اخلاق ترین دبیر ادبیات❤
    1400/05/18 00:09
  • مينا  محمودي
    مينا محمودي
    با سلام احترام ميخواستم از اين طريق نظر خودم راجب استاد بزرگوارم سركار خانم جعفريان اعلام كنم ،تشكر ميكنم ازشون بابت تدريس خوب و فوق العاده شون در بازه زماني كنكور خودم كه واقعا جايي هيچ صحبتي نزاشتن من تنها درسي بود كه تو كنكورم بالاي ٧٠درصد زدم و واقعا كمال تشكر ازشون دارم و همچنين در دوران تحصيلم در دبيرستان كه با تدريس ايشون تونستم دوره اخر دبيرستان با نمرات عالي به اتمام برسون تدريسي داشتن كه بسيار روان و قابل فهم بود و مهم تر از همه أخلاق خوب و منطقي كه داشتن و باعث برقراري ارتباط سريع با دانشجو يا دانش اموز ميشه .بازم ممنونم و واقعا خيلي خوش حالم كه با شما تونستم بهترين روزا رو پشت سر بزارم .ممنونم
    1400/05/17 22:59
اساتید مرتبط
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.