صدف بختیاری معلم تدریس خصوصی

تدریس دروس زبان آلمانی، زبان ترکی استانبولی، testdafc زبان آلمانی، زبان آلمانی آمادگی سفارت، ترکی استانبولی، مکالمه زبان آلمانی در شهر تهران

صدف بختیاری صدف بختیاری 3267 بازدید
  • درباره استاد
  • نظرات
  • کتابهای مرتبط را ببینید و خریداری کنید
درباره استاد
صدف بختیاری صدف بختیاری
  • توجه:

    استاد صدف بختیاری هم اکنون در دسترس جهت تدریس نیستند لطفا برای کار با ایشان حتما از درست بودن موارد مالی با ایشان کسب اطمینان کنید، این موضوع فقط به دلیل تجربه های قبلی کار با ایشان به شما توصیه میشود. ما مسئولیم در برابر بازدیدکنندگان که اساتید فعال و با سابقه کاری و مالی خوب را به شما پیشنهاد دهیم، حتی اگر از پلتفرم های دیگر قرار باشد با ایشان آموزش ببینید.

  • رشته های تدریس:

    زبان آلمانی زبان ترکی استانبولی testdafc زبان آلمانی زبان آلمانی آمادگی سفارت ترکی استانبولی مکالمه زبان آلمانی

    • مدت زمان تدریس آنلاین
      مدت زمان تدریس آنلاین

      03:00 نفر ساعت

    • مدت عضویت
      مدت عضویت

      4 سال و5 ماه و29 روز

  • مقطع‌های آموزشی که استاد تدریس می‌کند:

    همه مقاطع سنی

  • محل تدریس:

    تهران - تهران

  • کلاس خصوصی حضوری در مناطق: چهارراه ولیعصر , رسالت , علم و صنعت

  • سابقه تدریس:

    با سلام خدمت زبان آموزان عزیزم. من مدرس شیرین ترین و جذابترین زبان های دنیا یعنی آلمانی, و ترکی استانبولی هستم. زبان آلمانی امروزه به عنوان دومین زبان بین المللی از اهمیت زیادی برخوردار است و بر خلاف تصور عده ای کاربرد زیادی در زندگی خواهد داشت. امروزه آلمان به عنوان کشور پیشرفته و صنعتی خواهان نیروهای جوان و متخصص است که البته مهاجرت به این کشور دانش زبانی در حد متوسط میطلبد با عرض پوزش کلاس ها فقط و فقط بصورت آنلاین برگزار میشوند و کلاس حضوری به هیچ عنوان نداریم. به علت بالا بودن تعداد شاگردها لطفا در ابتدا داخل واتس آپ پیام بدهید .دارای مدرک تست داف زبان آلمانی هستم از گوته ی استانبول با بالاترین نمره و TDN5 تدریس ترکی استانبولی با استفاده از کتاب های هیتیت و یدی ایکلیم و استانبول صورت میگیره که در طول ترم بنا بر نیاز زبان آموز هر سه کتاب را تدریس خواهم کردزبان آموز پس از ۲۵ جلسه به راحتی قادر به مکالمه خواهد بودبرگزاری کلاس های مکالمه تدریس خط به خط کتاب به علاوه ی ارائه ی جزوه نظارت به عملکرد زبان آموز خارج از ساعت کلاس و ارائه ی تمرین های خارج از کتاب برای درک و فهم بیشتر زبان آموز و ارائه ی جزوات هرروز و در همه و هر ساعتی در خدمت زبان آموزان عزیز و پاسخگوی سوالات و اشکالات خواهم بودتدریس از سطح مبتدی تا پیشرفته تمرکز روی لهجه تدریس کتاب منشن برای تدریس زبان آلمانی ترجمه و تدریس آمادگی آزمون های گوته از سطح مبتدی تا تست داف و تدریس خط به خط کتاب منشن بالابودن کیفیت هر ۴ تایل sprechen, lesen, hören ,schreibenتدریس از سطح مبتدی کتاب منشن یعنی سطح a1.1 تا b1.2برای زبان آموزان عزیزی که با اینجانب از سطح مبتدی همراه هستند تدریس تا آخر سطح b2.2 و testdaf ادامه خواهدداشت .ارائه ی قدمیتل های کاربردی برای مکالمه ی زبان شیرین آلمانی.این طرز فکر که زبان آلمانی سخت است و غیر قابل فهم کاملا نادرست است ،زبان آلمانی کاملترین زبان دنیا است و تمرین و تکرار زیادی میطلبد. روش های نادرست تدریس ویا روش های اشتباه مطالعه باعث ایجاد این طرز فکر و هراس از زبان آلمانی میباشد.هزینه ی کلاس ۱ ساعت و نیم ۱۰۰ تومان است پس از پایان هر سطح و کتاب تست آمادگی برای شرکت در سطح بعدی از زبان آموز گرفته میشود درصورت درخواست زبان آموز کلاس برای رفع اشکال برگزار خواهم کردو بخاطر شیوع ویروس کرونا فقط و فقط بصورت آنلاین در خدمت شما زبان آموزان عزیز هستم و در حال حاضر کلاس های حضوری بخاطر سلامت خود و هنر آموز برگزار نمیکنم کلاس های آنلاین کاملا کیفیت کلاس حضوری را دارا هستند و حتی نتیجه بخش تر.بیش از ۶ سال است که افتخار همراهی با زبان آموزان عزیز دارم درصورتیکه دو نفر در کلاس حضور داشته باشند هزینه ی تنها ۱ نفر و نصف حساب میشود و .همراه زبان آموز تا رسیدن به موفقیت خواهم بود و از هیچ کمکی دریغ نمیکنم معلمی بالاترین افتخار من است.درکنار همدیگر میتوانیم به بهترین و شیرین ترین حد ممکن زبان یاد بگیریم در چند سال گذشته زبان آموزانی که در خدمتشون بودم با بالاترین نمرات در آزمون گوته قبول شدند. گرامر مهم ترین بخش هر زبان است که باید بصورت کاربردی با مکالمه آمیخته شود و این دو هرگز از هم جداشدنی نیستند. متاسفانه عده ای فقط تمرکز روی مکالمه دارند ،که البته متاسفانه روش نادرستی است با من به شیرین ترین روش ممکن زبان آلمانی و ترکی را فراخواهید گرفت وجدان کاری مهمترین قسمت کارم است و به هیچ وجه کیفیت کارم را فدای پول نمیکنم.در کوتاه ترین زمان ممکن به هدف خود خواهید رسید.

نظرات
ثبت نظر جدید
  • نگین صالحی
    نگین صالحی
    ایشون بسیار فرد بی اخلاق و نمک نشناس و مادی ومنفعت طلب و.... هستند که خیلی راحت بخاطر پول بیشتر کلاس کنسل میکنه و سواد کافی نداره ولی ادعااااااا تا دلتون بخواد
    1399/10/12 21:58
  • مهناز  ملک
    مهناز ملک
    با ایشان کلاس زبان ترکی به صورت مجازی داشتم ،،روز و ساعت کلاس را بخاطر دیگر کلاسهایشان مدام تغییر میدادند و در نهایت بعد از ۷ جلسه بخاطر شاگردان زبان آلمانی شان کلاس بنده را کلا کنسل کردند ،، بسیار ناراحت و ناراضی هستم ،، تعهد اولین شرط هر کاری است .
    1399/10/03 16:38
  • امیرحسین س
    امیرحسین س
    با سلام ایشون استاد بسیار با سواد و با حوصله ای هستن و کیفیت درس دادنشون بسیار عالی می باشد.
    1399/09/02 14:00
  • زهرا
    زهرا
    من مجازی با ایشون کلاس داشتم، در سطحی که میخواستم عالی بودن و با صبر و حوصله توضیح میدادم.
    1399/04/08 14:45
  • هستی
    هستی
    من با استاد کلاس آمادگی آزمون تست داف داشتم و بسیار راضی بودم
    1399/04/08 04:30
  • مریم نیکو
    مریم نیکو
    من برای مهاجرت به آلمان استاد کلاس داشتم و از بازدهی کلاس بسیار خرسند هستم و آرزوی سلامتی دارم براشون
    1399/04/08 03:59
  • مریم رشیدی
    مریم رشیدی
    استاد بسیار باسواد و با حوصله و با وجدان کاریست. من هم زبان آلمانی و هم ترکی با ایشون بودم و راضیم
    1399/04/08 03:14
اساتید مرتبط
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.