عبدالله ملیمی پور معلم تدریس خصوصی

تدریس دروس نرم افزار، متره و برآورد در شهر تهران

عبدالله ملیمی پور عبدالله ملیمی پور 444 بازدید
  • درباره استاد
  • نظرات
  • کتابهای مرتبط را ببینید و خریداری کنید
درباره استاد
عبدالله ملیمی پور عبدالله ملیمی پور
  • رشته های تدریس:

    نرم افزار متره و برآورد

    • مدت عضویت
      مدت عضویت

      2 سال و10 ماه و24 روز

  • مقطع‌های آموزشی که استاد تدریس می‌کند:

    کارشناسی- لیسانس , کارشناسی ارشد- فوق لیسانس

  • محل تدریس:

    تهران - تهران

  • کلاس خصوصی حضوری در مناطق: ستارخان

  • سابقه تدریس:

    عبدالله ملیمی پور هستم، متولد سال 1353 شهر اهواز و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی رشته عمران و کارشناسی ارشد رشته مدیریت ساخت از دانشگاه آزاد اهواز .

    از سال 1377 تاکنون یعنی در حدود مدت 23 سال است که در پروژه های مختلف عمرانی از جمله ساختمانی، راهسازی، سایت صنعتی و سدسازی مشغول به فعالیت هستم. عمده تخصص من در این پروژه ها، در بخش دفترفنی شرکت های پیمانکاری و یا نظارت مقیم پروژه در شرکتهای مهندسین مشاور بوده است.

    با توجه به تجربه ای که طی این مدت در این پروژه ها کسب کرده ام که به جرأت میتوانم بگویم که همه کارشناسان پروژه ای اعم از کارفرما یا مهندسان مشاور و ناظر و مدیران شرکتهای بزرگ پیمانکاری به آن اذعان دارند دفتر فنی مغز متفکر پروژه است. شرح وظایف و خدماتی که تیم های دفترفنی در دفاتر مرکزی شرکت ها و یا در محل پروژه ها ارائه می نمایند بسیار گسترده، مهم و حیاتی است و برای علاقمندان به آن بسیار آموزنده، خلاقیت ساز و دلچسب است.

    به اعتقاد من یک نیروی دفترفنی بطور مستمر در یک دانشگاه بسیار با کیفیت و کاربردی در حال فعالیت است که روزانه بر علم و دانش خود می افزاید و پله های ترقی و رشد خود را به سرعت می پیماید.

    به نظر من یک سرپرست کارگاه خوب، یک مدیر پروژه خوب، یک ناظر خوب و بطور کل یک کارفرما یا مشاور خوب باید یک نیروی خوب دفترفنی بوده باشد. یعنی مراحل سوابق کاری خود را با کارهای دفترفنی طی کرده و سپس وارد بخش های اجرایی و عملیاتی پروژه ها شده باشد.

    یکی از بخش های مهم و حیاتی در کارهای دفترفنی توان بالا در متره و برآوردها نقشه های اجرایی جهت تهیه جداول مقادیر مصالح و متریال پروژه، تنظیم صورت وضعیت های کاری و یا پیشنهاد قیمت انجام کار می باشد.

    با توجه به آگاهی کامل من از نیازهای دانش پذیران دوره های دفترفنی، آموزش ها بصورت کاملاً تخصصی و حرفه ای داده میشود و فردی که این دوره های آموزشی را طی می نماید قطعاً میتواند با اعتماد به نفس مناسب در شرکتهایی که خواهان فعالیت کارشناس دفترفنی در دفاتر مرکزی و یا پروژه های خود می باشند فردی موفق بوده و آینده ای بسیار خوب را برای خود رقم بزند.

    من در شهر اهواز در آموزشگاه های خانه عمران، شریف صدر و پایا تدریس دوره های متره و برآورد، کارشناس دفترفنی پروژه و همچنین نرم افزار بسیار کاربردی تکسا را داشته ام و چندین دوره خصوصی را نیز برای کارشناسان این حوزه برگزار کرده ام.

    در حال حاضر، کلاسها را بصورت حضوری و در محل دفتر کار خودم واقع در خیابان ستارخان برگزار میکنم. به امید دیدارتان.

نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
اساتید مرتبط
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.