علی محزون معلم تدریس خصوصی

تدریس دروس زبان انگلیسی، مکالمه زبان انگلیسی speaking english، تافل، آیلتس، زبان انگلیسی آنلاین، آیلتس جنرال ielts، مکاتبات زبان انگلیسی در شهر تهران

علی محزون علی محزون 2521 بازدید
  • درباره استاد
  • درخواست تدریس با استاد
  • نظرات
  • کتابهای مرتبط را ببینید و خریداری کنید
درباره استاد
علی محزون علی محزون
درخواست تدریس با استاد
هزینه تدریس (جلسه‌ای):

500 تا 600 هزارتومان

درس یا مهارت*
نحوه برگزاری*
روز و ساعت برگزاری*
تعداد شاگرد*
وضعیت سکونت*
موبایل*
ایمیل
نظرات
ثبت نظر جدید
  • کیمیا کیوانلو
    کیمیا کیوانلو
    با اینکه مدت زیادی نیست که با استاد کلاس داشته ام، متوجه پیشرفت چشمگیری شده ام. روش ایشان بسیار موثر است و موجب یادگیری در سریع ترین زمان می‌شود. استادی بسیار کار درست و متعهد هستند و با روش ایشان می‌توانید به سادگی در جملات از گرامر های درست استفاده کنید.
    1402/07/29 19:00
  • سعیده  فیاض
    سعیده فیاض
    یاد گیری زبان در محضر استاد محزون خیلی لذت بخش ‌وعالیه ونمونه یه استاد کامل هستن
    1402/07/19 16:53
  • دارا ناجی
    دارا ناجی
    سلام، من چند ماه است که با استاد محزون کلاس دارم،.در این مدت احساس می کنم پیشرفت زیادی کرده ام.زبان انگلیسی را به صورت پایه ای و اساسی یاد گرفته ام. لغت های کاربردی زیادی را آموخته ام. به اهمیت آموزش گرامر برای درست صحبت کردن پی برده ام و در مجموع دید تازه ای به آموزش زبان انگلیسی به دست آورده ام. استاد محزون روش منحصربه فردی برای آموزش زبان انگلیسی دارند. ایشان با دلسوزی و علاقه فراوان تدریس می کنند. قواعد زبان را به صورت بسیار ساده و قابل فهم توضیح می دهند و با زبان آموز بسیار تمرین می کنند . بسیار با معلومات ، با تجربه ، حرفه ای و وقت شناس هستند. از این که با جناب آقای محزون آشنا شده ام و با ایشان کلاس دارم بسیار خوش حال و راضی هستم. شرکت در کلاس هایشان بسیار مفید می باشد و ارزش صرف وقت و هزینه را دارد.
    1402/05/06 22:09
  • صدف  ارجکی
    صدف ارجکی
    از زمان کودکی همیشه با یاد گرفتن زبان مشکل داشتم تا زمانی که یکی از دوستان استاد محزون‌رو معرفی کردن باعث افتخار من بود که با استاد محزون آشنا شدم بر این باور هستم که استاد می توانند به یک گیاه هم زبان یاد بدن رئوف تر و صبور تر از استاد من معلمی ندیدم تا به حال
    1402/04/27 19:57
  • Honey Samandari
    Honey Samandari
    هم اکنون در حال آموختن از استاد گرامی علی محزون هستم ، بسیار متعهد و دلسوزانه پیگیر آموزش هستند و روش تدریس ایشان بسیار متفاوت و حرفه ای و کارآمد است . و همچنان یادگیری زبان را نزد ایشان ادامه خواهم داد . دوستانی که تا الان از اموزش های مرسوم نتیجه نگرفته اند با روش تدریس استاد محزون حتما موفق خواهند شد .
    1401/12/26 02:32
  • موژان معصومی
    موژان معصومی
    سلام،من از قبل از اینکه با اقای محزون کلاس شروع کنم کلاس های زیادی رفتم و هیچ وقت نتونستم زبان و یاد بگیرم و همیشه پایه ی زبانم ضعیف بود و به مشکل می خوردم و زمانی که با اقای محزون کلاس رو شروع کردم فکر نمیکردم که به نقطه ای برسم که به راحتی بتونم صحبت کنم و متوجه زبان بشم و چیزی فراموشم نشه و الان به نقطه ای رسیدم که مثل فارسی کاملا تو ذهنم هست و میتونم صحبت‌کنم. بهترین استادی بودن که باهاشون کلاس داشتم .
    1401/05/24 01:15
  • شهرام ق*** ***
    شهرام ق*** ***
    من سالها در آموزشگاه ها و چند معلم معروف تهران تلاش میکردم زبان انگلیسی بیاموزم ولی قادر به صحبت کردن نبودم تا این که با آگهی آقای محزون مواجه شدم. به نظرم جالب آمد و تصمیم گرفتم با ایشان کار کنم. قصد مهاجرت داشتم و فرصت زیادی باقی نمانده بود. در نهایت در کمتر از 6 ماه با زحمتهای زیاد استاد و پشتکار خودم موفق شدم. از همکاری با ایشان راضی و خشنودم که هزینه و وقت صرف شده در جای درستی مصرف شد. دیروز پس از 2 سال با ایشان تماس گرفتم و به درخواست ایشان تجربه خودم را با شما به اشتراک میگزارم.
    1401/04/14 01:07
  •  ... سلامی
    ... سلامی
    روزی که با استاد محزون قرارداد بستم تا زبان انگلیسی را یاد بگیرم با ناباوری شروع کردم. من کلا انسان دیرباوری هستم اما از همان جلسه اول فهمیدم که آنچه ادعا میکند حقیقت دارد. مطالبی که تا آنموقع درک نکرده بودم بطور ادراکی یاد می گرفتم و پیش می رفتم. واقعا برنامه خوبی برای تدریس دارند و هر جلسه ایشان برابر با ترمی است که در جا های دیگر رفته بودم. از تدریس ایشان بسیار راضی هستم و پیشرفتم را در هر جلسه احساس می کنم. اکنون بیشتر دوست دارم حرف بزنم تا این که شنونده باشم و از اعتماد بنفس بالایی برخوردار هستم. از استاد سپاسگزارم
    1401/03/15 15:54
  • --- فراهانی
    --- فراهانی
    به درخواست استاد نظرمو درباره کلاسشون مینویسم. من و همسرم و پسرمون هر سه با استاد کلاس گرفتیم. پسرم زودتر از ما دوره رو تموم کرد و شوهرم سه جلسه دیرتر از من چون من باهوشترم (بهش نگین 😉). وقتی میتونین خوب حرف بزنین مسایل خیلی راحتتر حل میشه از مصاحبه ها و امتحان تا گرفتن خونه و جا افتادن تو کار و چیزای کوچیک مثل گم شدن چمدان یا گرفتن پلن بهتر کیبل. همکاران همسرم باور نمیکردند که ما انگلیسی رو تو ایران یادگرفتیم اون هم تو ۴ ماه. برای ما که خیلی راحت بود البته گفتم که ما باهوشیم 😁 مرسی آقای محزون و امیدوارم موفق باشید.
    1401/03/09 08:13
  • ف. ابوترابی
    ف. ابوترابی
    سلام آقای محزون بخاطر سن و سالم فکر نمی کردم دیگر بتوانم و یاد گرفتن انگلیسی برای من ممکن باشد. حوصله و جدیت شما به من امکان داد بتونم با نوه هایم مستقیم ارتباط بر قرار کنم و باعث شد به من علاقه بیشتری پیدا بکنند. سلامت باشید. ابوترابی
    1401/03/07 12:47
اساتید مرتبط
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.