دوره های آموزشی آنلاین

دوره های آموزشی آنلاین
مقدمه:
ظهور ویروس کرونا, تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و به طبع آن برگزاری دوره ها و کلاس ها به صورت کلاس آنلاین سبب شده تا عده ای تصمیم بگیرند در این مدت که نیازی به حضور در کلاس ها نیست به صورت کلاس آنلاین دوره ای را در دانشگاه بگذرانند چه در مقطع کارشناسی و چه در مقطع کارشناسی ارشد. همین امر سبب شده تا نیاز به کسب اطلاعات درباره برترین دانشگاه های آنلاین دنیا در صدر بالای جستجوهای گوگل قرار بگیرد. اگر نمی دانید در کدام دانشگاه ثبت نام کنید و کدام دانشگاه ها تدریس آنلاین دارند همراه ما باشید. در ادامه دلایل شرکت در دوره و برخی از دوره های خوب سایت را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

با وجود کلاس های آنلاین شرکت در دوره ها و کلاس های مختلف در سراسر دنیا آسان شده است. شما می توانید به راحتی از منزل در برترین دانشگاه های دنیا ثبت نام کنید و مدرک بگیرید. البته اگر در زبان انگلیسی سطح پایینی دارید بهتر است کمی بر روی مهارت زبان انگلیسی خود کار کنید که این امر نیز با اساتید خوب استاد سلام در تدریس خصوصی انگلیسی به راحتی در دسترس است و جای نگرانی نیست. مزیت مهم کلاس های آنلاین این است که بدون هزینه رفت و آمد و درحالی که در منزل هستید می توانید آموزش ببینید و در کلاس ها و آزمون ها شرکت کنید و از طریق تدریس آنلاین مدرک کسب کنید. توجه داشته باشید در برخی از این دانشگاه ها برای کاربران ایرانی محدودیت ثبت نام وجود دارد.

برای ثبت نام در دانشگاه ها و کالج های معتبر در سراسر دنیا فقط کافیست دوره دبیرستان را به اتمام رسانده باشید. امروزه بسیاری از دانشگاه ها و مراکز معتبری وجود دارند که حتی بدون نیاز به کنکور می توانید به صورت آزاد در آن ها ثبت نام کنید. استانداردهای پذیرش در هر کدام ممکن است متفاوت باشد. به طور مثال در برخی مقاطع تحصیلی و در برخی دانشگاه ها نیاز به داشتن مقاله معتبر و فعالیت های فوق برنامه درسی است و در برخی دیگر تنها معدل دبیرستان شما کافیست و حداقل میزان لازم از سوی مرکز یا دانشگاه مربوطه است!
اینجا همان نقطه ای هست که میتوانید از خانه فکر کنید به آرزوهایتان و ببینید چه درسی را دوست دارید، برای چه مهارتی باید ارتقا پیدا کنید و سریع تصمیم بگیرید و انتخاب کنید و مسیر را برای خودتان بدون محدودیت باز کنید، زبان انگلیسی را کمی تقویت کنید و بقیه راه خودش حتی زبان انگلیسی شما را بهتر و بهتر خواهد کرد، به خاطر عدم تسلط بر زبان انگلیسی از گذراندن دوره آموزشی نترسید، آغاز راه کمی شجاعت کنید اختیار و انتخاب را به دلتان بسپارید. 

هزینه ثبت نام در دوره آموزشی آنلاین

عامل دیگری که در انتخاب دانشگاه از سوی دانشجو می تواند مهم تلقی شود هزینه های ثبت نام در دوره آموزشی آنلاین است که با در نظر گرفتن هزینه های معیشتی، بخش عمده ای از تصمیم شما را در بر می گیرد. در بعضی داشنگاه های خارج از کشور هزینه ای معادل 7000 دلار سالانه تخمین زده شده اما در برخی دیگر از این دانشگاه ها هزینه ای برابر با 80,000 هزار دلار!  هم به چشم می خورد که رقم بسیار بالایی است. برای دانشجویانی که در همان منطقه تحصیلی زندگی می کنند ممکن است هزینه های جانبی کمتری را متحمل شوند اما برای مناطق مختلف دانشجویان باید هزینه های زندگی را نیز به آن اضافه کنند که ممکن است بسیار گران تمام شود.

5 مدرک معتبر از برترین دانشگاه ها با دوره آموزشی آنلاین 

مدرک معتبر آموزشی


1. دوره آموزشی آنلاین علوم کامپیوتری دانشگاه ایالتی فلوریدا

مدرک دانشگاه ایالتی فلوریدا با هزینه ای حدود 218 دلار در هر ساعت ارائه می شود که در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دسترس است. در پایان این دوره دانشجویان می توانند در مشاغلی مانند توسعه دهنده وب، برنامه نویس، مهندسی نرم افزار، امنیت شبکه و ... مشغول به کار شوند و در صورتی که در این مشاغل هستند می توانند در پایان این دوره آموزشی آنلاین، ارتقا شغلی داشته باشند.

2. دوره آموزشی آنلاین مدیریت بازرگانی دانشگاه آلاباما

این دانشگاه در رتبه 20ام دانشگاه های برتر دنیا قرار دارد در حالی که هزینه تحصیل در آن تقریبا 375 دلار در هر ساعت محاسبه شده است. مدرک دانشگاهی آنلاین مدیریت بازرگانی دانشگاه آلاباما توسط انجمن مدارس عالی تجارت پیشرفته (aacsb) معتبر شناخته شده است. این دوره تحصیلی 120 ساعته است و می تواند به صورت کاملا آنلاین برگزار شود.

3. دوره آموزشی آنلاین مدیریت بازاریابی دانشگاه southwestern

این دانشگاه که یک مرکز غیر انتفاعی است توسط انجمن ها و دانشگاه های دیگر معتبر شناخته شده است و شهریه آن در طی یک سال نزدیک به 7000 دلار خواهد بود که در شرایط معمول برای ثبت نام در این رشته باید بین 9000 هزار دلار تا 25000 هزار دلار شهریه پرداخت کرد که این دوره آموزشی آنلاین می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد.

4. دوره آموزشی آنلاین موسسه فناوری جورجیا

این دانشگاه دارای رشته های فنی و مهندسی می باشد و از نظر هزینه نیز جزو دانشگاه های مقرون به صرفه قرار دارد. جالب است بدانید این مرکز بیشتر از هر مرکز دیگری به بانوان مدرک مهندسی ارائه کرده است. 
شما می توانید در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه ثبت نام داشته باشید.

5. دوره آموزشی آنلاین دانشگاه دره سیتی در داکوتای شمالی

این دانشگاه یک دانشگاه دولتی است که جزو 50 دانشگاه برتر ایالت متحده قرار دارد. رشته های نظیر مدیریت, مدیریت کسب و کار و علوم مدیریتی را در این دانشگاه می توانید ثبت نام آنلاین کنید و مدرک بگیرید. برنامه های مدرک آنلاین برای آموزش تجارت ، مدیریت ادغام فرایندهای تجاری، شغلی و آموزش فنی، انگلیسی، تاریخ، موسیقی، ارتباطات حرفه ای آنلاین و آموزش فناوری در دسترس است. این مرکز توسط کمیسیون آموزش عالی معتبر شناخته شده است.

اکثر دانشگاه ها در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه خدمات آموزشی دارند و کمتر پیش می آید دانشگاهی در مقطع کاردانی خدماتی ارائه کند اما این بدان معنا نیست که در مقطع کاردانی دانشگاهی وجود نداشته باشد.

تفاوت کالج و دانشگاه

کالج ها بیشتر تمایل دارند در زمینه های شغلی مانند فنی و مهندسی, علوم کامپیوتری و سیستم های امنیتی و ... دانشجویان را آموزش دهند و برای کسب مهارت های فنی آماده می کنند در حالی که دانشگاهها تمرکز دارند که به دانشجویان چگونگی تفکر و حل مشکلات را یاد بگیرند. در کنار برنامه های آموزشی برنامه های تفریحی و فوق برنامه در دانشگاه ها بیشتر برنامه ریزی می شود و به طور کلی در دانشگاه ها چیزی بیشتر از یک کالج ارائه خواهد شد. دانشگاه دیگری که می توان از آن نام برد دانشگاه هاروارد است که برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رشته هایی که در حال برگزاری است به صفحه دانشگاه هاروارد مراجعه کنید و اطلاعات تکمیلی را در آنجا مطالعه کنید.

برترین وب سایت های آموزشی دنیا را بشناسیم 

در مقاله برترین وب سایت های آموزشی دنیا، به معرفی وب سایت هایی پرداختیم که به صورت آنلاین دوره برگزار می کنند و اکثر دوره ها رایگان است. نکته ای که وجود دارد نحوه ارائه مدرک است.یعنی اگر شما بخواهید دوره ای را در این وب سایت ها بگذرانید کاملا رایگان تمام کلاس های را شرکت خواهید کرد اما اگر قصد دریافت مدرک داشته باشید باید هزینه ای پرداخت کنید تا بتوانید مدرک را داشته باشید. در شرایط کرونا و تعطیلی دانشگاه ها و مدارس به صورت حضوری بعضی از این وب سایت ها تخفیف هایی را نیز برای دانشجویان در نظر گرفته اند.

یکی از وب سایت های بسیار معروف در میان دانشجویان coursera است. این وب سایت با کیفیتی بی نظیر در حال برگزاری دوره های آنلاین است و به دلیل وجود ویروس کرونا، دوره آنلاین در این وب سایت به صورت رایگان ارائه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره ها به https://www.coursera.org مراجعه کنید. 

وب سایت edx

این وب سایت نیز برگزار کننده دوره های آنلاین رایگان در سراسر دنیاست و می توانید در هر زمینه ای که بخواهید در این دوره ها ثبت نام کنید. این وب سایت نیز با برترین دانشگاه های دنیا همکاری می کند. دانشگاه هاروارد یکی از همین مراکز است. بنابراین می توان انتظار داشت سطح بالا و کیفیت بی نظیر دوره های آنلاین را در این وب سایت تجربه کنید. این وب سایت برخلاف دیگر وب سایت های مشابه تحریم هایی را برای کاربران ایرانی در نظر نگرفته و یکی از دلایل آن غیر دولتی بودن این وب سایت است.اگر شما هم یک دانشجو خود آموز هستید و می خواهید مهارت های شغلی خود را ارتقا بدهید این وب سایت می تواند کمک بزرگی در آموزش شما داشته باشد. برای اطلاع از دوره ها و شرایط ثبت نام به https://www.edx.org/ مراجعه کنید.

برگزاری دوره آموزشی آنلاین در استاد سلام با ارائه مدرک معتبر

بخش دوره آموزشی آنلاین و دوره های حضوری مدت زیادی است که در بستر استاد سلام در حال برگزاری است و اساتید در رشته های مختلف و در مقاطع مختلف برای کاربران دوره برگزار می کنند. به تازگی بخش مهمی به این بخش اضافه کرده ایم به این صورت که دانشجویان می توانند پس از پایان دوره مدرک معتبر از وزارت ارشاد و یا دانشگاه پیام نور، داشته باشند. لازمه این امر تایید توسط استاد مربوطه و پایان دوره و تسلط کافی بر روی مهارت های آموزش های طی دوره است.

دوره آموزشی از چه زمانی در استاد سلام رونق پیدا کرد؟
پس از برگزاری کلاس خصوصی در ابعاد بزرگ، مشتریانی داشتیم که با قیمت های مناسب تر، همان دوره آموزشی خاص را در سایت میخواستند اما با قیمت مناسب تر ! جاره آموزشگاه ها بودند و دوره هایی که به صورت عمومی برگزار می کنند، پس از تعامل با چندین آموزشگاه، دوره آموزشی همان آموزشگاه ها که به صورت حضوری بیشتر در حال برگزاری بود روی سایت معرفی شد، این آموزشگاه هادو امکان داشتند دوره آموزشی عمومی کوتاه مدت و یا بلند مدن که به صورت حضوری یا آنلاین برگزار میشد و همچنین فضای آزاد مانند کلاس های آموزشگاه که مواقع بسیاری آزاد بودند و قابل استفاده عموم و اینها توسط استادسلام به افرادی داده میشد که برگزار گننده دوره آموزشی بودند و دوره و شاگرد دارند و خوبست شاگردشان بیشتر شود و گاهی دوره آموزشی آنلاین هم بتوانند برگزار کنند و همه اینها با هم زنجیره ای شد که استادسلام توانست همه را به هم متصل تر و کارامدتر کنند.

جهت مشاهده دوره آموزشی می توانید در بخش دوره های آنلاین همراه ما باشید و برای گرفتن مدرک معتبر می توانید با شماره 09037736939 در تماس باشید. لازم به ذکر است تاییدیه دریافت مدرک باید توسط استاد مربوطه تایید شود.

مزیت شرکت در دوره آموزشی آنلاین :

در اغلب موارد هستند کسانی که برای داشتن کلاس فوق برنامه پیشرفت تحصیلی، بجای رزرو معلم خصوصی تمایل دارند در کلاس های گروهی شرکت بکنند.
قبل تر ها کلاس های گروهی را فقط می توانستیم در میان آموزشگاه ها جستجو کنیم. در یک کلاس ثبت نام می کردیم و در صورتی که کلاس به حد نصاب می رسید طی تماس تلفنی اطلاع می دادند که کلاس در فلان روز برگزار خواهد شد... پس از مدتی تعدادی از بچه ها جمع می شدند و قرار بر این می شد تا در منزل شاگردان معلم خصوصی بگیرند و همچنان کلاس با حضور چند شاگرد برگزار می شد.

مسیر یادگیری و آموزش هم مانند ابزارهای دیگر آموزشی پیشرفت کرد و کم کم کلاس های حضوری جای خود را به کلاس های مجازی و دوره آموزشی آنلاین دادند و تکنولوژی وارد زندگی همه شد. برگزاری دوره های حضوری و یا حتی مجازی نسبت به کلاس های خصوصی مزیت هایی دارد که به چند نکته مهم آن اشاره می کنیم:

  • به دلیل حضور افراد در کلاس, سوال هایی مطرح می شود که ممکن است همان لحظه به ذهن مخاطب نرسد و اما می تواند پاسخ آن را دریافت کند.
  • پیشرفت دیگر اعضای کلاس و تلاشی که برای کسب جایگاه بالاتر دارند سبب ایجاد انگیزه در دیگر افراد گروه می شود.
  • شروع و پایان دوره مشخص است و می توان برای آموزش برنامه ریزی بهتری داشت.
  • ساعت برگزاری کلاس مشخص است.
  • مباحث و سرفصل های آموزشی مشخص است و می توان انتظار داشت در پایان دوره به مباحث مسلط باشیم.
  • در بسیاری از دوره های آموزشی گروهی در انتهای دوره به شاگردان مدرک ارائه می شود.
  • امروزه به دلیل وجود ابزارهای پیام رسان, شاگردان یک کلاس در یک گروه پیام رسان نیز جمع می شود و با یکدیگر تبادل اطلاعات خواهند داشت.
  • انجام تمارین گروه نتیجه بهتری خواهد داشت و به کسب تجربه کار گروهی منجر می شود.
مدرک معتبر آموزشی
شما نیز اگر تجربه ای از حضور در کلاس های گروهی دارید با ما به اشتراک بگذارید.

معرفی برخی دوره ها مهم درحال برگزاری در استاد سلام:

این روزها دوره های مختلفی در سایت استاد سلام در حال برگزاری است که بنا به علاقه ای که دارید می توانید در یک یا چند گروه از این دوره ها شرکت کنید:

 دوره آموزشی رایتینگ زبان انگلیسی

یکی از مهارت هایی که در حین آموزش زبان انگلیسی ممکن است کمی نسبت به آن کم لطفی شود مبحث رایتینگ است. اما در آزمون های مهم مانند آیلتس برای این بخش نمره جداگانه ای در نظر گرفته می شود و می توان گفت اهمیت مهارت نوشتاری کمتر از مکالمات روزمره و مهارت شنیداری نیست. استاد یاسمین نصر از اساتید قدیمی و فعال سایت استاد سلام این دوره آموزشی را برگزار می کنند که در حال حاضر دوره به صورت حضوری تعریف شده و در صورت به حد نصاب رسیدن برای دوره آنلاین ممکن است این دوره آموزشی را به صورت مجازی نیز برگزار کنند. برای ثبت نام در دوره کلیک کنید.

دوره آموزشی تحلیلگری بازار سرمایه مقدماتی تا پیشرفته

شروع سال 99 بود با وجود ویروس کرونا انقلابی در بازار بورس رخ داد و شاخص سهام هر روز با میزان قابل توجهی رشد همراه بود. همین امر سبب شد تا افراد بسیاری بدون اطلاع از نحوه عمل در بازار سرمایه, دارایی های خود ار به سهام تبدیل کنند. در همه محافل و مراسم ها صحبت از بورس بود و تا حدودی همه خود را صاحب نظر می دانستند! بدون آنکه بتوانند تحلیل درستی از بورس داشته باشند و بدانند چه زمانی باید سهمی را بخرند و تا چه زمانی سهم را نگه دارند. این شد که پس از مدتی تقریبا می شود گفت تعداد قابل توجهی از افراد ضرر کردند. در همین ایام بود که استاد سید سجاد نوابی در استاد سلام یک دوره آموزش مقدماتی بورس از پایه تا پیشرفته را با قیمت بسیار معقولی ثبت کردند و دور اول با حضور 10 شاگرد برگزار شد. طی درخواست های متمادی این دوره در حال تمدید شدن است و در صورتی که شما هم جزو افرادی هستید که با بازار سرمایه علاقه مند هستید و می خواهید در این بازار سرمایه گذاری کنید پیشنهاد می کنیم تا در این دوره ثبت نام کنید. جهت اطلاع از شرایط این دوره کلیک کنید.

دوره آنلاین زبان انگلیسی مقدماتی بزرگسالان

آموزشگاه زبان های خارجه پیوند ملل، تنها با 240 هزار تومان دوره زبان انگلیسی مقدماتی را برای علاقه مندان به زبان ثبت کرده و این کلاس ها به صورت آنلاین در روزهای زوج ساعت 5 الی 7 عصر برگزار خواهد شد. جهت ثبت نام وارد شوید. پس از دو ماه شما می توانید وارد مرحله basic شوید و مهارت های خود را ارتقا بدهید.

دوره آنلاین مکالمات پر کاربرد زبان انگلیسی

این دوره توسط استاد مهدی جعفریدرحال برگزاری است.کلاس شروع نشده و فعلا در مرحله پیش ثبت نام است. استاد مهدی جعفری از اساتید خوب و مطرح استاد سلام هستند که دارای مدرک pte با نمره ۹۰ معادل نمره ۹ آیلتس و مبتکر روش plm در سال ۹۲ (یادگیری با تصویر و انیمیشن) هستند. این دوره طی 10 جلسه برگزار خواهد شد. روزهای یکشنبه و چهارشنبه می توانید از این فرصت استثنائی استفاده کنید. تنها با قیمت 390 هزار تومان این دوره در دسترس علاقه مندان است و این بار با اعمال تخفیف می توانید در دوره ثبت نام کنید. برای این آموزش این مهارت با شماره استاد مهدی جعفری در اینجا همراه ما باشید.

جهت اطلاع از دوره های در حال برگزاری در سایت استاد سلام می توانید به بخش دوره ها مراجعه کنید.اگر استاد هستید و می خواهید دوره برگزار کنید کافیست با ثبت نام در استاد سلام و تکمیل فرم ثبت نام وارد پروفایل خود شوید و دوره خود را ثبت کنید.

این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.