تاریخ انتشار:

آموزش زبان ایتالیایی راهنمای کامل برای شروع

آموزش زبان ایتالیایی راهنمای کامل برای شروع
اگر قصد یادگیری زبان ایتالیایی را دارید، به شما تبریک می‌گویم! شما زبان شگفت انگیزی را انتخاب کردید که زبان عشق و فرهنگ است.
 می‌دانیم که شروع یادگیری ایتالیایی از ابتدا می‌تواند ترسناک باشد، اما نگران نباشید: سایت مرجع معلم خصوصی استادسلام به شما از زبان معلم ها نکات مهم را خواهد کفت و در این مقاله سعی می‌کنیم به پرسش‌های متداول در خصوص یادگیری زبان ایتالیایی اشاره کنیم.

دلایل انتخاب زبان ایتالیایی چیست؟

مشکل برخی افراد این است که بیشتر افراد به اشتباه به یادگیری ایتالیایی می‌پردازند. آنها زبان ایتالیایی را زبانی رمانتیک دانسته و انگیزه خود را بر مبنا علاقه‌ای زودگذر قرار می‌دهند. البته دوست داشتن فرهنگ و زبان ایتالیایی هیچ ایرادی ندارد اما برای اکثر مردم، این موضوع به تنهایی یک استراتژی انگیزشی پایدار و بلند مدت نخواهد بود. زبان های زیادی در جهان وجود دارد و انتخاب زبان برای یادگیری دشوار است. بنابراین، اجازه دهید به شما بگوییم که چرا باید ایتالیایی را انتخاب کنید!
 اول از همه، ایتالیایی یک زبان بسیار آهنگین است که اغلب به عنوان زبان عشق در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر این، به عنوان یک زبان لاتین، مهم و مفیدی در نظر گرفته می‌شود. سایر زبان‌ها مانند اسپانیایی، فرانسوی و پرتغالی ریشه مشترکی با زبان با ایتالیایی دارند. بنابراین، یادگیری ایتالیایی یادگیری یک زبان لاتین جدید را در آینده آسان تر می‌کند.
 صحبت کردن به زبان‌های مختلف به شما کمک می‌کند تا فرصت‌های شغلی خوبی در بازار بین المللی پیدا کنید. ایتالیا کشوری بسیار مهم در بسیاری از صنایع مختلف مانند غذا، مد، گردشگری و غیره است.
 همچنین می‌توانید تحصیل در ایتالیا را در نظر بگیرید، زیرا این کشور دارای بهترین دانشگاه‌های جهان است. شما می‌توانید برای معاوضه یا تحصیل در یک دانشگاه ایتالیایی به ایتالیا بروید.  علاوه بر این، فرهنگ، ادبیات و تاریخ ایتالیا بسیار غنی است. یادگیری ایتالیایی به شما امکان دسترسی به این پیشینه فرهنگی عظیمی را می‌دهد. 
در نهایت، صحبت به این زبان به شما این امکان را می‌دهد که به ایتالیا سفر کنید و بتوانید با مردم محلی ارتباط برقرار کنید، از  روم باستان بازدید کنید، غذاهای عالی ایتالیایی را تجربه کنید و خود را در فرهنگ غرق کنید.


زبان ایتالیایی را از کجا شروع کنم؟

یادگیری ایتالیایی بسیار آسان است. الفبای آن همان الفبای انگلیسی است. زبان ایتالیایی همچنین مساده تر از فرانسوی یا هر زبان لاتین دیگری به نظر می‌رسد. درست مانند هر زبان دیگری، شما باید از اصول اولیه واژگان، گرامر، شنیدن و درک مطلب شروع کنید. در بخش‌های بعدی متوجه خواهید شد که برای یادگیری ایتالیایی از کجا شروع کنید و چگونه این کار را انجام دهید.
بهترین روش برای شروع یادگیری زبان ایتالیایی نقشه راه 4 مرحله‌ای است
اول چه چیزی یاد بگیرم؟ از کدام روش استفاده کنم؟ چگونه می‌توانم با انگیزه بمانم؟
وقتی یک زبان جدید یاد می‌گیرید، چیزهای زیادی برای فکر کردن وجود دارد و ممکن است به راحتی سر در گم می‌شوید. در واقع، یکی از اصلی‌ترین و مهم ترین چیزهایی که می‌تواند پیشرفت شما را در زبان ایتالیایی آهسته کند، نداشتن جهت روشن است. اگر می‌خواهید سریع به جایی برسید، داشتن یک نقشه راه روشن به شما کمک می‌کند.
در اینجا، بهترین روش برای شروع آموزش زبان ایتالیایی آورده شده است که می‌توانید از این مراحل برای آموزش زبان ایتالیایی از صفر بهره بگیرید:
  • انگیزه خود را پیدا کنید (بدانید که چرا می‌خواهید ایتالیایی یاد بگیرید).
  • عبارات ضروری را یاد بگیرید (تا بتوانید بلافاصله شروع به صحبت کنید).
  • وارد جزئیات شوید (شروع به یادگیری گرامر، واژگان و تلفظ کنید).
  • اقدام کنید (تا بتوانید به هدف خود در صحبت کردن ایتالیایی دست یابید).
به یاد داشته باشید سایت استاد سلام با سابقه چندین ساله در حوزه آموزشی آماده پاسخگوی به پرسش‌های شما در زمینه یادگیری زبان ایتالیایی می‌باشد. شما می‌توانید در سایت استاد سلام آموزش زبان ایتالیایی را هم به شکل آنلاین و هم به شکل حضوری دنبال کنید کافی است وارد سایت شده و درخواست خود را از نوع آنلاین انتخاب کنید. 
سایت استاد سلام آماده خدمت رسانی به زبان‌آموزان خارج از کشور نیز می‌باشد. افراد خارج از کشور نیز می‌توانند در هر زمینه‌ای درخواست معلم خصوصی از جمله معلم خصوصی زبان ایتالیایی کرده و در کلاس‌های خصوصی آنلاین شرکت کنند.

در ادامه لیستی از موضوعات اصلی است که در خصوص یادگیری زبان ایتالیایی آورده شده است.


الفبا

مهم نیست که کدام زبان را مطالعه می‌کنید، همیشه ابتدا باید الفبای آن را یاد بگیرید. از آنجایی که زبان ایتالیایی یک زبان آوایی است، یادگیری الفبا به شما کمک می‌کند کلمات را به درستی تلفظ کنید، زیرا حروف را همانطور که نوشته شده می‌خوانید.

اعداد

بعد از حروف الفبا، باید اعداد را یاد بگیرید! دانستن اعداد برای برقراری ارتباط ضروری است. به عنوان مثال اگر کسی از شما بپرسد ("چند سالته؟") باید اعداد را به زبان ایتالیایی بدانید تا بتوانید پاسخ دهید. 

یادگیری معرفی خود به زبان ایتالیایی

یکی از اولین موضوعاتی که باید یاد بگیرید احوالپرسی و معرفی است. این عبارات برای برقراری ارتباط با افراد به زبان ایتالیایی ضروری است. "Buon giorno" (صبح بخیر)، "Buona sera" (عصر بخیر)، "Come ti chiami?" (اسم شما چیست)، "Piacere" (از آشنایی با شما خوشحالم)، "Arrivederci" (خداحافظ) و غیره.

تاریخ و ساعت

اگر می‌خواهید ایتالیایی یاد بگیرید و یا در نهایت یک روز از ایتالیا دیدن کنید، باید یاد بگیرید که چگونه تاریخ را بگویید و بپرسید ساعت چند است.

آب و هوا

وقتی موضوعات گفت و گو با افراد تمام می‌شود، همیشه می‌توانید در مورد آب و هوا صحبت کنید! این موضوع در زبان ایتالیایی نیز صادق است!  به همین دلیل است که باید بدانید که چگونه آب و هوا را به زبان ایتالیایی توصیف کنید.



مهارت های خواندن و گوش دادن را به زبان ایتالیایی تمرین کنید

در ابتدا به شما توصیه می‌کنیم که بیشتر بر خواندن و شنیدن تمرکز کنید تا نوشتن و صحبت کردن. در واقع، این دو مهارت ساده‌ترین هستند و به شما کمک می‌کنند تا به تدریج سایر مهارت‎‌ها را نیز توسعه دهید. انجام این کار شما را قادر می‌سازد تا زبان ایتالیایی را سریعتر یاد بگیرید!
با خواندن داستان‌های کوتاه، مقالات، وبلاگ‌ها و گوش دادن به برخی آهنگ‌ها و پادکست‌های ایتالیایی شروع کنید. همچنین می‌توانید کارتون‌ها، ویدیوها و فیلم‌هایی را در یوتیوب تماشا کنید: با زیرنویس انگلیسی شروع کنید، سپس آنها را به ایتالیایی تغییر دهید و در نهایت بدون زیرنویس تماشا کنید.
خواندن کتاب و گوش دادن به پادکست‌های ایتالیایی یا کتاب‌های صوتی روش‌های عالی برای یادگیری لغات جدید، عادت کردن به تلفظ صحیح ایتالیایی، اصلاح دستور زبان و یادگیری عبارات جدید می‌باشد.
می‌توانید چندین منبع آنلاین پیدا کنید: کانال‌های یوتیوب، پادکست‌ها، کتاب‌های صوتی، کتاب‌ها و غیره. سعی کنید هر روز کمی تمرین کنید و نتایج شگفت انگیز آن را ببینید. یادگیری ایتالیایی در ابتدا می‌تواند بسیار سخت باشد، بنابراین بهترین راه حل دریافت کمک است. ما دو گزینه را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

دوره‌های زبان ایتالیایی سایت استاد سلام

شما می‌توانید با دوره‌های سایت استاد سلام با کیفیت بالا یادگیری زبان ایتالیایی  را شروع کنید 
در این دوره‌ها مباحثی مانند توضیحات گرامری، واژگان، تمرین های عملی برای خواندن، گوش دادن، مهارت های نوشتاری و گفتاری، اصلاحات، بازخورد شخصی از مربیان بومی ایتالیایی، شبیه سازی امتحان و ... وجود دارد.

معلم خصوصی زبان ایتالیایی در سایت استاد سلام

با معلم خصوصی زبان ایتالیایی می‌توانید مسیر یادگیری خود را بسیار سریع کنید. بهره گرفتن از معلم خصوصی برای توسعه مهارت‌های شما مفید است. به دلیل تنوع زیاد اساتید زبان ایتالیایی شما می‌توانید در سایت بهترین اساتید مناسب با شرایط خود را بیابید و از مزایای آن بهره ببرید. 
این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.