تاریخ انتشار:

مصاحبه برنامه کلید با استاد سلام و شنیدن راز این استارتاپ موفق را از دست ندهید

مصاحبه برنامه کلید با استاد سلام و شنیدن راز این استارتاپ موفق را از دست ندهید


در این چند وقته اخیر خبر های خوب توانست خستگی کار را از بچه های استاد سلام بگیرد و انرژی دوباره برای ادامه مسیر و شروع اتفافات بزرگ تر در استاد سلام را به آن ها انتقال دهد

یکی از این خبر های خوب حضور استاد سلام در برنامه کلید بود و معرفی شدن آن به عنوان کسب و کاری موفق در زمینه آموزش و البته کارآفرینی موفق که توانسته آموزش را در بستر مجازی گسترش دهد و به عنوان همیاری در کنار استاد ها و شاگرد ها باشد.

کلید با پخش اختصاصی خود از آپارات 60 هزار بیننده دارد که همه ی این بیننده ها منتظر هستند تا داستان یک استارتاپ موفق دیگر را بشنوند و با آن استارت آپ، خدماتش وحتی تیم تشکیل دهنده آن بیش تر آشنا شوند.

البته یکی از جذابیت های عمده کلید برای مردم همین است که خود این کارآفرینان را ببینند، بدانند که آن ها چه ویژگی های شخصیتی داشته اند، چگونه توانسته اند چندین شغل جدید برای جوانان ایجاد کنند و در نهایت رمز موفقیتشان چه چیزی بوده.

جالب است خود مجری کلید که از نزدیک با کارآفرینان آشنا شده می گوید همه آن ها چند ویژگی یکسان دارند. اولین ویژگی خوش بین بودنشان و دید روشن نسبت به آینده و بعد پشتکاری که هزار مسیر را طی می کنند، شکست می خورند و در نهایت خود راه درست را خلق میکنند.

 


روز مصاحبه با استاد هم روز بسیار پر انرژی بود. به دیدار خانم عقیلی بنیانگذار استاد سلام رفتند، با خانواده ایشان صحبت کردند و در نهایت به دفتر کار استاد سلام آمدند تا با بچه های تیم هم گپ کوتاهی داشته باشند.

مصاحبه ها خیلی دوستانه بود و هر کس حرف دل خودش و حس و حالش در استاد سلام را گفت. کلید از بچه ها خواست که  از تجربیات خود در این مسیر و چشم اندازی که برای استاد سلام می بینند برای مردم بگویند.

شنیدن حرف دل این کارآفرینان و کسانی که در کنارشان مشغول به کار هستند و تجربیات نابی که دارند برای تمام بچه ای که تازه در ابتدای مسیرند و سردرگم به دنبال آینده خود میگردند بسیار ارزشمند است.

پس ما را در کلید این هفته همراهی کنید تا آشنایی بیش تر با استاد سلام، خدمات جدیدش و البته حرف هایی که می توانند شما را به دنیای جدیدی ببرد از دست ندهید و بفهمیم کلید این موفقیت چه چیزی بوده.

استاد سلام در ایام امتحانات همچنان در کنار شما است و برای تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی تافل، تدریس خصوصی آیلتس، تدریس خصوصی زبان آلمانی و تدریس خصوصی فتوشاپ راه کار های جذابی را دارد.

این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.