تاریخ انتشار:

بهترین برنامه برای یادگیری ایتالیایی چیست؟

بهترین برنامه برای یادگیری ایتالیایی چیست؟

بهترین برنامه برای یادگیری ایتالیایی چیست؟

راه‌های زیادی برای یادگیری ایتالیایی با اپلیکیشن وجود دارد، اما بهترین روش برای یادگیری ایتالیایی چیست؟ چند دهه پیش، طبیعی بود که کتاب‌های درسی را از کتابفروشی تهیه کنیم. امروزه نرم افزارها و اپلیکیشن‌های یادگیری زبان زیادی وجود دارند که ادعا می‌کنند تعاملی تر و موثرتر هستند. برای یادگیری ایتالیایی فقط به بهترین برنامه نیاز دارید.
برنامه‌های موجود در تلفن‌های هوشمند برای، انجام بازی‌ها و حتی برای یافتن رستوران‌ها و بسیاری از کارهای دیگر فوق‌العاده هستند. یک برنامه زبان همچنین می‌تواند یک ابزار ضروری برای کسانی باشد که می‌خواهند ایتالیایی یاد بگیرند.
اگر می‌خواهید شروع به یادگیری کنید یا مهارت‌های زبان خود را به روشی سرگرم کننده و آسان بهبود بخشید، تعداد زیادی اپلیکیشن و برنامه در دسترس است که روشی آسان برای یادگیری زبان ایتالیایی است.
اکنون، رایج‌تر است که بپرسیم: 

با وجود دوره‌های آموزشی آنلاین ایتالیایی، بهترین اپلیکیشن برای یادگیری ایتالیایی چیست؟

توجه داشته باشید که هیچ برنامه زبانی وجود ندارد که بتواند به تمام سوالات شما پاسخ دهد و هر آنچه را که برای مهارت در زبان ایتالیایی نیاز دارید به شما آموزش دهد.
در واقعیت، شما باید از مجموعه‌ای از بهترین برنامه‌ها برای یادگیری زبان ایتالیایی استفاده می‌کنید تا تمام مهارت‌هایی را که برای برقراری ارتباط به زبان ایتالیایی نیاز دارید، پوشش دهد. از یادگیری گرامر و کامل‌تر کردن تلفظتان گرفته تا ایجاد دایره لغات.
یادگیری زبان ایتالیایی

آنچه من از یک اپلیکیشن زبان ایتالیایی می‌خواهم
به عنوان زبان‌آموزان، همه ما باید مهارت‌های مختلفی را از جمله خواندن، گوش دادن، نوشتن و صحبت کردن را بیاموزیم. این شامل به دست آوردن واژگان و الگوهای دستور زبان است.
برنامه‌های زیادی وجود دارند که بر روی قواعد گرامری و ترجمه تمرکز می‌کنند، در حالی که برنامه های دیگری سعی می‌کنند کلمات جدید را در ذهن شما بگنجانند.
در اینجا لیستی از اپلیکیشن‌های آموزش زبان ایتالیایی که برای موفقیت در یادگیری ایتالیایی به آنها نیاز دارید آورده شده است.

14 اپلیکیشنی که برای یادگیری سریع ایتالیایی نیاز دارید


Ripeti con me

با کمال تعجب، بهترین روش برای یادگیری ایتالیایی یک برنامه نیست، بلکه یک دوره آموزشی آنلاین زبان است. با "Ripeti con me!"، با گوش دادن و تکرار جملات ایتالیایی را به طور مستقیم یاد می‌گیرید.
دوره صوتی ایتالیایی Ripeti Con Me از سطح مبتدی شروع می‌شود و بر واژگان ضروری ایتالیایی تمرکز دارد و برای مبتدیان قابل دسترسی باشد.
شما با گوش دادن و تکرار جملات در این اپلیکیشن زبان ایتالیایی خود را بهبود خواهید بخشید. به این ترتیب، کلمات جدید و نحوه تشکیل جملات را یاد می‌گیرید. 
در این اپ گرامر آموزش داده نمی‌شود، اما شما خودتان می‌توانید شروع به یادگیری نکات گرامری مختلف کنید و در این راه واژگان و دستور زبان به طور طبیعی به دست می‌آیند.
در طول دوره در این برنامه زبان، شما به موارد زیر تسلط می‌یابید
  • بهبود تلفظ
  • مستقیماً به زبان ایتالیایی فکر کنید
  • سریع تر و با اعتماد به نفس صحبت کنید
  • واژگان مفید را حفظ کنید
  • آشنایی با الگوهای دستور زبان

Pimsleur

Pimsleur یکی از شناخته شده‌ترین اپ‌ها در یادگیری زبان است. این اپلیکیشن بهترین برنامه جهت یادگیری ایتالیایی برای مبتدیانی است که میخواهند آهسته و پیوسته این زبان را بیاموزند.
نکته زیبای این اپلیکیشن این است که هرگز به شما اجازه نمی‌دهد شنونده‌ای منفعل شوید، بلکه شما را به صحبت کردن ترغیب می‌کند.
این برنامه شما را به تمرین صحبت کردن حتی اگر تنها هستید، وادار می‌کنند. فرآیند یادگیری این اپلیکیشن بدین صورت است که یادگیری ایتالیایی را برای مبتدیان آسان کرده است.

Glossika 

Glossika برای افراد مبتدی زبان نیست اگر به دنبال  اپی شروع کننده هستید این اپلیکیشن مناسب شما نیست.
Glossika یک دوره صوتی است. این اپلیکیشن اعتماد به نفس خوبی را در زبان آموز ایجاد می‌کند. این اپلیکیشن شما را به صدای بومی عادت می‌دهد و شما را به چالش می‌کشد.
روش این اپلیکیشن زبانی جمله محور و بسیار سنگین از نظر صوتی است. شما یک جمله را می‌شنوید و از شما خواسته می‌شود که آن را تکرار کنید.
این اپلیکیشن برای کسانی که از تئوری یادگیری زبان خسته شده‌اند و می‌خواهند هرچه سریع‌تر شروع به تمرین کنند بسیار عالی است.

Michel Thomas

 اگر در یادگیری ایتالیایی کاملاً تازه کار هستید، ابتدا وارد یک دوره گرامر مفصل نشوید زیرا اشتیاق شما را از بین می‌برد.
Michel Thomas یک دوره آموزشی صوتی است. شما با عبارات ساده شروع و به سرعت از آنها استفاده می‌کنید تا زمانی که یک  مهارت خوب از زبان را به دست آورید.
در طول مسیر، چند نکته گرامری جالب را توضیح می‌دهد، اما تمرکز اصلی دوره نیست. در پایان این دوره، حتی ممکن است بتوانید مکالمات بسیار ابتدایی با ایتالیایی زبانان داشته باشید و برخی از صحبت‌های آنان را درک کنید.
به این فکر نکنید که تا پایان دوره کاملاً به زبان مسلط باشید. اما احساس خواهید کرد که یادگیری این زبان کاملاً شدنی است و نکته کلیدی این است که این برنامه به شما اعتماد به نفس برای ادامه راه می‌دهد.

Rocket Italian

ممکن است از کتاب‌های درسی و همه محتواهای آموزشی خسته شده باشید اما اگر می‌خواهید به خوبی ایتالیایی صحبت کنید این اپ توضیحات خوبی در مورد نکات گرامری، نمونه‌های صوتی بسیار خوب و طیف وسیعی از ابزارها دارد تا بارها و بارها زبان خود را آزمایش کنید.
این اپ می‌تواند پیشرفت شما را در یادگیری ایتالیایی پیگیری کند تا چیزهایی را که با آنها مشکل دارید به یاد بیاورد. بسیاری از وبلاگ نویسان زبان ادعا می‌کنند که Rocket Italian بهترین برنامه برای یادگیری ایتالیایی است. پس مطمئناً محصول خوبی است.

چرا Rocket Italian بهترین برنامه زبان است؟

یکی از برجسته ترین و واضح ترین ویژگی‌های برنامه Rocket درس های صوتی تعاملی است. در این تمرینات نیم ساعته، شما در چارچوب یک مکالمه هدایت شده به سخنرانان مسلط گوش می‌دهید.
این گفتگوی ساختگی در قلب هر درس Rocket Italian قرار دارد و برای بهبود درک شنیداری و مهارت‌های گفتاری شما بسیار موثر است. 
هیچ برنامه دیگری (به غیر از شاید Pimsleur) به این اندازه به دنیای واقعی نزدیک نمی‌شود (حتی Rosetta Stone).
Rocket به‌جای تمرکز بر تمرین‌های معمولی که لزوماً مهارت‌های مکالمه‌ای شما را تقویت نمی‌کنند، روی مهارت گوش دادن و صحبت کردن تمرکز می‌کند.
برنامه ریزی یادگیری زبان ایتالیایی

فناوری تشخیص دقیق گفتار

یکی دیگر از نکات برجسته برنامه Rocket Italian، نرم افزار تشخیص گفتار آن است. Rocket از API گفتار وب Google برای ضبط صدای شما و درجه‌بندی تلفظ شما استفاده می‌کند و تلفظ شما را در مقیاسی از 1 تا 100 درجه بندی می‌کند و در تلاش برای بهبود لهجه، می باشد. 
دروس صوتی Rocket Italian و همچنین «درس های زبان و فرهنگ» تکمیلی مملو از توضیحات و نکات مفیدی است که به شما کمک می‌کند تمام قوانین و اصول مختلف گرامری زبان ایتالیایی را یاد بگیرید.

اپلیکیشن babble  

امتیاز قیمت ارزان
Babbel 7 تا 14 دلار در ماه هزینه دارد. در مقایسه با سایر برنامه‌های ایتالیایی، این اپ از مقرون به صرفه ترین ابزارهای یادگیری زبان در بازار است. و اصولا تخفیف‌هایی را شامل می‌شود که به صورت ماهانه وجود دارد. 
با این حال، ما Babbel را فقط به دلیل هزینه کم آن پیشنهاد نمی‌دهیم ویژگی حالب و جذاب این اپلیکیشن طراحی درس‌های کوتاه و جذاب آن‌ ست که هرکدام از درس‌ها فقط 10 تا 15 دقیقه زمان می‌برند، درس‌های این اپلیکیشن برای افراد پرمشغله‌ که فرصت کمی برای زبان خواندن دارند، مناسب است.
پلتفرم دیجیتال شیک و آسان برای استفاده
آخرین نسخه برنامه Babbel رابط کاربری جذابی داشته و مدرن، سرگرم کننده و فوق العاده آسان برای یادگیری است.

iTalki

چرا iTalki آسانترین روش برای یادگیری زبان ایتالیایی است؟ 
iTalki انتخاب خوبی خواهد بود.  زیرا به طور انحصاری بر آموزش یک به یک تمرکز دارد. برنامه این اپ کاملاً بر اساس کلاس‌های زنده با مربیان مسلط معتبر ساخته شده است و نوع شخصی سازی شده‌تری را ارائه می‌دهد.
iTalki برنامه ایتالیایی معمولی شما مانند Rosetta Stone یا Duolingo نیست. هیچ تمرین، درس یا تکلیفی وجود ندارد. 
نحوه کار در واقع بسیار ساده است. در وب‌سایت iTalki، ده‌ها مدرس ایتالیایی فهرست شده‌اند.
هر معلم یک بیوگرافی دقیق دارند که شامل رزومه کاری آن‌ها و زبان‌هایی که صحبت می‌کنند، می‌باشد. معلمان مهارت ایتالیایی خود را نیز طی یک ویدیوی سریع اعلام می‌کنند. 
 این اپ به شما امکان می‌دهد تا در میان معلمان پیمایش کنید، ببینید کدام معلم ممکن است با اهداف و سطح دانش شما هماهنگ‌تر باشد و سپس یکی را انتخاب کنید.
سایت استاد سلام نیز چنین امکاناتی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. شما با گردش در سایت می‌توانید رزومه اساتید را ببینید و استاد مدنظر خود را انتخاب و کلاس خود را رزرو کنید. دسترسی به معلم خصوصی ایتالیایی و یا هر زبان دیگری در سایت استاد سلام بسیار آسان است.

تدریس خصوصی زبان ایتالیایی در سایت استاد سلام در هر زمانی در دسترس است. پس همین حالا شروع کنید.

iTalki ایتالیایی برای کدام نوع از زبان آموزان بهتر است؟
برنامه iTalki یک راه خوب برای تعامل با معلمان با تجربه در یک محیط زنده، پرسیدن سؤالات فوری و دریافت بازخورد فوری است.

Rosetta Stone

این اپ کمی گران است و آموزشی ساده دارد. با این حال، این باعث می‌شود شما برای یادگیری ایتالیایی هیجان زده شوید همچنین این اپلیکیشن امکان یادیگری واژگان بسیار ابتدایی ایتالیایی را به شما می‌دهد.
بسیاری ممکن است فکر کنند که Rosetta Stone بهترین برنامه برای یادگیری زبان ایتالیایی است. اما برنامه‌های زیادی برای یادگیری ایتالیایی وجود دارد که کم و بیش همین کار را انجام می‌دهند و مقرون به صرفه تر هستند.

Mondly

Mondly اپلیکیشنی برای یادگیری افعال ایتالیایی به روشی بسیار آسان ساده و واضح است. همچنین دارای یک سیستم بسیار مفید برای یادگیری لغات می‌باشد. 
نکات گرامری ساده تا پیچیده داشته و برای دانش‌آموزان در هر سطحی از زبان ایتالیایی از سطح مبتدی تا سطح پیشرفته سازگار است.
همچنین یکی دیگر از جنبه‌های مفید این برنامه این است که می‌توانید پیشرفت خود را هر روز ذخیره کنید، بنابراین می‌توانید پیشرفت خود را در هنگام استفاده از برنامه مشاهده کرده و این قابلیت به زبان‌آموزان کمک می‌کند انگیزه بیشتری برای یادگیری این زبان داشته باشند.  
علاوه بر این یکی از جنبه‌های واقعا منحصر به فرد Mondly این است که کاربران می‌توانند با هم به صورت آنلاین ایتالیایی یاد بگیرند
همچنین شما می‌توانید با دوستان و حتی غریبه‌هایی که از هر جای دنیا از این برنامه استفاده می‌کنند رقابت کنید!
یکی از اشکالات Mondly این است که فقط برای یک دوره آزمایشی، رایگان است، پس از آن باید پرداخت خود را انجام دهید، اگرچه باید گفت با توجه به اهمیت محتوا، 20 دلار در سال زیاد به نظر نمی‌رسد.
Mondly برای IOS در App Store یا برای Android در Google Play در دسترس است.

Mosalingua

 Mosalingua یک برنامه عالی برای دانش‌آموزانی است که می‌خواهند ایتالیایی خود را بهبود بخشند (به ویژه دایره لغات خود) Mosalingua دارای روشی منحصر به فرد و موثر برای آموزش کلمات و عبارات ایتالیایی ایجاد کرده است.
یکی از ویژگی‌های بسیار مفید این برنامه این است که می‌توانید کلمات یا عباراتی را که می‌خواهید یاد بگیرید انتخاب کنید و تجربه یادگیری بیشتری را برای دانش‌آموز به ارمغان بیاورید.
یک اشکال احتمالی این است که نسخه رایگان فقط تعداد محدودی از کلمات ایتالیایی را برای زبان‌آموزان پوشش می‌دهد، عضویت ممتاز 4.99 دلار هزینه دارد، اما دارای 3000 فلش کارت برای یادگیری است که همگی همراه با یک آهنگ صوتی است و بنابراین شاید ارزشش را داشته باشد. ای اپلیکیشن برای IOS در App Store و برای Android در Google Play موجود است.

FluentU

FluentU یک پلت فرم محبوب برای یادگیری زبان است که از ویدیوهای واقعی از یوتیوب استفاده می‌کند و زیرنویس‌های تعاملی را شامل شده است. بیشتر ویدیوها کمتر از یک دقیقه طول می‌کشند و تعداد زیادی از آن‌ها تبلیغات هستند که از نکات منفی این اپ است.
فرهنگ لغت این اپلیکیشن بسیار جالب است این اپ ممکن است بهترین برنامه برای یادگیری ایتالیایی با مطالب دنیای واقعی باشد.

اپلیکیشن یادگیری زبان ایتالیایی

اگر پارتنر صحبت به ایتالیایی ندارید چگونه صحبت کردن خود را بهبود ببخشید؟

دوستان ایتالیایی شما برای معاشرت فوق‌العاده هستند، اما آن‌طور که می‌خواهید شما را اصلاح نمی‌کنند. اگر اینطور است، می‌توانید یک معلم AI ایتالیایی با فناوری GPT و بر اساس سطح خود، از طریق نوشتار یا گفتار، در مکالمات نامحدود، مبتدی، متوسط یا پیشرفته دریافت کنید. همچنین می‌توانید مقالات، واژگان یا هر نکته گرامری دیگر را تمرین کنید.
در حین چت، بازخورد فوری در مورد خطاهای خود دریافت می‌کنید. به علاوه،  در هر زمان می‌توانید بین ایتالیایی و انگلیسی جابجا شوید. با این اقدام نه تنها مهارت‌های نوشتاری، گرامر و واژگان خود را بهبود می‌بخشید، بلکه مهارت‌های گفتاری و تلفظ را نیز بهبود می‌بخشید.
هنوز در ذهن خود ترجمه می‌کنید؟ آیا می‌خواهید به طور واقعی ایتالیایی صحبت کنید؟ دوره های سایت استاد سلام را بررسی کنید تا مستقیماً به زبان ایتالیایی فکر کنید و به سرعت مسلط شوید!
این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.