دانلود جزوه سازمان بهره وری آسیایی - apo- Asian Productivity Organization از استاد

ارائه شده توسط :استاد
توضیحات : موسسات بهره‌وري پس از پايان جنگ جهاني دوم، ابتدا در اروپا و سپس در آسيا مستقر شدند. اولين مركز بهره‌وري در سال ۱۹۵۰ در فرانسه تاسيس شد .در اروپا «مركز بهره‌وري اروپايي» و در 11 مه 1961 سازمانی غیرسیاسی ، غیر سودآور و غیر تبعیض آمیز و پیش قدم در بهره وری ، برای توسعه بیشتر اقتصادی در آسیا و منطقه اقیانوسیه «سازمان بهره‌وري آسيايي» (APO) تشكيل شد. دفتر مرکزی سازمان apo در توکیو ژاپن قرار دارد
قیمت (تومان) : 10,000 تومان
جزوه های آموزشی مرتبط
  • مربیگری در قالب رهبری
    در نظريه هاي سازمان و مديريت و نيز در عمل، انسان هر روز نقش اساسي تري نسبت به گذشته مي گيرد و سازمان ها در رقابت، ناگزير به اتخاذ رويكردهاي نوين تري در بحث . . .
    ارائه شده توسط :استاد پارسا دوست محمدی

    جزوه مرتبط با: مدیریت بازرگانیمدیریترفتار سازمانیاصول مدیریتمشاوره آموزشی

  • بازاریابی مفهومی-contextual marketing
    بیش‌تر کارشناسان بازاریابی مفهومی را نسل بعدی بازاریابی محتوایی می‌دانند؛ بیل‌گیتس در سال ۱۹۹۶ عبارت پادشاه محتوا است را بیان کرد اما امروزه عمق و زوایای . . .
    ارائه شده توسط :استاد پارسا دوست محمدی

    جزوه مرتبط با: مدیریت بازرگانیمدیریت بازاریابی

  • برند-ارزش برند-موتو-برندسازی
    اصطلاح برند به مفهومی در تجارت و بازاریابی اشاره دارد که یک شرکت، محصول یا فرد را از سایر همسان ها تمایز می دهد. برندها قابل لمس نیستند و بیشتر به عنوان یک حس . . .
    ارائه شده توسط :استاد پارسا دوست محمدی

    جزوه مرتبط با: مدیریت بازرگانیبرندینگمدیریت بازاریابی

  • زنجیره تامین- supply chain
    زنجیره تامین (supply chain)، شبکه‌ای از فرآیندها با هدف تامین کالاها و خدمات است. این زنجیره در برگیرنده تامین کنندگان، تولید کنندگان، توزیع کنندگان و . . .
    ارائه شده توسط :استاد پارسا دوست محمدی

    جزوه مرتبط با: مدیریت بازرگانیمدیریت تولیدمدیریت بازاریابی

  • زنجیره ارزش value chain
    زنجیره ارزش برای توصیف کلیه فعالیت‌های کسب و کار مورد نیاز جهت ایجاد یک محصول از ابتدا تا پایان استفاده می‌شود (به عنوان مثال طراحی، تولید، توزیع و غیره). . . .
    ارائه شده توسط :استاد پارسا دوست محمدی

    جزوه مرتبط با: مدیریت بازرگانیمدیریت بازاریابی