دانلود جزوه بازاریابی مفهومی-contextual marketing از استاد
ارائه شده توسط :استاد
توضیحات : بیشتر کارشناسان بازاریابی مفهومی را نسل بعدی بازاریابی محتوایی میدانند؛ بیلگیتس در سال ۱۹۹۶ عبارت پادشاه محتوا است را بیان کرد اما امروزه عمق و زوایای بیشتری از این عبارت در بین کسبوکارها مشخص شده است. «بازاریابی محتوایی به معنای انتقال محتوا به مخاطبین مناسب از کانال مناسب و در زمان مناسب است». پس شاید شما هم تا این قسمت از مطلب متوجه شده باشید که بازاریابی مفهومی چیزی فراتر از خود محتوا است. در بازاریابی محتوایی قرار است که ما یک محتوای اصولی را از کانالی مناسب به مخاطب برسانیم. البته این فرآیند باید در زمانی مشخص اتفاق بیافتد تا بیشترین اثرگذاری صورت بگیرد. معمولا در بازاریابی مفهومی تمرکز بر خود محصول یا آن خدمت نیست بلکه تمرکز اصلی بر ایجاد رابطه و معرفی یک سبک زندگی جدید است. بازاریابی مفهومی یکی از جدیدترین روشهای بازاریابی است و به همین خاطر است که اطلاعات چندانی از آن در سطح اینترنت نیست. حتی ممکن است در سالهای آینده زوایای پنهانی از این بازاریابی شناخته و معرفی شود که امروز توجهی به آن نشده است. معمولا روشهای مختلف بازاریابی در طول زمان دچار تغییراتی میشوند و حتی این تعاریف توسط سازمانهای مربوطه جهانی هم هر چند سال یک بار به شکل کامل تغییر میکنند یا اصلاح میشوند. معمولا تغییرات مفاهیم بازاریابی بر اساس دادههای روز اتفاق میافتد.
قیمت (تومان) : 10,000 تومان
کاربر گرامی جهت خرید جزوه باید در سایت لاگین کرده و در صورت نداشتن عضویت اقدام به ثبت نام بفرمایید.
جزوه های آموزشی مرتبط
مدیریت ارتباط با مشتری CRM
اگر CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری را نشناسید و بخواهید توضیحی بسیار ساده و کاربردی در مورد آن بدانید، آنچه در فصل اول این جزوه ارائه شده، میتواند یک نقطه شروع . . .
ارائه شده توسط :استاد مهران حسنخانی
جزوه مرتبط با: مدیریتمدیریت فروشمدیریت بازاریابیمدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت بازاریابی
منشأ و رکن اساسی نظام بازاریابی، نیاز وخواسته های انسان است. محصول زاییده نیاز بشر است، هر چیزی را که خدمتی ارائه دهد یا نیازی را برآورده سازد، می توان محصول . . .
ارائه شده توسط :استاد مهران حسنخانی
جزوه مرتبط با: مدیریتمدیریت بازاریابی
مربیگری در قالب رهبری
در نظريه هاي سازمان و مديريت و نيز در عمل، انسان هر روز نقش اساسي تري نسبت به گذشته مي گيرد و سازمان ها در رقابت، ناگزير به اتخاذ رويكردهاي نوين تري در بحث . . .
ارائه شده توسط :استاد پارسا دوست محمدی
جزوه مرتبط با: مدیریت بازرگانیمدیریترفتار سازمانیاصول مدیریتمشاوره آموزشی
برند-ارزش برند-موتو-برندسازی
اصطلاح برند به مفهومی در تجارت و بازاریابی اشاره دارد که یک شرکت، محصول یا فرد را از سایر همسان ها تمایز می دهد. برندها قابل لمس نیستند و بیشتر به عنوان یک حس . . .
ارائه شده توسط :استاد پارسا دوست محمدی
جزوه مرتبط با: مدیریت بازرگانیبرندینگمدیریت بازاریابی
سازمان بهره وری آسیایی - apo- Asian Productivity Organization
موسسات بهرهوري پس از پايان جنگ جهاني دوم، ابتدا در اروپا و سپس در آسيا مستقر شدند. اولين مركز بهرهوري در سال ۱۹۵۰ در فرانسه تاسيس شد .در اروپا «مركز بهرهوري . . .
ارائه شده توسط :استاد پارسا دوست محمدی