بازاریابی مفهومی-contextual marketing

دانلود جزوه بازاریابی مفهومی-contextual marketing از استاد پارسا دوست محمدی

ارائه شده توسط : استاد پارسا دوست محمدی
توضیحات : بیش‌تر کارشناسان بازاریابی مفهومی را نسل بعدی بازاریابی محتوایی می‌دانند؛ بیل‌گیتس در سال ۱۹۹۶ عبارت پادشاه محتوا است را بیان کرد اما امروزه عمق و زوایای بیش‌تری از این عبارت در بین کسب‌وکارها مشخص شده است. «بازاریابی محتوایی به معنای انتقال محتوا به مخاطبین مناسب از کانال مناسب و در زمان مناسب است». پس شاید شما هم تا این قسمت از مطلب متوجه شده باشید که بازاریابی مفهومی چیزی فراتر از خود محتوا است. در بازاریابی محتوایی قرار است که ما یک محتوای اصولی را از کانالی مناسب به مخاطب برسانیم. البته این فرآیند باید در زمانی مشخص اتفاق بیافتد تا بیش‌ترین اثرگذاری صورت بگیرد. معمولا در بازاریابی مفهومی تمرکز بر خود محصول یا آن خدمت نیست بلکه تمرکز اصلی بر ایجاد رابطه و معرفی یک سبک زندگی جدید است. بازاریابی مفهومی یکی از جدیدترین روش‌های بازاریابی است و به همین خاطر است که اطلاعات چندانی از آن در سطح اینترنت نیست. حتی ممکن است در سال‌های آینده زوایای پنهانی از این بازاریابی شناخته و معرفی شود که امروز توجهی به آن نشده است. معمولا روش‌های مختلف بازاریابی در طول زمان دچار تغییراتی می‌شوند و حتی این تعاریف توسط سازمان‌های مربوطه جهانی هم هر چند سال یک بار به شکل کامل تغییر می‌کنند یا اصلاح می‌شوند. معمولا تغییرات مفاهیم بازاریابی بر اساس داده‌های روز اتفاق می‌افتد.
قیمت (تومان) : 10,000 تومان
کاربر گرامی جهت ادامه مراحل درصورت داشتن عضویت وارد سایت شده و یا ثبت نام کنید.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.