دانلود جزوه مدیریت بازاریابی از استاد مهران حسنخانی

ارائه شده توسط :استاد مهران حسنخانی
توضیحات : منشأ و رکن اساسی نظام بازاریابی، نیاز وخواسته های انسان است. محصول زاییده نیاز بشر است، هر چیزی را که خدمتی ارائه دهد یا نیازی را برآورده سازد، می توان محصول قلمداد کرد که شامل افراد، مکان ها، سازمان ها، خدمات وعقاید است. به عبارت دیگرمحصول عبارت است از چیزی که قادر به ارضاء یک خواسته باشد. نیاز بیان کننده ی حالت محرومیت احساس شده در فرد است. محصولات به هر اندازه که خواسته های فرد را برآورده کنند داراي ارزشند. خواسته در بازاریابی، شکل برآورده ساختن نیازهاست وتقاضا توانایی رفع خواسته است. این فایل شامل 16 صفحه و به صورت pdf است.
قیمت (تومان) : 14,500 تومان
جزوه های آموزشی مرتبط
  • مدیریت ارتباط با مشتری CRM
    اگر CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری را نشناسید و بخواهید توضیحی بسیار ساده و کاربردی در مورد آن بدانید، آنچه در فصل اول این جزوه ارائه شده، می‌تواند یک نقطه شروع . . .
    ارائه شده توسط :استاد مهران حسنخانی

    جزوه مرتبط با: مدیریتمدیریت فروشمدیریت بازاریابیمدیریت ارتباط با مشتری

  • مربیگری در قالب رهبری
    در نظريه هاي سازمان و مديريت و نيز در عمل، انسان هر روز نقش اساسي تري نسبت به گذشته مي گيرد و سازمان ها در رقابت، ناگزير به اتخاذ رويكردهاي نوين تري در بحث . . .
    ارائه شده توسط :استاد پارسا دوست محمدی

    جزوه مرتبط با: مدیریت بازرگانیمدیریترفتار سازمانیاصول مدیریتمشاوره آموزشی

  • بازاریابی مفهومی-contextual marketing
    بیش‌تر کارشناسان بازاریابی مفهومی را نسل بعدی بازاریابی محتوایی می‌دانند؛ بیل‌گیتس در سال ۱۹۹۶ عبارت پادشاه محتوا است را بیان کرد اما امروزه عمق و زوایای . . .
    ارائه شده توسط :استاد پارسا دوست محمدی

    جزوه مرتبط با: مدیریت بازرگانیمدیریت بازاریابی

  • برند-ارزش برند-موتو-برندسازی
    اصطلاح برند به مفهومی در تجارت و بازاریابی اشاره دارد که یک شرکت، محصول یا فرد را از سایر همسان ها تمایز می دهد. برندها قابل لمس نیستند و بیشتر به عنوان یک حس . . .
    ارائه شده توسط :استاد پارسا دوست محمدی

    جزوه مرتبط با: مدیریت بازرگانیبرندینگمدیریت بازاریابی

  • زنجیره تامین- supply chain
    زنجیره تامین (supply chain)، شبکه‌ای از فرآیندها با هدف تامین کالاها و خدمات است. این زنجیره در برگیرنده تامین کنندگان، تولید کنندگان، توزیع کنندگان و . . .
    ارائه شده توسط :استاد پارسا دوست محمدی

    جزوه مرتبط با: مدیریت بازرگانیمدیریت تولیدمدیریت بازاریابی