دانلود جزوه زنجیره تامین- supply chain از استاد

ارائه شده توسط :استاد
توضیحات : زنجیره تامین (supply chain)، شبکه‌ای از فرآیندها با هدف تامین کالاها و خدمات است. این زنجیره در برگیرنده تامین کنندگان، تولید کنندگان، توزیع کنندگان و فروشندگان است که به شکل منسجم در راستای افزایش سطح رضایتمندی مشتریان همکاری می‌کنند.
قیمت (تومان) : 5,000 تومان
جزوه های آموزشی مرتبط
  • مدیریت ارتباط با مشتری CRM
    اگر CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری را نشناسید و بخواهید توضیحی بسیار ساده و کاربردی در مورد آن بدانید، آنچه در فصل اول این جزوه ارائه شده، می‌تواند یک نقطه شروع . . .
    ارائه شده توسط :استاد مهران حسنخانی

    جزوه مرتبط با: مدیریتمدیریت فروشمدیریت بازاریابیمدیریت ارتباط با مشتری

  • مدیریت بازاریابی
    منشأ و رکن اساسی نظام بازاریابی، نیاز وخواسته های انسان است. محصول زاییده نیاز بشر است، هر چیزی را که خدمتی ارائه دهد یا نیازی را برآورده سازد، می توان محصول . . .
    ارائه شده توسط :استاد مهران حسنخانی

    جزوه مرتبط با: مدیریتمدیریت بازاریابی

  • مربیگری در قالب رهبری
    در نظريه هاي سازمان و مديريت و نيز در عمل، انسان هر روز نقش اساسي تري نسبت به گذشته مي گيرد و سازمان ها در رقابت، ناگزير به اتخاذ رويكردهاي نوين تري در بحث . . .
    ارائه شده توسط :استاد پارسا دوست محمدی

    جزوه مرتبط با: مدیریت بازرگانیمدیریترفتار سازمانیاصول مدیریتمشاوره آموزشی

  • بازاریابی مفهومی-contextual marketing
    بیش‌تر کارشناسان بازاریابی مفهومی را نسل بعدی بازاریابی محتوایی می‌دانند؛ بیل‌گیتس در سال ۱۹۹۶ عبارت پادشاه محتوا است را بیان کرد اما امروزه عمق و زوایای . . .
    ارائه شده توسط :استاد پارسا دوست محمدی

    جزوه مرتبط با: مدیریت بازرگانیمدیریت بازاریابی

  • برند-ارزش برند-موتو-برندسازی
    اصطلاح برند به مفهومی در تجارت و بازاریابی اشاره دارد که یک شرکت، محصول یا فرد را از سایر همسان ها تمایز می دهد. برندها قابل لمس نیستند و بیشتر به عنوان یک حس . . .
    ارائه شده توسط :استاد پارسا دوست محمدی

    جزوه مرتبط با: مدیریت بازرگانیبرندینگمدیریت بازاریابی