- مقدمهاین فایل مقدمه ای بر دروس و جزوات بعدی آموزش بازرگانی است.
- مربیگری در قالب رهبریدر نظريه هاي سازمان و مديريت و نيز در عمل، انسان هر روز نقش اساسي تري نسبت به گذشته مي گيرد و سازمان ها در رقابت، ناگزير به اتخاذ رويكردهاي نوين تري در بحث . . .ارائه شده توسط : استاد پارسا دوست محمدی
جزوه مرتبط با: مدیریت بازرگانی مدیریت رفتار سازمانی اصول مدیریت مشاوره آموزشی
- بازاریابی مفهومی-contextual marketingبیشتر کارشناسان بازاریابی مفهومی را نسل بعدی بازاریابی محتوایی میدانند؛ بیلگیتس در سال ۱۹۹۶ عبارت پادشاه محتوا است را بیان کرد اما امروزه عمق و زوایای . . .ارائه شده توسط : استاد پارسا دوست محمدی
جزوه مرتبط با: مدیریت بازرگانی مدیریت بازاریابی
- برند-ارزش برند-موتو-برندسازیاصطلاح برند به مفهومی در تجارت و بازاریابی اشاره دارد که یک شرکت، محصول یا فرد را از سایر همسان ها تمایز می دهد. برندها قابل لمس نیستند و بیشتر به عنوان یک حس . . .ارائه شده توسط : استاد پارسا دوست محمدی
جزوه مرتبط با: مدیریت بازرگانی برندینگ مدیریت بازاریابی
- بوم کسب و کاربوم مدل کسب و کار یا طرح مدل کسب و کار ابزاری ساده است که ۹ بخش تشکیلدهندهی مدلکسب و کار را شرح میدهد. این قسمتها شامل بخش(های) مشتریان، ارزش پیشنهادی، . . .ارائه شده توسط : استاد پارسا دوست محمدی
جزوه مرتبط با: مدیریت بازرگانی مدیریت تولید مدیریت بازاریابی کارآفرینی
- سازمان بهره وری آسیایی - apo- Asian Productivity Organizationموسسات بهرهوري پس از پايان جنگ جهاني دوم، ابتدا در اروپا و سپس در آسيا مستقر شدند. اولين مركز بهرهوري در سال ۱۹۵۰ در فرانسه تاسيس شد .در اروپا «مركز بهرهوري . . .ارائه شده توسط : استاد پارسا دوست محمدی
جزوه مرتبط با: مدیریت بازرگانی سازمانهای بین المللی
- زنجیره تامین- supply chainزنجیره تامین (supply chain)، شبکهای از فرآیندها با هدف تامین کالاها و خدمات است. این زنجیره در برگیرنده تامین کنندگان، تولید کنندگان، توزیع کنندگان و . . .ارائه شده توسط : استاد پارسا دوست محمدی
جزوه مرتبط با: مدیریت بازرگانی مدیریت تولید مدیریت بازاریابی
- زنجیره ارزش value chainزنجیره ارزش برای توصیف کلیه فعالیتهای کسب و کار مورد نیاز جهت ایجاد یک محصول از ابتدا تا پایان استفاده میشود (به عنوان مثال طراحی، تولید، توزیع و غیره). . . .ارائه شده توسط : استاد پارسا دوست محمدی
جزوه مرتبط با: مدیریت بازرگانی مدیریت بازاریابی
- سیستم تولید بهنگام-just in time- jit systemسيستم بهنگام ( JIT ) برای اولين بار توسط شر کت تويوتای زاپن بکار گرفته شد. در اين سيستم بر خلاف مديريتِ سنتي موجودي کالا ، موجودي نوعي اتلاف منابع تلقي مي شود. . . .ارائه شده توسط : استاد پارسا دوست محمدی
جزوه مرتبط با: مدیریت بازرگانی مدیریت تولید