برند-ارزش برند-موتو-برندسازی
دانلود جزوه برند-ارزش برند-موتو-برندسازی از استاد پارسا دوست محمدی
ارائه شده توسط : استاد پارسا دوست محمدی
توضیحات : اصطلاح برند به مفهومی در تجارت و بازاریابی اشاره دارد که یک شرکت، محصول یا فرد را از سایر همسان ها تمایز می دهد. برندها قابل لمس نیستند و بیشتر به عنوان یک حس و شناخت نسبت به یک شرکت، فرد، یا محصول شناخته می شود. تمام برندها از یک نشانه به عنوان لوگو استفاده می کنند که به شناسایی هویت برند در بازار کمک می کند. اغلب مردم ممکن است تفاوت بین برند و لوگو را ندانند. برند در واقع ارزشی است که برای مخاطب به عنوان بارزترین شاخصه شناخته می شود و لوگو؛ علامتی است که برند با آن شناخته می شود.
قیمت (تومان) : 15,000 تومان
ورود
ایمیل یا شماره موبایل*
رمز عبور*
ثبت نام شاگرد/معلم/مدیر آموزشگاه و مدرسه در استادسلام
اگر خارج از ایران هستید ،حتما ایمیل را وارد کنید.