برند-ارزش برند-موتو-برندسازی

دانلود جزوه برند-ارزش برند-موتو-برندسازی از استاد پارسا دوست محمدی

ارائه شده توسط : استاد پارسا دوست محمدی
توضیحات : اصطلاح برند به مفهومی در تجارت و بازاریابی اشاره دارد که یک شرکت، محصول یا فرد را از سایر همسان ها تمایز می دهد. برندها قابل لمس نیستند و بیشتر به عنوان یک حس و شناخت نسبت به یک شرکت، فرد، یا محصول شناخته می شود. تمام برندها از یک نشانه به عنوان لوگو استفاده می کنند که به شناسایی هویت برند در بازار کمک می کند. اغلب مردم ممکن است تفاوت بین برند و لوگو را ندانند. برند در واقع ارزشی است که برای مخاطب به عنوان بارزترین شاخصه شناخته می شود و لوگو؛ علامتی است که برند با آن شناخته می شود.
قیمت (تومان) : 15,000 تومان
کاربر گرامی جهت ادامه مراحل درصورت داشتن عضویت وارد سایت شده و یا ثبت نام کنید.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.