دانلود جزوه مدیریت ارتباط با مشتری CRM از استاد مهران حسنخانی
ارائه شده توسط :استاد مهران حسنخانی
توضیحات : اگر CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری را نشناسید و بخواهید توضیحی بسیار ساده و کاربردی در مورد آن بدانید، آنچه در فصل اول این جزوه ارائه شده، میتواند یک نقطه شروع خوب باشد. طرح درس جزوه: عنوان جزوه درسی: مدیریت ارتباط با مشتری CRM فصل اول از 4 فصل اگر CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری را نشناسید و بخواهید توضیحی بسیار ساده و کاربردی در مورد آن بدانید، آنچه در فصل اول این جزوه درسی مطالعه می کنید، می تواند نقطه شروع خوبی باشد. موفق باشید.
قیمت (تومان) : 19,500 تومان
کاربر گرامی جهت خرید جزوه باید در سایت لاگین کرده و در صورت نداشتن عضویت اقدام به ثبت نام بفرمایید.
جزوه های آموزشی مرتبط
مدیریت بازاریابی
منشأ و رکن اساسی نظام بازاریابی، نیاز وخواسته های انسان است. محصول زاییده نیاز بشر است، هر چیزی را که خدمتی ارائه دهد یا نیازی را برآورده سازد، می توان محصول . . .
ارائه شده توسط :استاد مهران حسنخانی
جزوه مرتبط با: مدیریتمدیریت بازاریابی
مربیگری در قالب رهبری
در نظريه هاي سازمان و مديريت و نيز در عمل، انسان هر روز نقش اساسي تري نسبت به گذشته مي گيرد و سازمان ها در رقابت، ناگزير به اتخاذ رويكردهاي نوين تري در بحث . . .
ارائه شده توسط :استاد پارسا دوست محمدی
جزوه مرتبط با: مدیریت بازرگانیمدیریترفتار سازمانیاصول مدیریتمشاوره آموزشی
بازاریابی مفهومی-contextual marketing
بیشتر کارشناسان بازاریابی مفهومی را نسل بعدی بازاریابی محتوایی میدانند؛ بیلگیتس در سال ۱۹۹۶ عبارت پادشاه محتوا است را بیان کرد اما امروزه عمق و زوایای . . .
ارائه شده توسط :استاد پارسا دوست محمدی
جزوه مرتبط با: مدیریت بازرگانیمدیریت بازاریابی
برند-ارزش برند-موتو-برندسازی
اصطلاح برند به مفهومی در تجارت و بازاریابی اشاره دارد که یک شرکت، محصول یا فرد را از سایر همسان ها تمایز می دهد. برندها قابل لمس نیستند و بیشتر به عنوان یک حس . . .
ارائه شده توسط :استاد پارسا دوست محمدی
جزوه مرتبط با: مدیریت بازرگانیبرندینگمدیریت بازاریابی
زنجیره تامین- supply chain
زنجیره تامین (supply chain)، شبکهای از فرآیندها با هدف تامین کالاها و خدمات است. این زنجیره در برگیرنده تامین کنندگان، تولید کنندگان، توزیع کنندگان و . . .
ارائه شده توسط :استاد پارسا دوست محمدی