تاریخ انتشار:

در الکامپ امسال چه خبر است؟

در الکامپ امسال چه خبر است؟

بالاخره زمان برگزاری الکامپ فرا رسید.بیست و دومین دوره ی نمایشگاه الکامپ,الکترونیک,کامپیوتر و تجارت الکترونیک از فردا پنج شنبه 25 آذر در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار ممیشه و تا یکشنبه 28 آذر ساعت 5 بعدازظهر میتونین به نمایشگاه بیاین و از آخرین دستاوردهای شرکت های داخلی و بعضی شرکت های خارجی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات باخبر بشین.

الکامپ بزرگترین رویداد ict کشورمونه که تلاش میشه هرسال بهتر و گسترده تر از سال قبل برگزار بشه.به همین منظور,چند دوره است که در الکامپ سالنی به کسب و کارهای اینترنتی نوپا اختصاص داده شده تا جدیدترین تحولات این صنعت نمایش داده بشه. استارتاپهای زیادی داوطلب شرکت در نمایشگاه امسال بودند که تعدادشون حتی دو برابر ظرفیت نمایشگاه بود و از بین اینها تعدادی انتخاب شدند...ما هم تلاش کردیم تا در نمایشگاه باشیم و خبر هیجان انگیز امسال برای استادسلامیها,حضور استاد سلام در سالن استارتاپ هاست... اگر برنامه دارید از نمایشگاه دیدن کنید حتما به غرفه ی ما سر بزنید.مدت نمایشگاه 4 روزه که با تعطیلی پیش رو یعنی فرصت خیلی خوبی دارین برای برنامه ریزی بازدید از نمایشگاه.سالن 18 غرفه ی f16 منتظر دیدار شما هستیم.راستی,استادهای عزیزی که در نمایشگاه برای استفاده از طرح های استاد سلام ثبت نام می کنید, یه تخفیف عالی 50 درصدی در انتظارتون هست.از این فرصت استفاده کنید.

تا به حال تدریس خصوصی انگلیسی ، تدریس خصوصی تافل ، تدریس خصوصی آیلتس ، تدریس خصوصی ریاضی ، تدریس خصوصی فیزیک ، تدریس خصوصی شیمی ، تدریس خصوصی عربی ، تدریس خصوصی فوتوشاپ ، تدریس خصوصی زبان انگلیسی ، تدریس خصوصی اتوکد و یا هر درس دیگری رو احتیاج داشتید استادسلام کنارتون بوده و هست و حالا تیم استادسلام در الکامپ حاضر شده تا از نزدیک صحبتهاتون رو بشنوه. پس غرفه 18 سالن f16 یادتون نره،منتظر دیدارتون هستیم.

استادسلام تمامیتش آموزش هست منم 5 سالی هست در این کشتی آموزشی در حرکتم و یادمیگیرم و نتیجه ها رو می نویسم از اراک هستم و به صورت دورکاری با استادسلام همراهم، همه ساعتهام با اتفاقات سایت، رنگی شده: خوشرنگ، کارم را دوست دارم، شخصیت های ارزشمند شما استادها و علاقه مندان مسیر یادگیری هم همیشه علاقه ام را به کارم بیشتر می کند
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.