تاریخ انتشار:

اپلیکیشن‌های مناسب برای تمرین یوگا

اپلیکیشن‌های مناسب برای تمرین یوگا

اپلیکیشن‌های مناسب برای تمرین یوگا

اگر به دنبال بهترین برنامه رایگان یوگا برای پیگیری پیشرفت خود و همچنین یافتن تمرینات سرگرم کننده جدید هستید این مقاله مناسب شما است. در اینجا قصد داریم به معرفی چندین اپلیکیشن برای تمرین یوگا بپردازیم:
اگر مبتدی هستید و به دنبال اپلیکیشنی برای پوشش دادن همه اصول اولیه هستید، یا اگر یک یوگی با تجربه هستید و به دنبال برنامه‌های یوگا رایگان برای الهام بخشیدن به جلسه بعدی خود هستید، ما می‌توانیم تضمین کنیم که اپلیکیشن مناسب شما در این لیست وجود دارد.  
بهترین اپلیکیشن‌های رایگان یوگا به شرح زیر است:

Yoga for Beginners Mind + Body

شاید اینطور به نظر برسد که اپلیکیشن‌های رایگان یوگا در مقایسه با همتایان پولی خود ابتدایی باشند، اما مطمئناً بدین صورت نیست. این اپلیکیشن انتخاب بی‌نظیری است و دارای تمرینات طبقه بندی شده می‌باشد که بر اساس زمان و روز برنامه ریزی شده است.
ویژگی دسته بندی آسان از قابلیت‌های جذاب این اپلیکیشن می‌باشد به ویژه اگر مبتدی هستید و مطمئن نیستید که کدام تمرین مناسب شما است. 
به عنوان مثال، دسته‌های گوناگون ارائه شده در اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهند به راحتی یک جلسه یوگا صبحگاهی خوب یا یک تمرین یوگا را پیدا کنید و تا به طور خاص بر روی عضلات شکم و یا کمر متمرکز شوید. 
این برنامه دارای بخش ویژه‌ای با عنوان "یوگای مبتدی" است. این بخش تمام اصول اولیه‌‌ای را که باید قبل از پیشرفت در حرکت‌های پیچیده‌تر بدانید، به شما آموزش می‌دهد.
این برنامه همچنین به شما امکان می‌دهد تمرینات خود را بسازید و سفارشی کنید. شما بعد از آشنایی بیشتر با یوگا، می‌توانید کنترل برنامه خود را در دست بگیرید.
نه تنها این، همه تمرینات 100٪ رایگان بوده و اگر از این برنامه در آیفون یا هر دستگاه دیگر اپل استفاده می‌کنید، از ادغام آن با Apple Health بهره مند می‌شوید که ردیابی تمرینات، کاهش وزن و تعداد کالری‌های سوزانده شده را آسان تر می‌کند.
این اپلیکیشن نه تنها یکی از بهترین برنامه‌های یوگای رایگان برای مبتدیان است، بلکه جز یکی از بهترین برنامه‌های رایگان یوگا می‌باشد.
یوگا‌کاران با این اپلیکیشن می‌توانند برای شخصی‌سازی هر تمرین بهره‌مند شده و همچنین می‌توانند یک برنامه کاملاً شخصی‌شده و سفارشی برای خود ایجاد کنند.

 Simply Yoga

برنامه رایگان Simply yoga بسیار محبوب است. این برنامه امتیاز قابل توجه 4.6 را در فروشگاه برنامه اپل و رتبه 4.5 ستاره را در فروشگاه Google Play کسب کرده است.
برنامه Simply Yoga برای فردی که که اولین گام خود را به دنیای یوگا می‌گذارد عالی است. همچنین محتوای زیادی برای کاربران پیشرفته در این اپ وجود دارد. یکی از امکانات این اپلیکیشن دارا بودن کلاس‌های یوگای پخش‌شده از یوگی‌ها در سراسر جهان است. به‌علاوه، مربی یوگا در این اپلیکیشن، متخصصانی معتبر هستند.
در اپ هر ویدیو با دستورالعمل‌های واضح و دقیق، از جمله زمان شروع و پایان یک ژست، و همچنین پیچیدگی‌های آن ارائه شده است.
نسخه رایگان این برنامه بیش از 35 حالت مختلف را برای همه سطوح ارائه می‌دهد و استفاده از آن آسان است. شما به سادگی انتخاب می‌کنید که تمرین شما چقدر طول بکشد و سپس راهنمایی‌های مدرس یوگا خود را دنبال کنید.
سطح بالای تخصص، Simply Yoga را به بهترین برنامه رایگان یوگا برای افرادی که به دنبال آموزش حرفه‌ای در خانه هستند تبدیل می‌کند.
هرکسی می‌تواند یک جلسه سریع 20 دقیقه‌ای را در روز خود جای دهد، اما اگر به دنبال ارتقای کار هستید، برنامه‌های 60 دقیقه‌ای در اپ Simply Yoga عالی هستند.



 Yoga-Go for Weight Loss Beginners

مردم به دلایل مختلفی یوگا را امتحان می‌کنند. اگر شما به دنبال کاهش وزن با یوگا هستید، این اپ برای شروع فوق العاده است. یوگا به طور کلی می‌تواند به شما کمک کند تا به اهداف کاهش وزن خود نزدیک شوید.
این برنامه  تمرینات یوگا و کاهش وزن را کاملاً ترکیب می‌کند به گونه‌ای که تمرینات آنقدر آرامش بخش هستند که فرد حتی احساس نمی‌کند در حال سوزاندن کالری است.
موسیقی آرام‌بخش و صدای آرام‌بخش معلم یوگا با شما در مورد هر تمرین با جزئیات پیچیده صحبت می‌کند. بنابراین این برنامه برای کسانی که قبلاً هرگز یوگا را امتحان نکرده‌اند یا مدتی است که تمرین نکرده‌اند کاملاً عالی است.
این اپلیکیشن بدون شک بهترین برنامه یوگا برای کاهش وزن است که دانلود آن رایگان می‌باشد زیرا اپلیکیشنی است که به طور خاص برای کاهش وزن طراحی شده است.
در حالی که کاهش وزن تمرکز اصلی این اپلیکیشن است، اپلیکیشن شامل برنامه‌های یوگا برای خواب بهتر، بهبود تعادل و کاهش استرس نیز می‌باشد. البته، همه اینها به هدف کلی کاهش وزن کمک می‌کند.
از بین تمام برنامه‌های یوگا رایگان موجود در لیست، این برنامه مطمئناً یکی از اپ‌های مورد علاقه کاربران است. برای به حداکثر رساندن نتایج، توصیه می‌کنیم تمرینات این برنامه را با رژیم یوگا همراه کنید. این برنامه به دلیل دسترسی و نگرش مناسب آن برای تناسب اندام جذاب است.

 Grokker

مجموعه گسترده‌ای از برنامه‌ها و موقعیت‌های یوگا همگی خوب و مناسب هستند، اما برخی از ما به رویکرد رسمی‌تری نیاز داریم، مانند موادری که لازم است از یک مربی شخصی دریافت کنید.
اینجاست که اپلیکیشن Grokker وارد می‌شود. این برنامه حاوی 1000 ویدیو در مورد یوگا و مدیتیشن و همچنین نکات کلی تناسب اندام و محتوای آشپزی سالم است. معلم مدیتیشن نیز در این اپ در دسترس است. برای این اپلیکیشن، ایجاد چالش‌های مختلف و برنامه‌های ساختاریافته مهم‌ترین نکته است. و باید اشاره کرد که طول هر یک از برنامه‌ها متفاوت است و هر کدام هدف مشخص و متفاوتی دارند.
به عنوان مثال، برنامه 21 روزه یک برنامه فوق العاده و همه جانبه برای عضله سازی، کاهش وزن و افزایش تحرک طراحی شده است. با این برنامه، تمرینات فقط 15 دقیقه طول می‌کشد، اما برنامه نزدیک به یک ماه ادامه دارد.
تنظیم قند 14 روزه کوتاهتر برای کسانی طراحی شده است که نیاز به کاهش مصرف شکر دارند. این برنامه موجب کاهش قند شده و باعث ایجاد عادات جدید در فرد و تبدیل عادت به به یک عادت طولانی مدت است.
7 دقیقه جلسات یوگا، پیلاتس برای گرم کردن یا کمک به هر گونه درد عضلانی مناسب است که در این اپلیکیشن گنجانده شده است. همه این‌ ویژگی‌ها Grokker را به یک برنامه خوب و رایگان برای افراد یوگی تبدیل می‌کند. اگر به دنبال تناسب اندام و تغذیه سالم هستید، این برنامه یک گزینه عالی است.
همچنین ذخیره، دسته بندی و ذخیره ویدیوها بسیار ساده بوده است، به طوری که دسترسی به موارد دلخواه شما آسان است.
اگر اولین قدم‌های خود را در دنیای یوگا برمی‌دارید و می‌خواهید رویکردی ساختارمندتر و آسان‌تر با نتایج کاملاً قابل تعریف داشته باشید، نمی‌توانیم Grokker را بیش از این توصیه کنیم.

 Underbelly

آیا تا به حال این احساس را داشته‌اید که یوگا برای شما مناسب نیست؟ Underbelly اینجاست تا نظر شما را تغییر دهد و به شما نشان دهد که هر فردی با هر سطح تناسب اندام می‌تواند از تمام مزایای یوگا بهره مند شود.
حتی اگر قبلاً یوگا را امتحان نکرده‌اید، راهنمایی‌های Underbelly را دوست خواهید داشت. جلسات آرام و سرگرم کننده بوده و هرگز احساس ترس نمی‌کنید. بهتر از این، تمرکز زیادی بر روی ذهن آگاهی وجود دارد همچنین این برنامه به شما در مورد یافتن یک فضای آرام کمک می‌کند.
تمرکز این اپلیکیشن بر روی جنبه‌های ذهنی یوگا بوده در حالی که بسیاری از برنامه‌های دیگر صرفاً بر روی جنبه فیزیکی تمرکز دارند.
این اپلیکیشن مطمئناً یکی از مناسب‌ترین اپ‌های یوگا برای کاربران اندرویدی که در جستجوی آموزش تمرکز هستند، می‌باشد. Underbelly یکی از بهترین اپلیکیشن‌های یوگا رایگان برای سازگاری با iPad یا تبلت است.



 Down Dog

Down Dog ممکن است معروف ترین برنامه در این لیست باشد، در حالی که سرویس اشتراک دارد اما یک نسخه رایگان برای شروع نیز ارائه می‌دهد.
Down Dog بهترین برنامه در فروشگاه Google Play بوده است، به علاوه توسط Buzzfeed و Wall Street Journal توصیه شده است.
 این اپلیکیشن یوگا برای کاربرانی مناسب بوده که به دنبال تنوع واقعی هستند. این برنامه مجموعه‌ای از انواع مختلف یوگای کلاسیک، از جمله Vinyasa، Yin، و Hatha می‌باشد.
 20 منطقه تمرینی مختلف در اپ وجود داشته، بنابراین می‌توانید از یک تمرین تمام بدن لذت ببرید. علاوه بر این تمرینات متعددی به طور خاص برای تسکین کمردرد وجود دارد، از جمله تمرینات مخصوص قسمت فوقانی و پایین کمر.
موسیقی پویا این اپلیکیشن چشمگیر است و با تنفس شما هماهنگ می‌شود. این برنامه احساسی واقعاً فراگیر می‌دهد و به شما کمک می‌کند تمرکز کنید.
بهتر از همه، Down Dog به شما امکان می‌دهد تمرینات مورد علاقه خود را دانلود کنید، بنابراین همیشه مجبور نخواهید بود به اتصال به اینترنت متکی باشید. اگر می‌خواهید یوگا خود را در مکان‌های بدون اینترنت تمرین کنید، این اپلیکیشن فوق العاده است. همچنین Down Dog برای هر کسی که زبان اولش انگلیسی نیست عالی می‌باشد!
6 مربی انگلیسی زبان وجود دارد و توضیحات تمرین به 9 زبان مختلف دیگر موجود است. این یک ویژگی فوق‌العاده است.



5 دقیقه یوگا

5 دقیقه یوگا از بهترین برنامه‌های رایگان یوگا در 5 دقیقه است. همه افراد هر روز برای برنامه‌های طولانی یوگا وقت ندارند و اگر مشغله‌ فراوان دارید این اپلیکیشن مناسب شما است.
یوگا به زمان‌بر بودن شهرت دارد، اما این برنامه خلاف آن را ثابت می‌کند. تمام جلسات کمتر از پنج دقیقه طول می‌کشد.
اگر به دنبال یک برنامه روزانه رایگان یوگا هستید، زیرا زمان زیادی ندارید این اپ ایده آل شما خواهد بود همچنین برای مبتدیان فوق‌العاده است زیرا هر ژست به خوبی نشان داده شده است، و قابلیت تایمر نیز در این اپلیکیشن وجود دارد که به شما اطمینان می‌دهد که هر ژست را برای مدت زمان مناسب انجام دهید.
 دستورالعمل‌ها در این اپلیکیشن فوق العاده دقیق می‌باشند.
جلوه‌های صوتی ملایم و آرامش‌بخش در اپ موجود بوده و با وجود جلسات کوتاه، می‌توانیم به شما اطمینان دهیم که این برنامه به شما کمک می‌کند تا قدرت انعطاف پذیری خود را بالا برده و سطح استرس خود را نیز کاهش دهید.
5 Minute Yoga بهترین برنامه یوگای رایگان است که می‌توان از آن برای شروع یا پایان روز استفاده کرد.
این اپلیکیشن برای قبل از کار مناسب بوده و احساس شادابی را در شما برای شروع روز به وجود می‌آورد و همچنین انجام مجدد این کار در پایان روز به شما کمک می‌کند کیفیت خواب خود را بهبود دهید.



 Glo Yoga and Meditation

این برنامه منحصر به فرد بوده زیرا موسیقی را با یوگا به شکل درخشانی ترکیب می‌کند.  مجموعه‌ای از آهنگ‌های کاملاً اورجینال هر تمرین را همراهی می‌کنند و به راحتی می‌توان میزان صدای موسیقی را نسبت به صدای معلم تنظیم کرد.
موسیقی به شما کمک می کند بهتر تمرین کنید و روی جنبه ریتمیک یوگا تمرکز کنید.
تمرینات یوگا  در Glo Yoga and Meditation همراه با معلمان دارای گواهینامه بوده و این افراد کسانی هستند که در کلاس‌های یوگا در سراسر جهان تدریس می‌کنند. اپلیکیشن به دلیل قابلیت جستجو و عملکردهای مراقبتی خود متمایز است و به شما امکان می‌دهد کلاس های خاصی مانند کلاس‌هایی که بر درد عضلانی تمرکز می‌کنند و یا کلاس‌هایی که برای کمک به خواب یا کاهش استرس می‌باشند را جستجو کنید.
Glo بدون شک بهترین برنامه یوگا رایگان برای کاربران آیفون بوده که مطمئن نیستند از کجا شروع کنند و توصیه‌های سفارشی می‎‌خواهند.
اگر مطلقاً چیزی در مورد یوگا نمی‌دانید، می‌توانید لیستی از توصیه‌ها را از اپلیکیشن بیابید.
یوگا یکی از موثرترین ورزش‌ها برای تقویت حافظه به شمار می‌آید. اگر دانش‌آموز هستید پیشنهاد می‌کنیم مقاله تاثیر یوگا بر حافظه دانش‌آموزان را مطالعه کنید.



 Track Yoga

اگر زمانی متوجه شدید که انگیزه ندارید و به انگیزه های کمی برای پیشبرد نیاز دارید، ممکن است Track Yoga بهترین برنامه رایگان یوگا برای شما باشد.
این برنامه بر روی یک سیستم مبتنی بر نقطه کار می کند، بنابراین هر چه تمرین های بیشتری انجام دهید، محتوای بیشتری را می توانید باز کنید. این یک فرض قانع کننده است، و اگر متوجه شدید که برای ایجاد انگیزه در خود به اهداف خاصی نیاز دارید، این برنامه راه حل عالی است.
این برنامه همچنین خود را در زمینه شلوغ برنامه های تناسب اندام رایگان یوگا به دلیل تنوع گسترده ارائه شده متمایز می کند.
سه سطح جلسه وجود دارد که از مبتدی تا پیشرفته را شامل می شود، و پوسچرها به دسته هایی مانند حالت های وارونه، ژست های نشسته یا ژست های ترمیمی تقسیم می شوند.
این برنامه جای کمی برای شک و تردید باقی می گذارد، و شما همیشه دقیقا می دانید که هر ژست چگونه برای بدن و ذهن شما مفید است. کلاس ها به خوبی تحت عناوینی مانند "سریال انعطاف پذیری" و "یوگا برای افسردگی" سازماندهی شده اند.
برخی از برنامه های یوگا ممکن است کمی گیج کننده به نظر برسند، اما در اینجا اینطور نیست. پیدا کردن دقیقا همان چیزی که به دنبالش هستید آسان است و دسترسی به برنامه ای که برای شما کار می کند ساده است.
جای تعجب نیست که مجموعه ای از سبک های یوگا در این برنامه پوشش داده شده است. فقط برای نام بردن از هاتا یوگا، یوگا وینیاسا و آشتانگا یوگا را خواهید یافت!
راهنماها به شما کمک می کنند سرعت خود را تنظیم کنید، و از آنجایی که پوزها بر اساس سطح دشواری آنها طبقه بندی می شوند، هیچ خطری برای دست زدن به خود و ایجاد آسیب وجود ندارد.
اگر به دنبال یک برنامه رایگان یوگا هستید که به شما کمک کند با انگیزه بمانید، مطمئناً Track Yoga ارزش نگاه کردن را دارد. ما همچنین فکر می کنیم از برخی از این کانال های تناسب اندام یوگا لذت خواهید برد!



 Yoga Poses and Classes

اپلیکیشن Yoga Poses and Classes شاید در دسترس‌ترین گزینه از بین همه برنامه‌های یوگا برای دانلود رایگان در لیست ما باشد.
در حالی که همه برنامه های موجود در این لیست برای دانلود رایگان هستند، برخی از آنها برای باز کردن قفل مطالب بیشتر به خرید درون برنامه ای نیاز دارند.
 Poses and Classes نیز این کار را انجام می‌دهد، اما از آنجایی که توسط تبلیغات نیز پشتیبانی می‌شود، مقدار زیادی مطالب در این اپلیکیشن رایگان است. محتوای کافی این اپلیکیشن بسیار مناسب کاربران است.
این برنامه 100 حالت را ارائه می‌دهد که به طور باورنکردنی حرکات  به خوبی نشان داده شده‌اند و به راحتی قابل پیگیری هستند.
 نمودارها و دستورالعمل‌های موجود در این برنامه واضح‌ترین هستند و یک تایمر به شما می‌گوید چه زمانی باید به حرکت بعدی بروید.
تمام کلاس‌ها توسط کارشناسان معتبر یوگا طراحی شده‌اند، بنابراین می‌توانید با خیال راحت ورزش کنید. 
ژست‌های مختلف به شما کمک می‌کند بفهمید بدنتان چگونه کار می‌کند و به شما یاد می‌دهد که خود را در تعادل نگه دارید، که در نهایت، اساس و پایه ورزش یوگا است.
البته، کلاس‌های هدفمند دیگری نیز اپلیکیشن ارائه شده است. کلاس یوگای صبحگاهی، کلاسی نیروبخش برای شروع روز است.
اگر زمانی که از رختخواب بیرون می روید کمی سست می شوید، قطعاً می گوییم که این یکی از بهترین برنامه های رایگان یوگا است. جلسه یوگا صبح شما را زنده می‌کند.



Asana Rebel

اگر به دنبال ایجاد تغییرات واقعی در سبک زندگی هستید، بدون شک Asana Rebel برنامه رایگان یوگا مناسب شما است.
 این برنامه با برنامه‌های غذایی، نکات کاهش وزن و حرکات یوگا برای شما گزینه مناسبی است!  هدف این برنامه کمک به شما در انتخاب سبک زندگی پایدار است و رویکردی همه جانبه برای سلامتی دارد. 
چالش‌های روزانه Asana Rebel انگیزه شما را بالا برده و می‌توانید روزانه پیگیر پیشرفت خود باشید. 
Asana Rebel با آموزش تمرکز بر جنبه ذهنی یوگا تاکید داشته و به افزایش تمرکز، کمک می‌کند.
 Asana Rebel می‌تواند در تمام جنبه‌های زندگی شما موثر باشد. از ورزش گرفته تا رژیم غذایی و حتی ذهن آگاهی. هیچ برنامه دیگری در لیست این سطح از پوشش را ارائه نمی‌دهد.



Universal Breathing - Pranayama Lite

اپ Universal Breathing - Pranayama Lite  کمی متفاوت از دیگر برنامه‌های یوگا رایگان در لیست است. اپ به جای تمرکز بر تمرینات خاص، بر روی تنفس تمرکز می‌کند که این موضوع یکی از مهمترین اصول یوگا است.
ممکن است دانلود اپلیکیشنی که به شما نحوه درست نفس کشیدن را می آموزد، غیر منطقی به نظر برسد، اما می توانیم به ما اطمینان دهیم که Pranayama می‌تواند تفاوت بزرگی در زندگی شما ایجاد کند.
همه چیز بر اساس این ایده ساده است که نوزادان به طور طبیعی از طریق دیافراگم تنفس می‌کنند، اما بزرگسالان نفس‌های سطحی می‌کشند که به طور کامل ریه ها را پر نمی‌کنند. 
Universal Breathing مجموعه ای از تمرینات را ارائه می دهد که فقط 15 دقیقه طول می‌کشد و با انجام تنها یک بار در روز می‌توانید از مزایای تنفس عمیق بهره مند شوید.
تنفس صحیح باعث کاهش فشار خون، تسکین سردرد، کاهش سطح استرس و خواب موثر می‌شود. این برنامه عملکرد ورزشی را افزایش داده و به شما در مدیریت آسم کمک کند.
اینها به وضوح ادعاهای بزرگی هستند، اما این روش ها توسط هزاران نفر استفاده شده است و امروزه نیز توسط پزشکان توصیه می‌شود
تمرین‌های اپلیکیشن به شما کمک می‌کند بدن خود را طوری تنظیم کنید که صبح به راحتی بیدار شود یا شب به راحتی بخوابد!
اپلیکیشن رایگان Pranayama برای آرامش، پاکسازی ذهن و به طور کلی کاهش استرس مناسب است.



 Fitstar Yoga

Fitstar Yoga طرفداران زیادی در شبکه‌های اجتماعی دارد. تمرینات بر اساس نیازها و توانایی‌های شما بر اساس آنچه قبلا انجام داده‌اید و از آن لذت برده‌اید در اپلیکیشن سفارشی می‌شود و این قابلیتی جذاب برای افراد است.
ویدیو‌های اپ با کیفیت HD است و می‌توانید برای تجربه بهتر ازAppleTV استفاده کنید. 



 Yogom

یکی از بهترین برنامه‌های یوگا رایگان برای مبتدیان، Yogom بوده که بیش از 2 ساعت یوگا ارائه می‌دهد. این پیشرفته ترین برنامه در لیست نیست، اما عملکرد ساده‌ای دارد.
این برنامه بیشتر از حرکات یوگا است، همچنین شامل هر چیزی است که یک مبتدی خواستار آن است، مانند موسیقی، کرونومتر، تصاویر و محتوای آموزشی.
در اپلیکیشن هرگز خود را در میان منوهای گیج کننده گم نخواهید کرد! این اپ این یک تمرین ملایم برای یوگا است که نوید آرامش، قدرت و احساس آرامش را می دهد.
تمرین‌ها آسان و دستورالعمل‌ها کاملاً واضح هستند، بنابراین امکان اشتباه در آن بسیار کم است. کاربران اندروید و اپل می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.



 NTC Nike Training Club

این اپ بیشتر بر روی تمرینات دو میدانی تمرکز کرده است، اما مجموعه‌ای خارق العاده از تمرین‌های خاص یوگا را نیز ارائه می‌دهد.
اگر می‌خواهید از یوگا برای تناسب اندام یا کاهش وزن استفاده کنید، این برنامه رایگان عالی است. تنوع بسیار زیادی در پیشنهادهای اپ وجود دارد. حرکت‌های یوگا برای تناسب اندام، قدرت و استقامت تنظیم شده‌اندو البته برنامه به تقویت خلق و خوی شما نیز کمک کند.
همچنین تمرینات در اپ بسیار انعطاف پذیر بوده و از 5 تا 60 دقیقه متغیر است. این اپ برخلاف برخی از برنامه های دیگر در ، شما را با خریدهای درون برنامه‌ای یا تبلیغات بمباران نمی‌کند.
یوگا یک سیستم تمرین ذهنی و جسمی است که شامل مجموعه ای از تمرینات بدنی، تنفسی و ذهنی است. یوگا به معنای اتحاد یا پیوند است و هدف آن اتحاد ذهن، بدن و روح است. یوگا دارای فواید بسیاری برای سلامت جسمی و روحی است.
برخی از فواید یوگا عبارتند از:
بهبود انعطاف پذیری، افزایش قدرت، بهبود تعادل و ...
برای دانستن فواید روحی یوگا مقاله « درباره یوگا و فواید آن، چه می‌دانید » را مطالعه کنید.

یوگا برای همه افراد، از هر سنی و با هر سطح آمادگی جسمانی، مناسب است. یوگا یک تمرین ایمن و موثر است که می تواند به بهبود سلامت جسمی و روحی شما کمک کند.

اگر علاقه مند به شروع یوگا هستید، می توانید در کلاس های یوگا شرکت کنید یا یوگا را در خانه انجام دهید. منابع زیادی برای یادگیری یوگا در دسترس است، از جمله کتاب ها، فیلم ها و وب سایت ها.

هنگام شروع یوگا، مهم است که به بدن خود گوش دهید و از فشار بیش از حد خودداری کنید. اگر درد دارید، تمرین را متوقف کنید و با پزشک خود مشورت کنید.

یوگا یک تمرین عالی برای بهبود سلامت جسمی و روحی شما است. اگر به دنبال یک تمرین ایمن و موثر هستید، یوگا را امتحان کنید.
با انتخاب هر تمرین، برنامه درباره شما اطلاعات بیشتری کسب کرده و شروع به ارائه پیشنهادات در مورد جلسه بعدی شما می‌کند.
اگر مطمئن نیستید که آیا یوگا برای شما مناسب است یا خیر، اما با این وجود می‌خواهید روی تناسب اندام خود کار کنید، این اپ فوق‌العاده برای شروع مناسب  است.

با توجه به نیاز خود می‌توانید یکی از اپلیکیشن‌های معرفی شده را انتخاب کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.
برای یادگیری یوگا پیشنهاد می‌کنیم که با معلم خصوصی یوگا تمرینات خود را شروع کنید. برای پیدا کردن بهترین کلاس خصوصی یوگا می‌توانید در استادسلام بین تعداد زیادی استاد یوگا جستجو کنید و مدرس خصوصی یوگا مناسب خود را بیابید و هم به صورت آنلاین و یا حضوری آموزش یوگا را شروع کنید.
این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.