تاریخ انتشار:

مالزی به دنبال دانشجویان آمریکایی

مالزی به دنبال دانشجویان آمریکایی

اخبار روز

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از مالزی، تان سری مهی‌الدین یاسین، وزیر آموزش مالزی در سفر کاری خود به آمریکا از دانشجویان این کشور خواست تا مالزی را به عنوان مقصدی برای تحصیلات خود در نظر بگیرند.

وی که معاون نخست وزیر مالزی نیز به شمار می‌رود، اظهار کرد: مالزی تلاش می‌کند تا به مرکزی برای آموزش عالی در منطقه تبدیل شود و در این راستا تلاش‌های زیادی انجام داده و برنامه‌های زیادی نیز در دست اجراست.

وی گفت: برخی از دانشگاه‌های مالزی در رتبه‌های بالا در میان دانشگاه‌های جهان قرار دارند و امکانات آموزشی خوبی در آنها تعبیه شده است، بنابراین دانشجویان آمریکایی می‌توانند، اینجا را برای ادامه تحصیلات خود انتخاب کنند.

یاسین افزود: دانشگاه‌های مالزی در تدریس خصوصی و برخی رشته‌ها از جمله در زمینه بیماری‌های حاره‌ای و تنوع زیستی توانایی‌ بالایی دارند و آموزش‌های خوبی در این زمینه ارائه می‌کنند.

اظهارات معاون نخست وزیر مالزی در حالی صورت می‌گیرد که این کشور از مدتها قبل سختگیری‌های زیادی در خصوص دانشجویان خارجی به ویژه دانشجویان ایرانی اعمال کرده است که در تازه‌ترین این اقدامات اعطای ویزا به والدین دانشجویان را متوقف کرده است.

این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.