برگزار شده

کلاس و دوره آموزشی نیمه خصوصی آموزش نوجوان با آموزشگاه آموزشگاه زبانهای خارجی نیکان

ثبت نام در کلاس آنلاین نیمه خصوصی آموزش نوجوان با قیمت مناسب که آموزشگاه آموزشگاه زبانهای خارجی نیکان برگزار می کند.

برگزار کننده: آموزشگاه آموزشگاه زبانهای خارجی نیکان زمان ثبت نام: 1401/07/02 21:02 - 1401/07/30 21:02 زمان برگزاری: 1401/08/01 21:02 - 1401/08/30 21:02 روزهای برگزاری: زوج و فرد
هزینه دوره: 
420,000 تومان
  • توضیحات دوره
  • سرفصل ها
  • نظرات
دوره برگزار شده است.
توضیحات دوره
نحوه برگزاری: آنلاین
2
حداکثر ظرفیت شرکت‌کنندگان 2 نفر است.

دوره ویژه نوجوان (گروه سنی 12 تا 18 سال)

دوره ی آموزش زبان انگلیسی ویژه نوجوان شامل کتب درس آموزشی, کتب و متریال کمک درس, جلسات فیلم و آهنگ, آموزش چهار مهارت زبان انگلیسی به همراه مکالمه و گرامر میباشد.

یکی ار سوالات اساسی پیش از انتخاب آموزشگاه زبان مدرکی است که در پایان دوره به زبان آموزان تعلق میگیرد. در پایان دوره آزمون pet برای زبان آموزان برگزار شده و علاوه بر این عزیزان میتوانند مدرک صادر شده با مهر آموزش و پرورش دریافت کنند.

جلسات اولیا مربیان:

در دوره های ویژه این گروه سنی جلسات اولیا و مربیان تحت عنوان Present Teacher Meeting برگزار میگردد. در این جلسات اولیای محترم عزیزان خود را پیشرفت سنجی کرده و از نزدیک در جریان نقاط ضعف و قوت شان قرار گرفته و بازخورد عملکرد تکمیلی فرزند خود را در قالب کارنامه, جلسات دمو و... دریافت میکنند.

کتاب اصلی و کمک درس:

به دلیل اهمیت و حساسیت و فشردگی کار این گروه از نظر ورود به دانشگاه و بازار کار, بهترین و پرمحتواترین کتاب های موجود در بازار یعنی سری کتاب های Solution , Project ، four courners به عنوان کتاب اصلی دوره تدریس میشود. سری کتاب های Solution یک از قوی ترین کتاب های موجود از نظر تقویت هر چهار مهارت میباشد و دانش آموزان پس از پایان آن از نظر سوار جنرال انگلیسی به بنداسکور 7.5 خواهند رسید.

کتاب کمک درسی word skills advanced , word skills intermediate کمک درسی های تاثیرگذار بر روی ارتقای سطح وکب زبان آموزان میباشد.

انتظار میرود زبان آموزان در پایان دوره Solution به سطح زبان C1 رسیده باشند.

تعیین سطح:

دوره آموزش نوجوان نیز همانند دوره ها با انجام تعیین سطح آغاز میگردد. تعیین سطح به دو شکل کتبی و شفاهی صورت گرفته و سطح زبانی با مجموعه ای از سوالات از نظر قدرت آشنایی با واژگان, توانایی جمله بندی و استفاده از لغات و توانایی درک مطلب و سنجش گرامر انجام میپذیرد. سوالات آزمون, سوالات طبقه بندی شده و استاندارد مک میلون بوده و به نحوی طراحی شده که سطح مربوط به هر کتاب را نشان خواهد داد.

متقاضیان عزیز میتوانند با تماس و یا به صورت حضوری از مشاوره رایگان موسسه بهره ببرند.

کلاس ها به دو صورت آنلاین و حضوری برگزار میشود و برای برگزاری کلاس های آنلاین پلتفرم های کاملی برای هر آموزش مورد استفاده قرار میگیرد.

این پلتفرم ها علاوه بر تماس صوتی و تصویری بدون قطعی, تخته آموزشی بسیار قوی وکاربردی برای تایپ وجود دارد که شبیه به یک تخته هوشمند کامل است که میتواند با یک کلاس حضوری بربری و رقابت کند. در پلتفرم های آن لاین امکان پخش فیلم و موسیقی برای آموزش به صورت آنلاین استریمینگ وجود دارد.


سرفصل ها
Project
Solutions
Oxford words kills

نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.