تاریخ انتشار:

اشراف کامل به کتاب برای موفقیت

اشراف کامل به کتاب برای موفقیت

چطور می توانید همه کتاب را در ذهن بسپارید ؟
اول
مثلا برای هر درس باید قواعد و قوانین آن درس را ابتدا به خوبی بخوانید در این را شاید خیلی نیاز به هیچ تدریس خصوصی نباشد، اگر در حال خواندن قوانین درس فیزیک هستید خودتان بخوانید کافیست و این مرور اصلی را بدون معلم خصوصی فیزیک یا تدریس خصوصی فیزیک می توانید با موفقیت طی کنید یا برای خواندن قواعد عربی هم نیازی به جلسه تدریس خصوصی عربی نیست خودتان در ذهن قواعد را یاد بگیرید.
دوم
هر درس یک سری تمرین در کتاب دارد که آنها را باید حل کنید، ابتدا خودتان تمرینها را حل کنید ! اگر سخت بود حال با دوستانتان یا با معلمی که ارزان تر تدریس خصوصی فیزیک را می کند، حل آنرا یاد بگیرید،در زمینه برخی دیگر از دروس مثل عربی هم شاید در اینجا نیاز به کلاسی برای تدریس خصوصی عربی باشد، در دس عربی باید معنی همه تمرینها و پاسخ ها را هم خوب یاد بگیرید.

سوم
تستهای برخی دروس را باید مخلوط زد در همین زمینه و برای حل تستهای بیشتر حتی می توانید از دوستانتان که معلم خصوصی عربی دارند و در کلاس تدریس خصوصی عربی تمرین بیشتر حل می کنند بگیرید، وقتی تست را طبقه بندی شده بزنید ناخود آگاه فقط به قوانین همان درس فکر می کنید و توجه می کنید اینجاست که وقتی مخلوط تست را بزنید نوع دیگری پاسخ خواهید داد، همین راه برای درس فیزیک هم مهم است یا برای درس ریاضی و خوبست تمرینهای مخلوط را از معلمان تدریس خصوصی فیزیک یا تدریس خصوصی ریاضی بگیرید.

چهارم
هنگام حل کردن تمرینهای هر درس به شدت به سوال دقت کنید شاید در همان صورت سوال نکته ای آموزنده باشد که ممکن است از همان سوالی مطرح شود، یا کلمه ای باشد یا نامی از قانونی آورده شده.
پنجم
در مبحث های هر درس اگر حرفی از آن دارید با دوستان خود یا معلم خصوصی آن درس حرف بزنید، بحث و تحلیل مسائل هم موضوع مهمی است معمولا در کلاس تدریس خصوصی فیزیک یا کلاس تدریس خصوصی ریاضی مسائل مهمی در این بحثها مطرح می شود که باید در آن موضوع تفکر کنید.

استادسلام تمامیتش آموزش هست منم 5 سالی هست در این کشتی آموزشی در حرکتم و یادمیگیرم و نتیجه ها رو می نویسم از اراک هستم و به صورت دورکاری با استادسلام همراهم، همه ساعتهام با اتفاقات سایت، رنگی شده: خوشرنگ، کارم را دوست دارم، شخصیت های ارزشمند شما استادها و علاقه مندان مسیر یادگیری هم همیشه علاقه ام را به کارم بیشتر می کند
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.