تاریخ انتشار:

هزینه تدریس خصوصی حضوری و آنلاین در سایت استادسلام

هزینه تدریس خصوصی حضوری و آنلاین در سایت استادسلام
یادمون هست که سال 94 شروع به همکاری خیلی لطیف با تیم تازه تاسیس اسکای روم کردیم، مرتب برای اساتید و شاگردها تشویقی برای استفاده از کلاس آنلاین داشتیم، کسی به ما توجهی نمی‌کرد، می‌گفتند آخه تدریس حضوری بهتر هست، یعنی حاضر به تجربه این نوع تدریس آنلاین نمی‌شدند.
حتی تجربه با قیمت پایین‌تر و حتی گاهی تجربه تدریس خصوصی آنلاین، به صورت رایگان را هم انتخاب نمی‌کردند. مردم از تجربه جدیدها دوری می‌کنند. چه تدریس خصوصی آنلاین باشد، چه خریدن یک ماشین خیلی جدید برقی!  
شاگردها و معلم‌ها دوست ندارند در رده اول کسانی باشند که تجربه جدید را می‌کنند و همیشه تجربه جدید هیجان و شور زندگی نیاز دارد، امید نیاز دارد و شجاعت
خلاصه تعداد کمی استاد و شاگرد داشتیم که با قیمت مناسب سراغ تدریس خصوصی آنلاین رفتند.

کرونا و انقلاب تدریس آنلاین

کرونا به تنهایی هزاران عادت قدیمی را خانه تکانی کرد، با قدرت پا روی دوست داشتنی ترین های ما گذاشت البته که همه ما چاره اندیشی کردیم و مسیرهای جدیدتر جایگزین کردیم

افزایش تعداد درخواست‌های تدریس خصوصی آنلاین با قیمت های مناسب‌تر

همان شاگردهایی که درخواست تدریس حضوری می ‌دادند، در این دوران به اجبار، تدریس خصوصی آنلاین را تجربه کردند و علاقه‌مند هم شدند.

در این برهه زمانی، استادسلام، با خود شما به این سمت رفت که ترجیح‌ شما شد: تدریس آنلاین 
همه اتفاقات داخلی سایت هم با همین مسیر ترجیحی شما به روز شد، هزینه کلاس آنلاین یک نفره برای تدریس استاد به یک شاگرد رایگان شد، استادها راحت‌تر کلاس برگزار می کنند ولی قیمت تدریس آنلاین زیرمجموعه تدریس خصوصی حضوری بود که هم اکنون در همه نمایش‌ها و همه الگوریتم‌های سایت این دو قیمت از همه جدا شده اند.
اگر هنوز در شغل خودتون احساس یادگیری دارین به نظر من خوبه مقاله " چطور تدریس خصوصی کنم" را بخوانید، حتی اگر تجربه‌دار هم هستید بخوانید.


استادهای سایت چه اقدامی لازم است در تعیین قیمت تدریس آنلاین انجام دهند؟

هر استاد بعد از ورود به پروفایل خود در بخش سوابق کاری و تدریس در آیتم قیمت تدریس لازم است بازه قیمتی درست برای تدریس خصوصی آنلاین را تعیین کند تا شاگردها و کاربران سایت با دیدن قیمت تدریس خصوصی حضوری و قیمت تدریس خصوصی آنلاین نوع تدریس را با آگاهی بهتر انتخاب کنند.
بدیهی هست که قیمت تدریس آنلاین به دلیل هدر نشدن زمان برای رفت و آمد به محل تدریس، مناسب‌تر از قیمت تدریس خصوصی حضوری می‌شود.
با نگاهی به شکل زیر از داخل پروفایل استاد می‌شود خیلی آسان قیمت هر دو نوع و یا فقط یک نوع تدریس را مشخص کرد.
هزینه تدریس آنلاین و حضوری

حالا همه چیز بهتر و دقیق‌تر پیش خواهد رفت.

این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
  • مجید ملک پور
    مجید ملک پور
    درود بر بانو عقیلی که توانستند اساتید و مدرسان با کیفیت را در اختیار مردم بدون دیوار حایلی قرار دهند
    1400/08/03 20:16
  • پویا اردشیری
    پویا اردشیری
    بسیار عالی و مفید. تدریس آنلاین تجربه خوبی برای ما معلمها بود
    1400/06/16 19:46
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.